No, ty si teda objavil Ameriku! Že to doteraz nikomu nenapadlo, že po rovine by sa diaľnica dostavala rýchlejšie. Najlepšie by teda bolo, stavať diaľnice len po rovine, je jedno kam a aká je tam premávka, ale hlavne rýchlejšie.
nuz ale madarska varianta by bola subezna s dialnicou v \Madarsku. Aly my "hrdi" slovaci potrebujeme mat dialnicu pod troma vrskami, kde su zlozitejsie podmienky. Pre Slovaka, ale nie pre ekonoma.
Všetci čo tu krákajú o tom, aké bolo dôležité spájať bájne industriálne centrum SR / stredné Považie /aka šrotovisko ruského zbrojárstva// a aby kvôli maďarskej fóbii ťahali dialnicu na úseku 80 km v mnohých miestach menej ako 10 km od hraníc /znova to považie.../.
Ale nie o tom som chcel.
Ak by išla dialnica juhom, už by všetky KRAJSKé mestá boli napojené na dial. sieť západnej EU, spolu s dialnicou do poľska cez ZA. A teda, investície by boli rovnomerne rozložené /možno aj BMW by bolo niekde pri Košiciach./ Na východe žije 1/3 populácie, ktorá mukluje za minimálku. Vďaka regiónálnym rozdielom /rozumej vedeniu dialnicu severom/ sa na západnom SR ekonomika prehrieva, resp. HORÍ/ a na východe a STREDE! SR ekonomická genocída po každom skokovom zvýšení minimálky.
Poviem to inak:
Už teraz vás dobieha to ulakomenie na stavbu dialnicu severom. Aj keď by ekonomika na západe dovoľovala zdvihnutie platov cez 1000 eur /zníženie zdanenie práce a spotreby, lebo ekonomika na to má/ tak vás brzdí východ, ktorý už vy /západniari/ pomaly začínate dotovať. TOTO JE NAJDôLEŽITEJŠÍ VÝSLEDOK rozhodnutia ísť severom, žiadne taľafatky o bájnom priemyselnom centre na Považí, alebo mlčiaca Bratislavská "klika", ktorá chce byť na lyžovačke čo najskôr.
Na gemeri a východe žije 1/3 populácie, ktorej bolo zamedzený ekonomický progres, vďaka politikom z trenčianskeho kraja /Fico, Mečiar/. Najväčšou iróniou tohto príbehu je fakt, že politikom trenčianskeho kraja sa konštantne darí opíjať rožkom východniarsky vidiek.
Kde boli do poslednej chvile volici Meciara a v sucasnosti Fica ? V oblastiach prepojenych dialnicou ? Staci pozriet volebnu mapu okresov po poslednych volbach. Presovsky, kosicky, zilinsky kraj. Takze, logicky ma vladna koalicia vobec zaujem o dialnice ? Ved prave neprepojene regiony (najlepsie zrusit aj vlaky) su zarukou volicskej zakladne.
A specialne k tunelu Vysnove. Ak treba robit "invenuru", udajne rok ;-), znamena to jedine. Projektvy tim netusi v akom stave je projekt. V sukromne firmr to predstavuje poukazku na pracak - okamzitu. V pripade NDS a MD basu pre jeho clenov. Nuz ale my zijeme na Slovensku, takze nic...
Ale veď samozrejme že to nebolo o tom, aby východniari mali robotu. To vždy bolo o tom, aby si vybrané spoločenské vrstvy hejslovákov mastili vrecká na faktúrach pri "akože dialnici na východ".
Veď sa pozrite čo stvárajú teraz, konkrétne na východe:
Obchvat PO celková cena 900 mil. Toľko peňazí nebude /lobo EUfondy sú OFF/, t.j. PO bude zblokovaný PL kamiónmi na veky vekov.
severný obchvat KE - v súčasnosti vo výstavbe: Namiesto toho, aby spojili R4 s D1 a teda aby PL kamióny mohli obchádzať mesto, tak oni vyviedli severný obchvat 10 km "za mesto do poľa" /Bidovce/.
Je rok 2019 a Košický kraj má na svojom území 5 /slovom päť/ km dialnic. Ktokoľvek z východu bude aj po tomto voliť akéhosi právnika z trenčianskeho,nitrianskeho, žilinského kraja je hlupálk.
rade sa bralo do úvahy, že severnou trasou sa pospájajú už hotové, priemyselné centrá. A tie sú, ako všetci vieme, pri povodí Váhu. Či sa to niekomu páči, alebo nie.
a co cakas od telocvikara,ze pochopi ze dialnica nespaja len dve mesta,ale ze na jej trase je dalsia desiatka miest a priemyselnych centier (spomina to tu dalsich 100 diskutujucich) vsak nech rovono povie,ze na severe nemali hidaci skupene pozemky pod dialnicou,tak ***** a ked sa vratime k useku visnove dubna skala, tak tam vyhrala tretia najlacnejsie ponuka, skanska to chcela postavit este o 200 milionov lacnejsie......
konečne Ersek vytiahol maďarskú kartu ,už sme na to dlho čakali.Ako môže byť niekto členom vlády a navyše ministrom dopravy a trepať takéto donebavolajúce nezmysly?
