Arpi ide ako pila, dalsie premarnene 4 roky a ked bude niekto hladat dalsi dovod preco nevolit Most, tak je tu dalsi. Pamatam si este ako Pele slubil prealokovat zo slabo cerpanych kapito eurofondy na vystavbu dialnic, nevie niekto ako to dopadlo?
e z webu .NDS by si to mohla prečítať a z ministrom neoblbobať.
Tento usek je už roh hotový len s privadzačom vymýšľali a kašlali na neho a nevedia kam z konopí. Ľudia ie su sprostí a ked by bolo ntreba urobia to za mesiac ako Japonci vo FUKU3IME po zemetrasení za 30 dní opravili diaľnicu.
Tu je riseni z webu ako by to šlo poloprovizorne no bezpečne:
@paldo: To je fajn, ze si si pozrel vykresy. A je to skoro tak ako pises. Nacmaral som aj obrazok (nie pre teba, ale pre tych, ktori si nepozreli vykresy): https://dialnice.info/gallery/...
Ale podla mna pre spustenie premavky po vetve 2, vetvu 8 realizovat netreba, resp. tu cast, ktora nie je spolocna s vetvou 2. To plati aj o moste na vetve 8 ponad privadzac. Stlpy tohto mosta zapadne od vetvy 2 su uz vybetonovane, stlpy v strede privadzaca sa daju vybudovat aj po spusteni premavky na vetve 2, to iste plati aj pre samotny most, tak ako roky boli vybudovane iba stlpy na zaciatku privadzaca v ZA a az teraz sa realizuje premostenie. A ano treba postavit aj maly kusok z D1 LL-DS, aby sa dalo z mosta(z estakady Lietavska Lucka) dostat na vetvu 2 a predtym som opomenul, ze privadzac konci cca 150 metrov od vetvy 2, teda tento 2-pruh privadzaca by bolo treba tiez vybudovat(to je tiez sucastou D1 LL-DS). V kazdom pripade ide o stovky metrov dvojpruhu (zvysujem na celkovych cca 450 metrov), bez nutnosti dokoncit akykolvek most, ktory je sucastou D1 LL-DS. A ked by sa Ti este stale nezdalo vytacanie sa kamionov na vetvu 2 z praveho mosta (co podla mna sa celkom da), tak sa moze pouzit prejazd z praveho 2-pruhu do laveho dvojpruhu pri tuneli Zilina, teda estakada LL by bola docasne obojsmerna s pouzitim iba laveho(severneho) dvojpruhu.
A nerozumiem preco by bolo treba vybudovat cast vetvy 3?
od paldo » 22. Apr 2019 19:34
Vetva 2 a vetva 3 majú niekoľko desiatok metrov spoločnej priekopy.... ale hej, to by sa dalo urobiť aj neskôr. Z toho mosta 211 sú zabetónované
ok posli link.. ja si pametam ficka ako to tvrdil vedla vazneho a ten sa za neho vazne hanbil.. no a prokopovic tym nevyhral volby a dialnice stavat nemol, teda mohol ale asi by musel anektovat slovensko,.. fico s tym vyhral volby a vieme ako dialnice dopadli..
Myslim ze ani Smer nevyhraval volby vdaka temam dialnice... skor to bolo o vzdore voci pravici, teraz je to presne naopak a bojim sa ze za chvilu bude vzdor voci pravici lavici liberalom a vyhra to Kotleba... Ludia nepoznaju historiu... staci vediet ako zacinal Adolf...
ale zas adolf postavil po penis dialnic.. takze hje jasne ze sa dockame.. a mozno mu nepomohla tema dialnic, ale to ako sebaisto vravel ze on jediny to zvladne...
