Na Slovensku sa neoplatí kupovať ojazdené auto, riziko podvodu je priveľké. Všetky papiere môžu byť falšované a ešte Vás oberie o prachy a ujde aj s mojím autom. Tak ako na Západe, aj tu by mali autorizovaní predajcovia predávať aj jazdené autá, nielen nové. Toto je nešťastie Slovenska. Pretože tu nikomu neverím, VŽDY ale VŽDY budem kupovať funglovku!
autorizovani predajcovia predavaju aj jazdenky, kazdy jeden. Hlavne tie, co boli kupene aj servisovane u nich. Davaju bezne aj 12 mesacnu zaruku. Riziko podvodu je velke, pokial sa jedna o bazare a asi aj fyzicke osoby. Ale v autorizovanych predajniach si svoje auta poznaju a nemaju s tym problem...
https://*****/2SIij12 napr. tu a aj vsade inde, ked by si mal tu snahu dat si nejakeho dealera do google tak to najdes...maju to vsetci od dacie az po mercedesy...
Vypisujes sprostosti... Znackove autosalony predavaju jazdenky. Neviem preco by to nerobili, dobrovolne by sa tak vzdali klientely, ktora apriory kupuje iba jazdenky. Pozri napr. Moris /Skoda, Audi, ale predavaju aj viacere ine znacky/, alebo Autolux /Toyota/, alebo Motorcar banska bystrica - tu som napocital asi 50 aut... Akzurat je treba do googlu za servisom zadat aj heslo jazdene vozidla, aby si sa nemusel preklikavat...
Kupila som si nove v r. 2017 cakal kym ho vyrobia na linke, po roku a pol zacalo tahat do strany uz 4 mesiace sa natahujem s autorizovanym servisom, najprv opravovali cez poistnu udalost, potom poistovna povedala, ze to nie je udalost a prestali auto opravovať, poslali vyjadrenie ze je to smerova stabilita, ze mam drzat volat ked soferujem, musela som si nechat vypracovat znalecky posudok a 3. x reklamovat vadu. Na novom auto je najhorsie ze skoncite u autorizovaneho servisu, kde pracuju 18r deti, alebo alkoholici a nevedia si dat rady pri probléme. Kontaktovala som vyroncu v Nemecku, distributora v BA, SOI, pravnika, leasingovku... A stale taham za kratsie nitky... Som zvedava ako to skončí, ci sa uvidime na sude... Pri kúpe auta noveho ci jazdeneho potrebujete mat stastie...
Niekedy pre 12 rokmi som kupil novy Opel Astra. Vytesoval som sa asi 5 mesiacov, ked mi zacala svietit kontrolka motora. Auto islo do nudzoveho rezimu a ja som siel polovicu cesty z KE do BB 80-kou. Ked som volal do servisu, technik sa ma opytal ci kotrolka stabilne svieti, alebo blika. Ked som mu odpovedal ze svieti, ukludnil ma, ze to nie je vazna chyba, ale keby sa rozblikala, musim auto odstavit, lebo hrozi poskodenie, resp. poziar /chybny katalizator a lambda sonda, resp. nedokonale spalovanie sa tak prejavuju/. Zacal tortura, ked som chodil so svietiacou kontrolkou do servisu kazde 2 tyzdne. Chybu nevedeli najst, iba stale zresetovali system a ten cca 2 tyzdne udrzal kontrolku tmavu... Neskor som sa dozvedel, ze kontrolka motora u OPLOV je ako zaklinacia formulka. Z diskusii vyplynulo, ze som nebol sam s touto vadou. Proste na kontrolku je navesanych 30 cidiel a staci ze sa jedno sprava cudne, kontrolka sa rozsvieti, aj ked to nemusi nic znamenat. Od vtedy uz OPEL nechcem, nehovoriac o vtedy katastrofalnom spravani sa zamestnancov servisu na Presovskej ceste v KE... Mal som este par neprijemnych zazitkov s touto znackou, napr. ked sa manzelkina firemna Astra 1,7 D zahryzla v brzdach a manzelka s 2 detmi takmer skoncili v nemocnici...
