SME
Sobota, 7. december, 2019 | Meniny má Ambróz

Načítavam moment...
Momentálne nie ste prihlásený

Tesla znížila cenu Modelu 3, modely X a S zdraželi (Späť na článok)

Pridajte priamu reakciu k článku

1 2 3 > >>

Hodnoť

 

Tesla, tesla, vsade sama tesla. Nissan Leaf, Renault Zoe, BMW i3 nie su v Europe o nic menej predavanejsie ako Tesla, ale o zmene ich cien neinformujete. Vlastne o nich neinformujete vobec.
 

 

Logicke. Pisu o tom co sa cita.
O tesle citaju vsetci. O tom co pises skoro nikto.
Cisla predavaju, tak naco pisat o tom co ludi nezaujima?
 

:-)

Nechcem sa hádať že o Tesle sa píše najviac, ale nie je pravda že sa v Europe rovnako predávajú aj LEAF,ZOE alebo i3...nenašiel som výsledky za 2Q/2019...ale v 1Q je tych Tesiel teda oveľa viac ako ZOE,LEAF alebo i3. Tesla3 - 18204ks...Zoe - 11153ks...Leaf - 9484...i3 - 5473ks. V 2Q to bude podobné ak nie ešte viac naklonené k Tesle.
 

nehovoriac

o hodnote za peniaze, pozrite si startovaciu cenovku LEAF a startovaciu cenovku Tesla model 3, kde Tesla to su neustale updaty, vase auto sa casom uci nove veci, pri LEAF tazko, do roka zacne pindat ze dokupit mapy za XY eur
 

Najprimitivnejsia mechanika,

predrazena,ztazujuca prirodu,pred prevadzkou.Ale kvoli jednoduchosti moze byt trvacna.
Stale sa tesim z mojich motorov,krasneho zvuku a vone benzinu a oleja.
Nadhera.
Moje nadhereni veterani.
A ostatni,sup do baterkacov.
Ani nebudu vediet,co zmeskali.
 

What is diesel engine exhaust?

Asi zmeškali toto:

• Diesel engine exhaust is produced when engines, including those in vehicles and generators, burn diesel fuel.

• It is a mixture of thousands of chemicals released as gases or particles (soot).

• More than 40 cancer-causing substances are present in diesel engine exhaust, including benzene, arsenic, formaldehyde, acetaldehyde, 1,3-butadiene, lead, and numerous polycyclic aromatic hydrocarbons (a class of chemicals created by burning fuels and other substances).

How can I reduce my exposure to diesel engine exhaust?

Always start and operate a diesel engine in a well-ventilated area.
Avoid breathing in diesel engine exhaust. Whenever practical, do not stand next to operating diesel engines. Distance yourself from the source of the exhaust.
Avoid idling diesel engine vehicles, where possible.
Do not use diesel-powered engines in enclosed spaces.

https://www.p65warnings.ca.gov...
 

 

neviem, co si zmeskal ty, ale kopirovanie cudzich clankov zrejme nie.

nehovoriac o tom, ze mimi maus pise o benzine a ty kopirujes o dizli
 

 

Ono musíš pochopiť, že Tesla nie je len také Elektroauto, je to spôsob života, filozofia. Tesla je firma, ktorá robí LEN toto (jasné maju aj baterky, panely atď, ale ide o elektriku) a je proti ním celý svet. Napriek tomu však prežíva a ide ďalej. Je to úžastný príbeh firmy. Keď tie autá porovnám s i3 Zoe atď tak je to neporovnateľné. Ostatné značky robia elektromobily len kvôli imidžu, zisku a tak, nerobia to s tým zámerom ako Tesla, preto sa to nedá porovnávať, je to kapitola sama o sebe.
 
Hodnoť

ked bude stat 7000 eur,

dajte vediet, tolko som ochotny dat za auto na baterky . Vsak co by som nepomohol prirode :)
 

 

aj také raz bude, ale garantujem ti, že si ho ani vtedy nekúpiš.
rovnako, ako si ani teraz nekúpiš auto za 7000, aj keby si mohol (Dacia Logan, alebo Lada Granta v základe).

baterkáš za 7000 bude tiež nejaký šunt s dojazdom 100 km, klíma bude za príplatok 1000e.
išiel by si do toho? :-)
 

ano, isiel by so do toho!

Denne najazdim 30 km, urcite by mi stacil elektromobil s takymi parametrami. U mna auto nie je modla...
 

Za toľko už kúpiš

ojazdený elektromobil s takým dojazdom:
https://www.autoscout24.com/ls...

https://gocar.be/en/autovlan/s...

...
 

 

ani u mňa auto nie je modla, ale ten Logan v základe (bez klimatizácie, ani si ju nemôžeš dokúpiť) by som aj tak nebral.
a rovnako by som nebral ani to EVčko za 7000, keď sa teda bavíme o tom, že kupuješ nové.

ano, EVčka sú zatiaľ neskutočne drahé, ale zrovna Tesla sa kasá, že by mali mať oveľa väčšiu výdrž.
To samozrejme ukáže až čas. Z tých cca 700.000 aut, čo doteraz vyprodukovali, pričom dvrvivá väčšina z nich má menej ako 2 roky, sa zatiaľ veľmi súdiť nedá.

Ale ak sa to preukáže ako pravda, za mňa palec hore.
Radšej dám 30k za auto, ktoré vydrží 500.000 km, ako 2x po 15.000 za autá, ktoré vydržia polovicu.
A to sa týka aj spalovákov, nie len EV.
 

klimatizaciu nepouzivam, preto ju

ani nebudem chciet.Auto si vzdy kupujem len nove, a auto, ktore ma 500 000 km, na takom by som uz nejazdil :(
 
Hodnoť

krach

Nastastie tesla podla niektorych uz mala skrachovat cize rychlo sa to stane a bude pokoj.
Len dufam ze dobtedy stihnu dodat moju objednavku.
 
Hodnoť

 

To je HOAX. Ved podla mnohych clankov tu na Sme mala Tesla uz davno skrachovat, jej auta su velmi nekvalitne, nie je uz po nich dopyt, nemecka konkurencia uz-uz ide vypustit daleko lepsie auto.... alebo zeby nie?
 

 

heh, nie :D
 

 

okrem toho dopytu vsetko sedi. ked tu bude tesla aspon 50 rokov, potom sa k tomu mozeme vratit
 
Hodnoť

 

Otazka je ako dlho sa da predavat pri predajnej cene, kde neostava priestor na marzu.
Necham na fantaziu kazdeho.

Financials za 2Q budu zaujimave. Bude potreba mnoho kreativity.
 

.....

Chlieb sa asi bude lámať po dokončení Gigafactory 3 a Gigafactory Europe. Nechajme sa prekvapiť. Je tu samozrejme možnosť tak krachu ako aj zdesaťnásobenia trhového kapitálu Tesly. Momentálne to skôr vyzerá, že tí ktorí majú problém sú VW, BMW, Renault a ostatní čo zaspali dobu.
 

1 2 3 > >>

Prihláste sa

(?)
 


Ďalšie možnosti
Zoznam diskusií

Registrácia
Zabudnuté heslo
Kódex diskutujúceho

Najčítanejšie na SME Ekonomika