SME
Pondelok, 16. september, 2019 | Meniny má Ľudmila

Načítavam, moment...
Momentálne nie ste prihlásený

Nízkonákladové letecké spoločnosti sprísnili pravidlá pre batožinu (Späť na článok)

Pridajte priamu reakciu k článku

1 2 3 > >>

Hodnoť:   mínus indicator plus

 

V Miláne na letisku kontrolujú rozmery batožiny colníci? Hm.
 
Hodnoť:   mínus indicator plus

 

tiez ma to pobavilo :-)
 
Hodnoť:   mínus indicator plus

Nuz dospele deti s

nedospelymi novinarmi vyrazili do sveta. Aj ten titulok je zavadzajuci, lebo vyvolava moment noveho i ked sa akcia uskutocnila davno v minulosti.
 
Hodnoť:   mínus indicator plus

 

pani si to na letisku v Milane mala uvedomit skor, este pred security, kde ju mohlo napadnut zmerat rozmery kufra v klietke a nemusela o kufor prist vobec, kedze pred security checkom by ho kludne este mohla zacheck-inovat... Pri nastupe do lietadla na gate je uz samozrejme neskoro.
 
Hodnoť:   mínus indicator plus

 

Da sa aj pri bráne odovzdať batožina do lietadla. Z vlastnej skúsenosti to viem a využíval som to viacej krat, tento článok je komplet zle napísaný
 
Hodnoť:   mínus indicator plus

 

Ked to aj zistia az na gate, stale je tam moznost hodit ju na pas k checkinovanej. Robi sa to uplne bezne, ci uz to zamestnanec obehne este pri cakani na boarding (obcas by clovek neveril co ludia skusia ako prirucnu :D ), alebo obcas maju smolu aj posledni nastupujuci, co uz pre svoju aj podlimitnu batozinu nenasli miesto. Spolocnost by sla sama proti sebe, keby to odmietla za peniaze zobrat.

A teda 55 x 40 x 20 cm (plus-minus podla spolocnosti) mi pride tiez celkom dost na to, aby to bol detsky kufrik :)
 
Hodnoť:   mínus indicator plus

 

Oba príklady boli skôr o neschopnosti aktérov prejsť si pred odletom podmienky prepravy batožiny. Hádam sa poučili. A čo sa týka sprísnenia podmienok ide skôr o to, aby si ľudia na palubu nebrali toľko vecí ako doteraz. Veď už ju nebolo kde dávať.
 
Hodnoť:   mínus indicator plus

 

schvaľujem. za toto čoraz väčšie buzerovanie môžu totiž bezohľadní cestujúci, ktorí kašlú na predpísané rozmery/hmotnosť. koľkokrát som bol svedkom, ako pchali do klietok o polovicu väčšie a ťažké batožiny, akože aby dokázali že sú v norme, i keď bolo jasné, že nie sú. potom bol problém v kabíne, že to nevedeli spratať do úložných skriniek nad sedadlami.. zdržovalo to nehorázne
 
Hodnoť:   mínus indicator plus

...

presne... som si vsimol ze coraz viac ludi sa trepe s kuframi na palubu... precinky nad hlavami su potom tak preplnene, ze nie je kam si dat ani malu tasku... este horsie to je v zime, ked ludia potrebuju nacpat hore aj bundy/kabaty... a uz uplne milujem tych s kuframi v jednej ruke a nakupom z duty-free v druhej...
 
Hodnoť:   mínus indicator plus

 

a este si nesu kavu....
 
Hodnoť:   mínus indicator plus

...

Väčšia príručná batožina ako napr. kufor patrí práve do priehradky nad hlavou. Menšie tašky sa umiestňujú pod sedadlo pred sebou.
 
Hodnoť:   mínus indicator plus

 

osobne mam kufor ktory rozmery na prirucku splna. po novom si zaplatim priority boarding nech mam pokoj, no big deal. take potichu zdrazenie letu o 20 eur, co prezijem. ze by to vazili som este nezazil.

ked som si raz bral cestovnu tasku ktora bola asi o 15 cm dlhsia (zas bola uzsia), tak som si ju automaticky dal pod nohy. je to menej pohodlne, ale ziadny problem umiestnit to. celkovo s tymi kuframi je to tragedia, ale toto je hlavne o par peniazoch naviac co sa vyberu za priority boarding.
 
Hodnoť:   mínus indicator plus

 

OS a lety ich skupiny pri odlete z VIE osobnu batozinu vazia. Vsetko co je nad 8 kg nemilosrdne odmietaju. treba s tym ratat.
 
Hodnoť:   mínus indicator plus

 

nevazia to nahodou este pred security ? tam mi tusim kufor raz vazili. bolo to take vtipne, lebo som vtedy letel s niekym inym (asi wizz ?), ale ajtak som sa do toho zmestil. nalepku ze to bolo odvazene som mal na kufri este pekne dlho :) mozno preto m,a nevazili znova.
 
Hodnoť:   mínus indicator plus

 

To je taký krásny paradox, že si niekto zaplatí kľudne aj 200-300 euro za intra-EU let a ešte ho buzerujú s nezmyselným limitom 8kg na príručnú batožinu. To už naozaj nabudúce nech Austrian zavedie aj poplatok za každé kilo nadváhy nad 80kg hmotnosti človeka.
 
Hodnoť:   mínus indicator plus

 

re "To je taký krásny paradox, že si niekto zaplatí kľudne aj 200-300 euro za intra-EU let a ešte ho buzerujú s nezmyselným limitom 8kg na príručnú batožinu."

jednak, EUR200-300 nie je nejako vela na cestu v ramci EU. zalezi kam a ako kratko pred odletom kupene.

a po dalsie, nejaky limit na prirucnu (objemovy a aj vahovy limit) batozinu musi byt. inak si ludia zacnu nosit "kuchynske linky" do lietadla.... otazka je ci 8kg nie je malo....
 
Hodnoť:   mínus indicator plus

 

Zaujimave, z VIE som s OS letel za posledny rok viackrat a nikdy mi osobnu batozinu nevazili. Je to nieco nove? Taktiez OS nema ziadne nutene priority boarding ako Wizz alebo Ryanair, mala batozina povolena na palube vzdy, vacsia moze byt pri plnych letoch zadarmo nalozena do podpalubia. Samozrejme OS sa neda stale klasifikovat ako nizkonakladovka, co Wizz/Ryan urcite su.
 
Hodnoť:   mínus indicator plus

na terminale 3 vazia

vzdy, ked mas nieco na kolieskach alebo ruksak. Na starom terminale to nevazia. netusim ako si sa presmykol ale mne vazia aj kutrik na fotak.
.
a ta cervena nalepka ma datum, tak ti to nepomoze tam nechat .
 
Hodnoť:   mínus indicator plus

 

Z noveho terminalu som isiel s kufrom na kolieskach len pred 2 tyzdnami, ale to bolo s Air France, kde je limit 12kg, nevazili. S Austrian z Viedne naposledy v marci s ruksakom, tiez mi ho nevazili... Mozno len stastie, v kazdom pripade dobre vediet, lebo hmotnost prirucnej som si doteraz takmer nikdy nekontroloval.
 
Hodnoť:   mínus indicator plus

air france lieta z 1.

novy terminal 3 je pre Austrian a Lufthansu. Na 3. vazia dlho, ale posledny rok je to 100%..
 

1 2 3 > >>

Prihláste sa

(?)
 


Ďalšie možnosti
Zoznam diskusií

Registrácia
Zabudnuté heslo
Kódex diskutujúceho

Najčítanejšie na SME Ekonomika