Ahoj Lekelela. Teraz sa všetky Ople Corsa vyrábajú Zaragoze/Šanielsko. Keď ešte Opel patril pod GM, tak 5-dverové corsy sa vyrábali v Zaragoze a 3-dverové v Eisenachu/Nemecko. Španieli sú veľkí fušéri. Hovorím z vlastnej skúsenosti. V decembri 1996 som tiež kúpil novú Opel Corsa, typ B. Kúpená v MaH Nitra. Pri cca. 40000 km mi začala svietiť tá oranžová kontrolka riadenia chodu motora. Keď som stál na semafóre a auto išlo na volnobeh, kontrolka začala svietiť. Keď som motor vypal a znovu naštartoval, tak nesvietila. V Opli v Trnave mi napr. chceli odkarbónovávať motor za 25000 SKK a chceli tam auto mať 2 týždne. Nesúhlasil som. Opravil mi to nejaký Roman Sabo z Mojmíroviec pri Nitre za 2500 SKK a za pol dňa. Chyba bola v tom, že španielski fušéri zle namontovali papierové tesnenie na nasávanie.
Ahoj... Ja som uz zufala, riesim to bol roka, dnes som prebrala auto po mesiaci v servise a ide stale do strany a to uz vymenili obe napravnice aj jedno rameno aj tlmic...po vymene prednej napravnice tvrdili ze je to ok, dala som znalecký posudok tak zacali dalej opravovat, vymenili zvysok a dnes mi dali auto, pustim volant a som v protismere tak ako pred polrokom, teraz musim zasa riesit posudok a uz rovno odstúpenie od zmluvy, auto nema este 2 roky... Katastrofa, zacalo to robit pri 19 000 z nicoho nic... Vraj som vletela donjamy, ale geometria je v poriadku cely cas.... Podla mna je to nieco v riadeni, volant...
Ja mám tú corsu B stále doma, sem tam nechtiac tiež trafím nejakú jamu na ceste, hlavne, keď je plná vody. Jazdim s ňou aj po Bratislave, cez električkové kolajnice, ktoré sú v zlom stave aj 70 km/h, ale, keď pustím volant stále ide pekne rovno. Zatial som nemenil ani tlmiče, ani žiadne čapy, ba ani brzdové platničky, ani kotúče. Auto má 190000km. Ale dosť mi blbol EGR ventil. Keď chceš môžem ti napísať číslo na mobil na toho odborníka, ktorý opravuje tie autá, dúfam, že to číslo stále má. Viem, že raz tam riešil, aj vúspešne vyriešil buchot nápravy na nejakom novom Peugeote, s ktorým si v autorizovaných servisoch nevedeli dať rady.
Nie, nekupovať ojazdené auto
o com meles
Už len urážky
kde...
napr. tu a aj vsade inde, ked by si mal tu snahu dat si nejakeho dealera do google tak to najdes...maju to vsetci od dacie az po mercedesy...
bit bodka ly
Každý jeden autorizovaný dealer
tak to si vela
Nie je to pravda,
na zaklade
Pozri napr
Znackove autosalony predavaju jazdenky. Neviem preco by to nerobili, dobrovolne by sa tak vzdali klientely, ktora apriory kupuje iba jazdenky.
Pozri napr.
Moris /Skoda, Audi, ale predavaju aj viacere ine znacky/, alebo Autolux /Toyota/, alebo Motorcar banska bystrica - tu som napocital asi 50 aut...
Akzurat je treba do googlu za servisom zadat aj heslo jazdene vozidla, aby si sa nemusel preklikavat...
Nove auto a smola
To je dnes
Mal som OPEL
Zacal tortura, ked som chodil so svietiacou kontrolkou do servisu kazde 2 tyzdne. Chybu nevedeli najst, iba stale zresetovali system a ten cca 2 tyzdne udrzal kontrolku tmavu...
Neskor som sa dozvedel, ze kontrolka motora u OPLOV je ako zaklinacia formulka. Z diskusii vyplynulo, ze som nebol sam s touto vadou. Proste na kontrolku je navesanych 30 cidiel a staci ze sa jedno sprava cudne, kontrolka sa rozsvieti, aj ked to nemusi nic znamenat. Od vtedy uz OPEL nechcem, nehovoriac o vtedy katastrofalnom spravani sa zamestnancov servisu na Presovskej ceste v KE... Mal som este par neprijemnych zazitkov s touto znackou, napr. ked sa manzelkina firemna Astra 1,7 D zahryzla v brzdach a manzelka s 2 detmi takmer skoncili v nemocnici...
Keď chceš môžem ti napísať číslo na mobil na toho odborníka, ktorý opravuje tie autá, dúfam, že to číslo stále má. Viem, že raz tam riešil, aj vúspešne vyriešil buchot nápravy na nejakom novom Peugeote, s ktorým si v autorizovaných servisoch nevedeli dať rady.