SME
Pondelok, 16. september, 2019 | Meniny má Ľudmila

Načítavam, moment...
Momentálne nie ste prihlásený

Volvo zvolá do servisov viac ako milión áut pre problémy s motorom (Späť na článok)

Pridajte priamu reakciu k článku


Hodnoť:   mínus indicator plus

Maly objem vs velky vykon

To je tak ked chcu zo 4 valcovych 2 litrov dosiahnut vykon 6-8 valcovych troj a viac litrov. Tato hra na ekologiu sa im prestava vyplacat a krasou exterieru a interieru funkcnost motora nenahradis...
Za 2 roky to predaju bud Toyote alebo VW.
 
Hodnoť:   mínus indicator plus

 

Mulujem taketo odveci prispevky. Netusis, co je pricinou ale budes tu pisat taketo veci.
Volvo pouziva podobne motory ako konkurencia. Mam 2 liter 110kw a taky 2 liter ma asi kazdy konkurent. Volvo pouziva len 2 litre ale to s tym s velkou pravdepodobnostou nebude mat suvis. Podla popisu by som tipoval na nejaku blbost(tesnenie, hadicka,..).
Uvidim, malo by sa to tykat aj mna.
 
Hodnoť:   mínus indicator plus

 

No neviem ale VW koncern ma 1.4tsi 110kw, 1.8tsi 118kw a 2.0tdi 110kw ale to je hnoj motor. Poriadng motor je 2.0tsi 300k :-)
 
Hodnoť:   mínus indicator plus

Cinske Volvo nema rado europske

podmienky.
Takisto indicky Jaguar,t.c. na uzemi Slovenska,je znamy svojimi vysokymi kvalitkami.
Ale co uz cinski a indicki majitelia stiahnu svoje chechtaky a su spokojni.
Volkswagen-Porsche v Bratislave je tiez dobre nabaleny ,z prace slovenskych ,kvalifikovanych makacenkov.
Vsetko slobodne a demokraticky na slobodnodemokraticke bankove konta nasich spasitelov.
Dokolecka,dokola.
 
Hodnoť:   mínus indicator plus

 

Vzdy som sa smial na kreslenych postavickach - aj na Miki Mausovi sa smejem.

Socializmus sa ti paci, vsak?
 
Hodnoť:   mínus indicator plus

Socializmus

Pekna to bola doba , bol som mlady nikde nic nebolo, ale boli sme my,hrali sme s chalanmi fotbal a hokej na luke a na ulici,chlieb s mastou a cibulou mi chutil. Az som sa zrazu zjavil ako student s klucami v ruke na namesti, cyklostyloval letaky ( ak vies co je cyklostyl ) a po skonceni skoly tu bol Vlado, potom Miki a teraz Robo- nie socik sa ni nepacil , nemohol som spievat a hrat to co som chcel ani cestovat kde som chcel, bohuzial dnesna doba nam zdevastovala medziludske vztahy a to je zla vizia pre nase deti a ich deti. A Miky Mouse? Som rad, ze ma s nim porovnavas, je to jedna z najuspesnejsich kreslenych postaviciek v historii.
Ak sa chces bavit o autach kludne mozme ,robim v tomto bussinese 20 rokov a nieco uz som presiel, nie v showroomoch a v casakoch o autach, ale priamo vo vyrobe, planovani, vyvoji.
Poznam par ludi co maju Volvo a je to pre nich ako bozska mana, nic proti tejto znacke nemam , ale mam inych bohov ako je auto;)
Skus sa na to pozriet aj ekonomicky rastuci obrat klesajuci zisk- mozno sa Volvo ocita vo vodach predaja tejto znacky.
Dufam , ze tych info nebolo na teba vela, ak ano pusti si Cartoon network Miki ta rozosmeje a ukludni;) Drz sa

Rasto Novotny
 
Hodnoť:   mínus indicator plus

Rasťo

a ja som bol za socializmu mladý a prežil som pekné chvíle, také, aké sa dajú prežiť len v mladosti. Avšak tá čudná doba nás zdeformovala, prekrútila hodnoty, vzťah k cudziemu majetku, väčšine prestal pojem zodpovednosti za vlastné konanie niečo hovoriť a to nehovorím o zodpovednosti za vlastné zdravie a hodnote vzdelania.
To čudné obdobie, nie táto doba, malo najväčší vplyv na naše správanie, medziľudské vzťahy, deformácie z minulosti v značnej miere v spoločnosti pretrvávajú a ešte dlho budú. Je to navyše v našej mentálnej výbave, tá submisívnosť, zápecníctvo a závisť sú charakteristickými znakmi slovenského národa. Súčasne správanie má jednoznačný pôvod v socialistickej minulosti...
Aha, a pokiaľ ide o Volvo, nemôžem na jeho kvalitu a vlastnosti nič zlého povedať. Mal som ich viac a ešte aj v súčasnosti máme v rodine dve (XC90 + S80) a nikdy, zdôrazňujem, nikdy sme nemali problémy - výmena bežne opotrebovateľných komponentov samozrejme nemôže byť problémom. A to sme (manželka a deti) najazdili takmer 800K km, napriek tomu auto pre nás nikdy nebola božská mana...
Myslím si však, že súčasný pokles hodnoty zisku môže byť spojený s obrovskými investíciami do vývoja - podľa zástupcov Volva na Slovensku, najvyššími za posledných 50 rokov. Zároveň však musím priznať, že sa začínajú objavovať názory priamo od predajcov, že už to nie je tá spoľahlivosť, čo bývala...
Želám všetko dobré...
 