Dialnica vobec nemusi spajat priemyselne centra po ceste. Dialnice maju primarne prepajat jednotlive casti krajny - aby sa rozvijala cela krajina a nie len par regionov. A viest dialnicu dalej za Zilinu bez daleko lacnejsieho prepojenia vychodu republiky juhom bol nezmysel. Ak by paralelne so stavbou dialnice do Ziliny pokracovali juhom, dnes nemuseli byt viac ako 2-3 miliony ludi na Slovensku odrezana od napojenia na europsku dialnicnu siet.
Americania to pochopili uz pred viac ako 100 rokmi a dialnice postavili krizom krazom cez USA, casto pustymi oblastami (napr. slavna Route 66). To len u nas sa tu hrame na 'priemyselne centra' a vysledkom je, ze este dalsich 10 rokov nebudu prepojene 2 najvacsie mesta v krajine a co je podstatnejsie region zapadu a vychodu.
Slovensko nekončí v Košiciach! Košice nie sú prepojené ani s Poľskom ani s Ukrajinou! Chýba ešte 150 km 4-pruhoviek! Hlavne , že na východe platíme dialničnú známku. Bratislavská svinská politika voči východu v každej oblasti. Brtaislavu zrušiť ako hlavné mesto a presunúť z nej preč všetky "národné" "slovenské" úrady a inštitúcie!
ja ti neviem, ale bavime sa tu o prepojeni BA a KE a reagoval som na prispevok o tom, ako 2-3mil. ludi nema napojenie. co ratame napojenie, dialnicu v zahrade, alebo dojazd 20km? 50?
asi fetujes, ale kto ti kaze kupovat znamku, ked tam nemate cesty?
vtipna poznamka o svinskej politike, ale tusim tu vladne smer a s jeho mega kosickou zakladnou, dalej sns, to je tiez viac na vychod ako zapad a hid ma tiez v kosiciach dobru podporu. kludne si to tam nastahuj a za zvolenom sprav hranicny prechod. GL
Realne nemaju napojenie 2 najvacsie kraje na Slovensku a polovica dalsich 2. To su viac ako 2 miliony ludi, ktori nie su napojeni na europsku dialnicnu siet. Vysledkom je, ze krajina je rozdelena na 2 nerovnako sa rozvijajuce polovice.
Aj na vychode bolo za bolsevika vela priemyslu. A nielen v KE a Presove. Ale aj v Michalovciach, Humennom, Svite, Strazskom. Vacsina z toho sla k certu a uz sa vyroba neobnovila.
Dialnica sa mala stavat do Ziliny, ale spolu s tym sa mala tahat aj juhom od BB do KE a dalej. Na tej trase az po ukrajinsku hranicu su len 3 tunely z toho len jeden dlhsi - Soroska. Ta dialnica sa mohla spravit rychlo a za babku, krajina mohla byt prepojena a potom sa mohli vrtat v kopcoch za Zilinou.
Za cenu tych 4 usekov pri Ziline, ktore sa stavaju mohla byt postavena kompletna dialnica do KE. Obe vyjdu zhruba na 2.1-2.2 miliardy eur.
idiot - že vraj kto mi káže kupovať dialničnú známku, ked niet dialnice ... Na 50-70% useku cesty, ktorú idem, dialnice niet! Dialnica je na 20-30% useku cesty a na tých 20-30% musím kúpiť!
ty trololo :D odkedy ZA a BB nemaju napojenie na dialnicnu siet? to iste PO a KE, ked sa uz bavime o eu dialnicnej sieti. tieto kraje nie su ako v moldavsku, kde nie je absolutne nic, vy tam tie cesty mate len tam akosi chyba par usekov na komplet prepojenie.
Ale nie o tom som chcel.
Ak by išla dialnica juhom, už by všetky KRAJSKé mestá boli napojené na dial. sieť západnej EU, spolu s dialnicou do poľska cez ZA. A teda, investície by boli rovnomerne rozložené /možno aj BMW by bolo niekde pri Košiciach./
Na východe žije 1/3 populácie, ktorá mukluje za minimálku. Vďaka regiónálnym rozdielom /rozumej vedeniu dialnicu severom/ sa na západnom SR ekonomika prehrieva, resp. HORÍ/ a na východe a STREDE! SR ekonomická genocída po každom skokovom zvýšení minimálky.
