SME
Utorok, 10. december, 2019 | Meniny má Radúz

Načítavam moment...
Momentálne nie ste prihlásený

Boeing oznámil dokončenie aktualizácie softvéru pre lietadlá Max 737 (Späť na článok)

Pridajte priamu reakciu k článku


Hodnoť

a je vypísaný konkurz

na nových testovacích pilotov
 

Okrem toho by som navrhol:

Na kazdy skusobny let posadit cely stab odbornikov ktory vyvinul softwear pre MCAS Boeingu Max 737
 

 

skor management...
 

Suhlasim, manazment

Ktory v ramci setrenia a paralelne vykazovania nadstandardnych vysledkov na uspokojenie nenasytnech hub akcionarov vytvaraju casovy stres, napatie, nedostatocny cas a priestor na vyvoj, test a vysledok je tu
 

 

presne tak, good idea!
 

 

Je to uz dost rokov dozadu, ked sa jeden pan docent na Vysokej skole dopravy a spojov v Ziline spytal na skuske studentov zaujimavu otazku:
"Sedite v lietadle cestou na dovolenku a zrazu vam oznamia, ze lietadlo riadi vas software. Co urobite??" Odpovede boli zvacsa na temu "rovno vystupim", iba jeden chalanisko povedal, ze by zostal v klude sediet. "Vy si tak verite?", spytal sa skusajuci. "Nie", odpovedal student. "Keby v tom bol moj software, tak to ani nevyroluje na drahu"...
 

 

tiez ma to napadlo, len s tym rozdielom, ze posadit tam tych co doteraz o tom rozhodovali, ze je to vsetko v poriadku a ziadne zmeny nie su potrebne, len aby usetrili zopar dolarov.
 

Myslím, že následne bude

konkurz na testovacích pasažierov, kedy budú ponúkať jednosmerné letenky s prísľubom, že na tento len do smrti nezabudnú a "po tomto lete už nebudete mať žiadne starosti".
Zn: Boeing - testované na ľuďoch.
 
Hodnoť

 

Setrenie, nedostatok testov, kratke casy na projekty a potom mrtvoly v lietadlach.
 

 

Problem bol inde .. ten sw bol len brutalna barlicka, kvoli inym, horsim odrbavckam :( .. aj ked to odladia neviem ako, stale to bude dost problemovy clanok .. cela stabilita lietadla bola rozbita prerabkami existujuceho riesenia, lebo komplet nanovo postavene by stalo vela penazi aby preslo schvalovackami noveho typu (a penazi), a tuto nestabilitu riesia kadejakymi dorobkami softveroveho typu. Ako to asi cele dopadne, sme videli a mam dost obavu, ze sa s tym vela nezlepsi, snad len to, ze samo lietadlo dovoli aspon manualne zasahy.
 

otazkou zostava

ci sa to da vobec kompletne nanovo postavit tak, aby sa dali pouzit dane motory a zaroven splnat bezpecnostno ekonomicke parametre, spotrebu cca 3 litre paliva na 100 km ( pre jedneho cestujuceho)
 

 

Preco by sa nedalo?
A320 ma tie iste motory a nema MCAS.
A splna vsetko to co pises.
 
Hodnoť

MCAS

v clanku "automatického stabilizačného systému MCAS", MCAS nie je stabiizacny system, MCAS je Maneuvering Characteristics Augmentation System (MCAS) , sluzi na to aby sa pre pilotov lietadlo "spravalo" podobne/rovnako ako predchadzajuca generacia, aby neboli potrebne nove typove skusky. Volne prelozene ako "System upravujuci manevrovacie charakteristiky"
 

 

Ved ich aj upravil. 20m do hlbky...
 


Prihláste sa

(?)
 


Ďalšie možnosti
Zoznam diskusií

Registrácia
Zabudnuté heslo
Kódex diskutujúceho

Najčítanejšie na SME Ekonomika