Vykašlite sa na diaľnice aj tak ich nedostaviate.Vraj dokončenie v prvom polroku 2020. To už sa neudáva mesiac pri istotu. Prídeme k cieľu a bude sa zadávať dokončenie v jednotke- kvartál storočia. Urobte zo Žiliny do Ovčiarska cyklistickú trasu a z Višňovského tunela skanzen úspešných príbehov. Bude určite menej nápadov EÚ na čistotu ovzdušia. A čo vlastne máju do nášho ovzdušia. Mi si tu budeme dymiť ako my chceme .A čo henten arab si tu dymí s vodnej fajky ako by sa nechumelilo. To je EÚ ticho.
... dnes ponúknem iný pohľad na imitáciu ministra dopravy. Prečo by mal Érsek pracovať pre koaličný zlepenec? V žiadnom rezorte sa nerobia verejno-prospešné rozhodnutia a skutky, prečo práve Érsek by ich mal robiť? Výjazd z D1 v Ivachnovej je tablom pre 4 Ficove zlepenecké vlády, pre jeho inštrumentára Počiatka z jachty či jeho pohrobka Vážneho z "Bystrici" alebo nebodaj štátneho tajomníka Stromčeka. Cestovanie po Slovensku a mega korupčné škandály na stavbách diaľnic je výsledok konania práve posledne menovaného úradníka. Keby mali maďarskí spoluobčania bystrý rozum, už dávno by bola diaľnica z BA do KE hotová cez Hont a Gemer. Bola by síce zbytočná ale bola by a bola by úspechom maďarského vedenia rezortu. Dnes je neskoro prísť s takým úsmevným zdôvodnením neúspechu rezortu pod vedením Most Híd.A čo sa železnice týka, čo nám prinieslo prehodnotenie dopravy na IC vlakoch?
HP-LL nechcú dokončiť 2019 tu je riešeni
Tento usek je už roh hotový len s privadzačom vymýšľali a kašlali na neho a nevedia kam z konopí.
Ľudia ie su sprostí a ked by bolo ntreba urobia to za mesiac ako Japonci vo FUKU3IME po zemetrasení za 30 dní opravili diaľnicu.
Tu je riseni z webu ako by to šlo poloprovizorne no bezpečne:
@paldo: To je fajn, ze si si pozrel vykresy. A je to skoro tak ako pises.
Nacmaral som aj obrazok (nie pre teba, ale pre tych, ktori si nepozreli vykresy):
https://dialnice.info/gallery/...
Ale podla mna pre spustenie premavky po vetve 2, vetvu 8 realizovat netreba, resp. tu cast, ktora nie je spolocna s vetvou 2. To plati aj o moste na vetve 8 ponad privadzac. Stlpy tohto mosta zapadne od vetvy 2 su uz vybetonovane, stlpy v strede privadzaca sa daju vybudovat aj po spusteni premavky na vetve 2, to iste plati aj pre samotny most, tak ako roky boli vybudovane iba stlpy na zaciatku privadzaca v ZA a az teraz sa realizuje premostenie. A ano treba postavit aj maly kusok z D1 LL-DS, aby sa dalo z mosta(z estakady Lietavska Lucka) dostat na vetvu 2 a predtym som opomenul, ze privadzac konci cca 150 metrov od vetvy 2, teda tento 2-pruh privadzaca by bolo treba tiez vybudovat(to je tiez sucastou D1 LL-DS). V kazdom pripade ide o stovky metrov dvojpruhu (zvysujem na celkovych cca 450 metrov), bez nutnosti dokoncit akykolvek most, ktory je sucastou D1 LL-DS.
A ked by sa Ti este stale nezdalo vytacanie sa kamionov na vetvu 2 z praveho mosta (co podla mna sa celkom da), tak sa moze pouzit prejazd z praveho 2-pruhu do laveho dvojpruhu pri tuneli Zilina, teda estakada LL by bola docasne obojsmerna s pouzitim iba laveho(severneho) dvojpruhu.
A nerozumiem preco by bolo treba vybudovat cast vetvy 3?
od paldo » 22. Apr 2019 19:34
Vetva 2 a vetva 3 majú niekoľko desiatok metrov spoločnej priekopy.... ale hej, to by sa dalo urobiť aj neskôr.
Z toho mosta 211 sú zabetónované