SME
Pondelok, 23. november, 2020 | Meniny má KlementKrížovkyKrížovky

Načítavam moment...
Momentálne nie ste prihlásený

RegioJet nakúpil nové lokomotívy, jazdiť budú aj na Slovensku (Späť na článok)

Pridajte priamu reakciu k článku

1 2 >

Hodnoť

 

kvalita na nasich zelezniciach je otrasna, cim skor, aby to prebrali sukromnici
 

 

Aké cestovné, taká kvalita ...
 

 

To, ako vo väčšine krajín, dorovnávajú dotácie.
 

 

Nie na IC vlakoch
 

 

Tam mi stale vadi, ked si kupim 1 triedu s miestenkou - ja si mam zabezpecit este vypratanie miesta, pretoze zeleznice tam pustaju aj ludi co si nezaplatili. To uz autobusova doprava je na tom lepsie.
 

 

Na IC vlakoch? Pokial viem tie su povinne miestenkove.
 

 

Aspoň že tak, nie toto čo opisujem bol rýchlik s prvou triedou. Ale si si určite istý s tými IC?
 

 

Ano v IC zadarmista ani nedostane listok. Jedine nejaku zlavu.
A tu prvu triedu v R by mali riesit pokutou a nie iba napomenutim.
 

 

Písal som samozrejme na ministerstvo a odial to už je pár rokov dozadu došla odpoved, že ti ľudia majú tuším tam spomínali nejaký predplatený lístok na ktorý sa môžu dostať aj do prvej triedy - bez miestenky. Len sakra v dnešnom informačnom veku, aký je pre boha problém, aby revízor toto vyriešil ešte pred vstupom vlaku do stanice, hlavne keď každý z nich má nejakú elektronickú hračku, cez ktorú by túto informáciu mohol dostať. Ale som si vedomí, že už píšem SCI-FI.
 
Hodnoť

hahaha

príklad 12 ročnej vlády Smeru ... v Čechách nové vlaky a primeraný zisk ... na Slovensku staré vozne, vlaky zadarmo a straty ... :)
 

 

a horiace rusne kazdy tyzden...
 

 

nejake show musi byt...a cesi maju osobnu dopravu uplne oddelenu od nakladnej? aj u nas to bolo ako tak v pluse kym sa nerozdelili
 

 

Ano, lebo komunikácia je zásadne iná medzi dvoma oddeleniami jednej štátnej spoločnosti a medzi tými istými oddeleniami dvoch štátnych spoločností.
Lebo viete, máme špičkových manažérov, len vďaka tej neviditeľnej formálnej bariére sa to všeatko pos***o.
 

Nielen

Nielen vlaky!

Stanice, trate, celý system aj tie vlaky!! Od malých motorákov (so zastávkami na znamenie!), súprav až po parádne rýchliky jazdiace po rekonštrovaných rýchlich tratiach....veď skúste!
 

 

A v 160ke napali do kamiona na zeleznicnom priecesti, to skusat nepotrebujem.
 

Vlaková doprava má veľa negatív

Bezpečnosť určite patrí k jej pozitívam.
 

 

nooo po podlahu od zeme je kazdy vozen ako tank. od podlahy vyssie je to ako lietadlo z 2mm alu plechu aspon tie pre osobnu dopravu. aj tu odlahcuju kde sa len da.
 

Keď sa na bezpečnosť pozeráte takto,

mali by ste jazdiť v BVP

1, po podlahu je to cca 1,1 m od zeme
2, kamióny robia z čoho? (plachta)
3, vlak má lokomotívu a vpredu sedí "len" rušňovodič.
 

 

Mozes to ist vysvetlit timto:
Pri nehode zomreli traja ľudia a desiatky ďalších bolo zranených.
https://www.teraz.sk/zahranici...
Ja som reagoval na vychvalovanie ceskych drah, ale ze tam jazdia 160 na urovnovych priecestiach uz nespomenuli.
 

Nehody sú budú vždy

Ak pred vlak padne most, asi konštrukcia vlaku nezabráni nehode.
https://sk.wikipedia.org/wiki/...

vzhľadom na zrážku v rýchlosti 140km/h a náklad kamióna boli následky veľmi mierne.

Ako by dopadol autobus, alebo osobné auto pri priamom náraze v daných rýchlostiach?
 

1 2 >

Najčítanejšie na SME Ekonomika