SME
Utorok, 19. január, 2021 | Meniny má MárioKrížovkyKrížovky

Načítavam moment...
Momentálne nie ste prihlásený

České vydavateľstvo Mladá fronta vyhlásilo platobnú neschopnosť (Späť na článok)

Pridajte priamu reakciu k článku


Hodnoť

Smrdí to Babišom.

To by mu veľmi pasovalo.
 

nie je to Babiš ten je MAFRA

ale mali spor s Babišom

MAFRA, a.s., je největší česká mediální společnost, jež vydává nejčtenější deníky Mladá fronta DNES[4] a Lidové noviny. Do mediální skupiny dále patří internetové portály iDNES.cz a Lidovky.cz s vlastními redakcemi, bezplatný deník Metro a týdeník 5plus2. Taktéž sem patří hudební televize Óčko a virtuální operátor MOBIL.CZ[5]. Vlastníkem MAFRA je holding Agrofert, a.s. ze svěřenského fondu Andreje Babiše.

V červnu 2013 skupinu koupil Agrofert vlastněný Andrejem Babišem.[6] Akvizici následně v srpnu 2013 schválil Úřad pro ochranu hospodářské soutěže[7]. Agrofert skupinu převzal 10. října 2013[8]; odpovídající zápis v obchodním rejstříku byl proveden 16. října 2013[9]. V listopadu 2013 soud pravomocně rozhodl, že společnost Mladá fronta nesmí používat v názvu svého deníku E15 slovní spojení "Mladá fronta", protože se tím dopouští nekalé soutěže.[
https://cs.wikipedia.org/wiki/...


Mladá fronta, a. s. je české vydavatelství. Vydává knihy různých žánrů a přes čtyřicet časopisů včetně odborných a dětských, mezi jeho periodické tituly patří časopisy Lidé a Země, Dieta, Moje psychologie, Sluníčko, Mateřídouška či Maminka. Spolupracuje též se spřízněným slovenským nakladatelstvím MF Media. Do mediální skupiny dále patří internetové portály Živě.cz, MobilMania.cz, Orbion.cz, SportRevue.cz, Euro24, Euro.cz, Hledejceny.cz, Letenkylevně.cz, Connect.cz,
https://cs.wikipedia.org/wiki/...


Aj keď ten sú je prinajmenšom divný, aby MAFRA zakázala Mladej fronte používať slovné spojenie Mladá fronta a súd po posvätil
 


Najčítanejšie na SME Ekonomika