SME
Piatok, 26. február, 2021 | Meniny má ViktorKrížovkyKrížovky

Načítavam moment...
Momentálne nie ste prihlásený

Slovenská firma reformuje tradičné multimiliardové odvetvie. Pozrite sa, ktoré (Späť na článok)

Pridajte priamu reakciu k článku

1 2 >

Hodnoť

co tam po okuliaroch

...viac ma znepokojuje fakt, ze tento clanok je reklama na Canyon bicykle. Ten udaj, ze su o 20-30% lacnejsie si mohol autor odpustit. Ked uz clovek konecne nasetri na fakt nadupany bike, trosku zamrzi ked ho vidi okolo seba na ceste alebo v horach.
Firme s okuliarmi drzim kazdopadne palce :-)
 

 

Čo vás zamrzí na tom, že okolo seba vidíte "fakt nadupaný bike"? Okrem toho, že je nadupaný, ešte ho aj nesmie mať nikto iný? Nechápem.
 

 

to je v pohode. Mal som to asi napisat v prvej osobe.
 

jednoducho

zavist :-)
 

 

To nie je závisť. Skôr pýcha mi to príde - vyniknúť nad ostatných. Ale zas je Manfred prajný, aspoň voči okuliarovej firme.
 

 

mozno blby nazor, ale treba si ho kupit hned na splatky a budes na nom jazdit ked ostatni budu iba setrit. ked budu mat ostatni nasetrene, ty kupis nadupanejsi...
 
Hodnoť

...

Oni sídlia v Indii? Skúsili by mi vojsť do office bosí :D
 
Hodnoť

https://finstat.sk/47970006/obchodny_reg

aspon okuliare si mohli dat
 

Inak zaujímavé podnikanie,

Medzi spoločníkmi 5 fondov, ktoré pravdepodobne vykrývajú straty a veria v úspech v budúcnosti. Z čoho tí zakladatelia žijú? Majú veľmi malé podiely, aj keď v časoch permanentnej straty je to výhodou. Za 5 rokov nakumulovaná strata cca 3,5 milóna €, no neviem. Ale ak sú do toho zažratí, tak to v budúcnosti možno bude ziskové. Ak teda budú ľudia mať trpezlivosť s behaním na poštu s okuliarmi, ktoré im nesedia.
 

Pýtaš sa z čoho žijú....

Na podiele vo firme až tak nezáleží, keď máš ako zamestnanec tej firmy dosť dobrú výplatu a máš KNOW HOW core biznisu
Ani strata vo firme nie je až taká podstatná, keď ju má kto vykryť a keď nakupuješ externé výkony od "spriatelených firiem" - švagor, sesternica a taak.
Podľa foto, sú bosí, nemajú na topánky :-) tá snímka bez topánok môže evokovať starý vtip: "Oni sú takí chudobní, prerábajú dom a nemajú už na hotel, bosí chodia po piesku, veľmi veľmi sporo oblečení, bývajú na lodi ktorá ani nemá plachty, pijú staré víno, jedia syr na ktorom je pleseň a aj to auto majú iba bez strechy."
 

 

No neviem, či by som mal záujem vykrývať také straty. A faktúry od spriatelených? To predsa stačí do nuly, aby sa nemuseli platiť dane. Ale v miliónoch do mínusu? To by tá sesternica musela predsa zdaniť. Alebo mať tiež brutálnu stratu. To "žiť" som myslel obrazne, jasné že nejedia suché kôrky, ale toto mi ako úspešný biznis nepripadá, aby som sa 5 rokov nevedel dostať do čiernych čísel. A tie platy si tiež nevyplácajú nejaké divoké. A know how môžem mať aké chcem, keď mi negeneruje zisk. Ja mám ekonomické vzdelanie, červené čísla sú červené a čierne sú čierne. No a podvod je podvod. V tejto krajine tak bežný. Týmto som nenarážal na nich.

