SME
Streda, 21. august, 2019 | Meniny má Jana

Načítavam, moment...
Momentálne nie ste prihlásený

Bratislavské letisko prepísalo desaťročný rekord (Späť na článok)

Pridajte priamu reakciu k článku

1 2 >

Hodnoť:   mínus indicator plus

 

Gratulujem bratislavskemu letisku k tomuto nevidanemu uspechu v tom, ze sa mu konecne pri celosvetovom boome leteckej dopravy podarilo prekonat 10 rokov stary rekord v pocte pasazierov.

Pre porovnanie, viedenske letisko prepravilo v minulom roku 27 milionov ludi (co je vyse 10-nasobok oproti Bratislave) a oproti roku 2008 stupol pocet pasazierov o 50%.
 
Hodnoť:   mínus indicator plus

 

A ja mam oproti kolegovi nizsi plat o 1000eur. Ale to bude tym, ze ***** robim, 8 hodin si odsedim, mam stredne vzdelanie, rodicov z nizsej triedy, zatial co kolega maka 24/7, zahranicna VS, rodicia z vyssej strednej. Vzdy sa ho pytam ci mu to za tu tisicku stoji.
 
Hodnoť:   mínus indicator plus

 

Letisko je v pohode, kontroly su v porovnani s inymi celkom rychle. Bufetov menej, ale da sa.
 
Hodnoť:   mínus indicator plus

 

akurat ich autobusova preprava z terminalu doslova 20m ku lietadlu je hroza
v civilizovanych krajinach natiahnu pasky, spravia koridor aby si to presiel pesi a postavia tam par ludi na kontrolu, tu sa musis tlacit v buse a cakat minuty kym sa naplni tymi co si nevedia vybrat kufor z lietadla aby si sa previezol 20metrov a vystupil
vyhovaraju sa ze to len pri letoch mimo Schengen robia ale klamu, kedze to uz x ludi zazilo aj pri EU letoch
 
Hodnoť:   mínus indicator plus

 

Zazil som to na vela letiskach aj "v civilizovanxch krajinach", v Berline na Tegeli, Schönefelde, podla mna to ma co do cinenia s normami a volnymi kapacitami, ak napr. maju volneho sofera a bus a nemaju pozemny personal, poslu radsej bus lebo inak musi kazdych par m niekto stat co je v konecnom dosledku viac personalu ako 1 sofer.
 
Hodnoť:   mínus indicator plus

 

prave neschopne tegel letisko nepovazujem za hodne porovnania :)
ak by to aj bolo riesene kapacitami, tak potom je na zamyslenie preco na otazku preco to tak robia sa letisko klamlivo vyhovara na schengen a ked sa to opytas druhy krat s dodatkom ze a to stalo pri prilete z nemecka tak ta rovno zmazu? Komunikacia nasho letiska je asi tak zufala ako letisko samotne
tak isto tie nastupne brany, kde ta natlacia jak sardinky pritom vidis ze lietadlo este ani nepristalo a musis potom jak ***** cakat v tom uzavretom sklenikovom priestore
jedina vyhoda toho letiska je ze pre bratislavcanov je narychlejsie dostupne a bezpenostne kontroly su velmi rychle
 
Hodnoť:   mínus indicator plus

 

bus som zazil aj vo VIE pri odlete. BTS pri odlete idem rovno do lietadla, pri prilete caka bus ... da sa prezit. Bez busu to bolo v OVD, priamo do lietadla a z lietadla, ale tak to je malicke letisko.
 
Hodnoť:   mínus indicator plus

 

vo VIE som zazil bus len ked som letel malickym vrtulakom do nemecka a luxu, kde proste nemali ako pristavit rukav, inac aj lowcosty tam bezne nakladaju cez rukav a nie busom
a tam mal bus zmysel, kedze casto nas odviezol cez pol letiska
v BTS je ten bus fakt na smiech pri tych par metroch a je strasne otravne ked sa ponahlas po prilete a musis v tom buse tvrdnut aj 5-10 minut kym sa naplni a posunie tych par metrov
 
Hodnoť:   mínus indicator plus

 

ano a potom na 500 m2 mas nastup do 6 lietadiel, ze sa ani neda dychat.napr. take gaty D61-70.
 
Hodnoť:   mínus indicator plus

Už som asi dávno nebol na BTS

pamätám si Gate 1-13.
6 lietadiel na odlete naraz v BTS sa mi tiež nezdá.

To bude o inom letisku, asi VIE? Ale ani tam si neviem predstaviť na na D61-D70 6 lietadiel.
Reálne to boli 2.
 
Hodnoť:   mínus indicator plus

 

mea culpa, mas pravdu, domotal ma prvy prispevok. proste som chcel poukazat na to ze ani VIE nie je vyhra.inak ked som letel LEVELom na LGW tak boli vsetky gaty obsadene.a to boli tam iba nonschengen lety. si pamatam sofiu erbil, LGW.... samozrejme realny odlet nemusi byt naraz ale nastup bol.
 
Hodnoť:   mínus indicator plus

 

Narast poctu chartrovych dovolenkujucich a rastuci pocet gasterbeiterov treba patricne vychvalit ako historicky uspech.
 
Hodnoť:   mínus indicator plus

 

zruste slotov uchylny zakon o nemoznosti mat dvojite obcianstvo .... a mate + 100 000 letov naviac ...
 
Hodnoť:   mínus indicator plus

???

???
 
Hodnoť:   mínus indicator plus

Nerozumiem

100 tisíc letov?
"Letisko vlani vypravilo spolu 30 366 letov"

Ak majú občianstvo EÚ nemajú rozdiel.
Mimo EÚ by sem mohli doletieť srbi, rusi, ukrajinci a kto ešte?
 
Hodnoť:   mínus indicator plus

 

hmmmm .... male letisko 50 minut busom od viedne, 2 hodky od budapesti, 1.5 hodky od brna ... koho by sme mohli nalakat? (aziati, rusi, juzni amerikanci, indi...) ale nie, svojstojne slovenske letisko musi mat tarify pomaly ako swechat ci budapest ... videli ste ich webku???
 
Hodnoť:   mínus indicator plus

 

Si mimo. Rozved tu paralelu ako sa ludia rozhoduju pri cestovani na zaklade obcianstva....
 
Hodnoť:   mínus indicator plus

 

no napriklad mozem na zaklade SR obcianstvia zaletiet do mesta Lvov, ale uz nemozem zaletiet do mesta Tver. lebo potrebujem pas... bratislava moze ponukat vyborne spojenie na hranici statov SR-AT-CR-HU-PL ... za vyborne ceny a premrhava tuto moznost.

vsjo
 
Hodnoť:   mínus indicator plus

 

Tak znovu aj ja.
Co to ma spolocne s dvojitym obcianstvom?
A ako dvojite obcianstvo zvysi pocet letov v BA?
 
Hodnoť:   mínus indicator plus

ok. A ekonomicky už v pluse,

alebo stále v dlhoročnej strate??? Nový terminál zo štátneho za 1mld Sk sa kedy vráti?
 

1 2 >

Prihláste sa

(?)
 


Ďalšie možnosti
Zoznam diskusií

Registrácia
Zabudnuté heslo
Kódex diskutujúceho

Najčítanejšie na SME Ekonomika