Poviem to inak:
Už teraz vás dobieha to ulakomenie na stavbu dialnicu severom. Aj keď by ekonomika na západe dovoľovala zdvihnutie platov cez 1000 eur /zníženie zdanenie práce a spotreby, lebo ekonomika na to má/ tak vás brzdí východ, ktorý už vy /západniari/ pomaly začínate dotovať. TOTO JE NAJDôLEŽITEJŠÍ VÝSLEDOK rozhodnutia ísť severom, žiadne taľafatky o bájnom priemyselnom centre na Považí, alebo mlčiaca Bratislavská "klika", ktorá chce byť na lyžovačke čo najskôr.
Na gemeri a východe žije 1/3 populácie, ktorej bolo zamedzený ekonomický progres, vďaka politikom z trenčianskeho kraja /Fico, Mečiar/. Najväčšou iróniou tohto príbehu je fakt, že politikom trenčianskeho kraja sa konštantne darí opíjať rožkom východniarsky vidiek.
A co ak to je umysel ?
V oblastiach prepojenych dialnicou ? Staci pozriet volebnu mapu okresov po poslednych volbach. Presovsky, kosicky, zilinsky kraj. Takze, logicky ma vladna koalicia vobec zaujem o dialnice ? Ved prave neprepojene regiony (najlepsie zrusit aj vlaky) su zarukou volicskej zakladne.
A specialne k tunelu Vysnove. Ak treba robit "invenuru", udajne rok ;-), znamena to jedine. Projektvy tim netusi v akom stave je projekt. V sukromne firmr to predstavuje poukazku na pracak - okamzitu. V pripade NDS a MD basu pre jeho clenov. Nuz ale my zijeme na Slovensku, takze nic...
Ci ?
Veď sa pozrite čo stvárajú teraz, konkrétne na východe:
Obchvat PO celková cena 900 mil. Toľko peňazí nebude /lobo EUfondy sú OFF/, t.j. PO bude zblokovaný PL kamiónmi na veky vekov.
severný obchvat KE - v súčasnosti vo výstavbe: Namiesto toho, aby spojili R4 s D1 a teda aby PL kamióny mohli obchádzať mesto, tak oni vyviedli severný obchvat 10 km "za mesto do poľa" /Bidovce/.
Je rok 2019 a Košický kraj má na svojom území 5 /slovom päť/ km dialnic. Ktokoľvek z východu bude aj po tomto voliť akéhosi právnika z trenčianskeho,nitrianskeho, žilinského kraja je hlupálk.
V prvom
správne
Veru, toto uz
Americania to pochopili uz pred viac ako 100 rokmi a dialnice postavili krizom krazom cez USA, casto pustymi oblastami (napr. slavna Route 66). To len u nas sa tu hrame na 'priemyselne centra' a vysledkom je, ze este dalsich 10 rokov nebudu prepojene 2 najvacsie mesta v krajine a co je podstatnejsie region zapadu a vychodu.
Resp. bude - cez Madarsko...
BRATISLAVSKÁ svinská politika
Hlavne , že na východe platíme dialničnú známku.
Bratislavská svinská politika voči východu v každej oblasti.
Brtaislavu zrušiť ako hlavné mesto a presunúť z nej preč všetky "národné" "slovenské" úrady a inštitúcie!
asi fetujes, ale kto ti kaze kupovat znamku, ked tam nemate cesty?
vtipna poznamka o svinskej politike, ale tusim tu vladne smer a s jeho mega kosickou zakladnou, dalej sns, to je tiez viac na vychod ako zapad a hid ma tiez v kosiciach dobru podporu. kludne si to tam nastahuj a za zvolenom sprav hranicny prechod. GL
Aj na vychode bolo za bolsevika vela priemyslu. A nielen v KE a Presove. Ale aj v Michalovciach, Humennom, Svite, Strazskom. Vacsina z toho sla k certu a uz sa vyroba neobnovila.
Dialnica sa mala stavat do Ziliny, ale spolu s tym sa mala tahat aj juhom od BB do KE a dalej. Na tej trase az po ukrajinsku hranicu su len 3 tunely z toho len jeden dlhsi - Soroska. Ta dialnica sa mohla spravit rychlo a za babku, krajina mohla byt prepojena a potom sa mohli vrtat v kopcoch za Zilinou.
Za cenu tych 4 usekov pri Ziline, ktore sa stavaju mohla byt postavena kompletna dialnica do KE. Obe vyjdu zhruba na 2.1-2.2 miliardy eur.
riadny arogantný
Presovsky kraj - 818 000 ludi.
To mas 1.6 miliona ludi. Prirataj k tomu cast BB a zilinskeho kraja a budes mat urcite dost cez 2 miliony.