A už vyššie píšem, že okuliare cez net, no úplná capina. Rovnako ako topánky. Aby som si xicht meral kreditkou pred zrkadlom (podľa ich návodu) a potom tŕpol, či mi to, čo príde sadne. Ja preferujem perfektne vybavenú optiku, kde si vyskúšam kopec rámov a kde presne zistím, či sedí, alebo nie. A aspoň mám z toho nejaký zážitok. Takto len sedím pri počítači a hnije mi telo:-).
 
Hodnoť

palec hore

Kazda Slovenska uspesna firma si zasluzi obdiv !!! Drzim palce.
 
Hodnoť

Ako s topánkami!

prednedávnom som si kúpil dvojo outdoorových topánok cez net. Oba páry museli ísť naspäť. A bavíme sa o top značkách. Topánky nemám, prišiel som akurát o 10€ na poštovnom. Proste úzke, nenositeľné. Na dĺžku pravda OK. To isté platí o okuliaroch. Nikdy by som si po skúsenostiach z optík nekúpil okuliare cez net. Mám širšiu hlavu a trafiť niečo, v čom mi bude pohodlne a bude to aj dobre sedieť, to som musel vyskúšať 200 rámov. Takže pre mňa toto určite nie.
 

 

suhlasim. aj ja si taketo veci musim vzdy najprv realne vyskusat.
v predajni si kolko krat skusim aj 15 parov (rozne typy, rozne velkosti).

horsie je ked si to niekto v predajni vyskusa - a potom kupi cez "lacny" obchod na internete. vdaka tomu klasicke predajne postupne krachuju a nebude kde skusat :-(
 

tak urcite

jediny zmysel to ma ked objednavas rovnake ako si uz mala viest velkost ktora ti sedi...
 
Hodnoť

bosi hnus

chlap bez ponoziek na fotke je na doblvanie. Nemozem to citat dalej
 

Heh

Ja to tiež nechápem...to akože prišiel fotograf na marketingové a PR fotenie a zahlásil “dajte si všetci dole ponožky”? Podobnú absurdnosť pozorujem aj pri fotkách rodín v štúdiu: mama, otec, deti, všetci pekne oblečení a usporiadaní do krásnej kompozície - a z nejakého dôvodu bosí. Príde mi to divne, až nechutne ako v tomto prípade.
 
Hodnoť

Clanok je inzercia

Pre tých ktorí si to nevšimli, článok je inzerciou. SME nepíše o tejto spoločnosti pretože skutočne "reformuje tradičné multimiliardové odvetvie" ale preto, že si to myslí eyerim a zaplatil si tento článok.

Samozrejme držím palce aby sa spoločnosti darilo a priniesla benefit aj pre Slovensko a tým aj mne. Momentálne s kumulovanou stratou 3,5 mil eur, výrobou niekde v zahraničí a zamestnaním minimálneho počtu zamestnancov (cca do 20) pre lokálnu ekonomiku nič prielomové nepriniesli. Úžitok zo spoločnosti majú určite reklamné agentúry (náklady 2 mil eur v 2019 na služby pravdepodobne reklamu) a možno spotrebitelia (ak kúpili za lacno kvalitný tovar - to však nevieme). Záver: Príliš skoro na hodnotenie spoločnosti ako "mimoriadne úspešnej" - zatiaľ je to iba marketingový experiment.
 

za posledne roky

tu bolo vela startupov ( alebo firiem ktore rozsirovali biznis) a viac sme o nich nepoculi - ideal ne by bolo ak by sa sme k tymto firmam vracalo po roku - dvoch - piatich. kedze oplieskat peniaze investorov je lahke, tazssie je ich zarobit spat a najtazssie je to aby sme mali potom nejaky zisk....
 

a to nehovorime

o dalsom leveli - dlhodoby stabilny zisk... pripadne dlhodobo stupajuci zisk ;)
 

1 2 >

Najčítanejšie na SME Ekonomika