SME
Utorok, 19. január, 2021 | Meniny má MárioKrížovkyKrížovky

Načítavam moment...
Momentálne nie ste prihlásený

Železnice chcú zdvojnásobiť počet cestujúcich (Späť na článok)

Pridajte priamu reakciu k článku


Hodnoť

Ďalší odrb na odlev peňazí? Alebo?

Najskôr by mali začať dvíhať kultúru cestovania, výbavu vozňov a pod. A až keď sa za ňu dvíhať počty cestujúcich tak až potom modernizovať trate a železničné vŕšky. Ináč to bude zase ďalší finančný tunel.
 
Hodnoť

 

Totalne fantasmagorie z hlavy pana Martinceka. O realite v preprave cestujucich na zeleznici nema ani sajnu.
 
Hodnoť

Dnes rano

Mali ludia problem nastupit do vlaku a ten nemohol odist,tak bol plny. A kam tych ludi chce dat.?

Papalasi sa na tych vlakoch nevozia a su mimorealitu. Pripadne sa tu pod ruskom akoze robime pre ludi dohadzuju ksefty pre "nasich"
 
Hodnoť

 

Vlaky musia jazdiť v časoch, kedy to ľudia potrebujú. ( do práce, z práce, do škôl a zo škôl, večer aby sa ľudia dostali domov, aby sa dostali z týždňoviek a na týždňovky , aby mohli ísť niekam na víkend ). Musia nadväzovať na busy a busy na ne. Mali by byť v integrovanej doprave ( jeden lístok aj na bus aj na vlak - podľa zón a času platnosti lístka ). Keď to ide napr. v juhomoravskom kraji, tak prečo nie v SR. Mal by existovať ľahko ovládateľný eshop na lístky aj s vernostným systémom - ide to napr. u ČD , a to perfektne. V kombinácii s ich INKARTOU je to geniálny spôsob cestovania. Pokiaľ si železnice neuvedomia, že cestujúci musí mať dôvod, prečo ísť vlakom, tak môžu mudrovať a deklarovať kadečo, ale bude to k ničomu.
 
Hodnoť

Podmienkou, ktorá to zreálni,

je zosúladiť železnicu a tzv. prímestskú autobusovú dopravu, MHD + samozrejme prispôsobiť grafikony potrebám cestujúcich.

Je predsa zvrátené, aby sa riešili parkoviská pri žel. staniciach, keď občania jazdia autom na stanicu a tam presadajú do vlaku alebo parkovanie v totálne upchatých mestách.
 
Hodnoť

Parádny príspevok do Roháča

... škoda, že sa tento kádrový talent prejavil až teraz, pol roka pred prepustením. Mohli sme sa vo vlaku pobaviť.
 
Hodnoť

idú voľby zvykajme si

na bludy vladnej moci..
 
Hodnoť

takze

30 rokov rozkradali zeleznice manazeri, a teraz si idu davit este podmienky?
 
Hodnoť

 

Tak on chce priemernú rýchlosť vlakov 140 km/h?
Dnes ide IC BA - KE 4 h 50 min vzdialenosť 445 km. To je cestovná rýchlosť cca 90 km/h. Ak by chcel rýchlosť 140, tak by potreboval aby to vlak urobil za cca 3 h 10 min.
On nie je normálny takéto niečo bez hanby povedať. Takú rýchlosť majú Rakúšania keď ide railjet Viedeň - Salzburg a to majú trať na 230 km/h. My ešte ani z Ba do Žiliny nemáme 160 km/h.
 
Hodnoť

 

hlavne treba posilnit vlaky do bratislavy. v okolitych obciach od siedmej do osmej rano vodici este stale vedia najst aj minutove useky ked su rampy hore.
 
Hodnoť

Zdvojnásobiť

počet cestujúcich to predsa nie je žiadny problém. Pre tých železničných managerov - géniov je to problém na 30 sekúnd. Každému cestujúcemu sa nevydá celý cestovný listok ale dva polovičné. Urobíme prieskum podľa predaného počtu CL a svete div sa úloha splnená a v predstihu. Takto sa to rieši. Rozdáme mimoriadne odmeny pre managerov, zrušíme ďalších 500 miest výpravcov nahradíme ich výhybkármi a ušetríme na každom 1/3 platu a peniažky si rozdelíme.
Štátne železnice bez prakticky akejkoľvek konkurencie sú za trest. Okrem osobnej(ale ponechať miesto aj pre konkurenciu v osobnej , odštátniť, súčasný management vyhodiť, stanoviť reálne prepravné ciele, prehodnotiť investície. Ak to neurobíme bude to katastrofa ako v súčasnosti.
 
Hodnoť

 

Minimalne s Nitrou nemusi pocitat tu totizto nemame poriadnu trat a napojenie na BA takze nema kto cestovat :-)))
 
Hodnoť

Rozprávky starej matere

Medzitým v realite: odrieknuté vlaky, lebo niet fírov.
 


Najčítanejšie na SME Ekonomika