Hodnoť:   mínus indicator plus

Rastik

Rastik, dieta socializmu nestastne, chcem ti na margo tvojich myslienok povedat len par veci:
- Ano, aj ja som behal na ulici ako ty, s mastnym chlebom s cibulou v ruke. Ale to nepripisujem socializmu.
- Ano, aj ja som cyklostyloval letaky (ak vies, co to je). To vsak uz socializmu pripisujem.
- Ani ja som nemohol cestovat slobodne, aj mne CSV KSS na VS zatrhol leto v Juhoslavii, lebo ma nepoznali. Cestovat slobodne som mohol az po revolucii. To tiez ide na vrub komunistov za socializmu.
- Nie, medziludske vztahy nam nezdevastovala dnesna doba, ale sprosti ludia. Minimalne ludia so zmyslanim, ake mas ty. To tiez ide na vrub komunistov za socializmu.

Zlatko, mne ty nemusis radit v ekonomickych kategoriach - mam tam vyssie vzdelanie, ako ty si vies predstavit, ze existuju.

Trvam na svojom povodnom prispevku, v ktorom dehonestujem vsetkych privrzencov zvrhleho spolocenskeho zriadenia, nazyvaneho socializmus.

P.S. Nikdy som Volvo nevlastnil a nechystam sa to zmenit - tato znacka nereprezentuje to, co ja od automobilu ocakavam.
 
Hodnoť:   mínus indicator plus

Motor mi klakol na dialnici

Volvo - najvacsie sklamanie z auta
 
Hodnoť:   mínus indicator plus

 

Paradoxne, cena auta casto nekorespodnuje s jeho kvalitou a spolahlivostou... a nie je to len problem Volva
 
Hodnoť:   mínus indicator plus

 

Ja mám už šiesty rok skoro od nova Volvo a nenechalo má nikde už 300K kilometrov .Zato plno iných značiek vidím stať aj na diaľnici nielen u nás pokazených ale nikdy som nevidel stat Volvo.ale to všetko záleží od údržby a aj motoru tie motory od fordu neboli bohviečo.......
 
Hodnoť:   mínus indicator plus

Minule na ceste k vode som videl

stáť Volvo pri ceste, myslim XC60. To, že ich vidno stáť pri ceste pomenej je aj preto, že ich jazdí pomenej. Volvo nemusím, už len pre to, že robí prevažne diesle, diesle neznášam. Po dalšie sú to predražené autá a väčšinou veľké a ťažké. Proste nič pre mňa, ale zas kto chce, nech kupuje.
 
Hodnoť:   mínus indicator plus

 

Pred 11 rokmi, ked som si kupil prve ich bolo pomenej. Teraz ich po ceste jazdi dost. Kto nevyrabal este pred par rokmi hlavne Diesle? Vsetci. Bol to trend a ako kazdy aj oni mali a maju aj Benzin.
Ano teraz podrazeli, lebo porusili nizsie stupne vybavy a orientuju sa na trochu inych kupcov. Nove uz ani ja nemusim. Uz su to viac lestenky
Vecsinou velke? Volvo to malo a ma dost vyrovnane a ako vies kupit velku XC90, tak si vies kupit malu V40.
Tazsie su/boli. Mal som V50 a svokor Focus Combi s rovnakym motorom, co boli velmi pdobne auta s rovnakym zakladom(Ford vlastnil Volvo). V50 bola tazsia tusim o necelych 100 kil. Vdaka tym 100 kilam navyse to boli dve neporovnatelne auta. Interier uplne ina liga, odhlucnenie a dalsie veci.
 
Hodnoť:   mínus indicator plus

Smradľavý dunivý hlučný diesel

nebol trend len vtedy, stále je. A Volvo má v tom prim. Po ďalšie Volvo je poriadne predražené a za menšie peniaze kúpim kvalitnejšiu značku Mercedes, čo je takisto úplne iná liga oproti "bežným" značkám. Navyše Mercedes ale aj kopec iných automobiliek ponúka oveľa širší výber typov vozidiel ako Volvo, mám na mysli hlavne užitočné dodávkovité vozidlá, kde si naložím kde-čo, napr. bicykle na výlet. Proste u mňa Volvo je neprijateľná značka - diesel, predražené, nevyhovujúci sortiment.
 
Hodnoť:   mínus indicator plus

 

Ešte by som rád vedel aký motor kľakol na diaľnici len pre zaujímavosť :-)
 
Hodnoť:   mínus indicator plus

To by aj mna zaujímalo:)

To že ma Volvo nikdy nenechalo viac ako päť rokov ako ho mám, písať nebudem, čaká ma dlhsia cesta :D
 


Prihláste sa

(?)
 


Ďalšie možnosti
Zoznam diskusií

Registrácia
Zabudnuté heslo
Kódex diskutujúceho

Najčítanejšie na SME Ekonomika