SME
Nedeľa, 24. január, 2021 | Meniny má TimotejKrížovkyKrížovky

Načítavam moment...
Momentálne nie ste prihlásený

České aerolínie zrušili linku Praha - Bratislava - Košice a späť (Späť na článok)

Pridajte priamu reakciu k článku

1 2 >

Hodnoť

 

Kto by tam už lietal, keď tam nič nie je ....
 

 

Pre info Kosice - Praha bude lietat aj nadalej, len Ba sa vynechava.
 

 

Ved ti nevipichli v nazve clanku, takze dobra korekcia.
Do blavy vlakom, len uz aj tam nejazdi zlta linka.
 

Nevadí,

budeme mať svojho národného leteckého dopravcu a BA-KE si budeme lietať sami.
 
Hodnoť

 

Treba podotknut ze aj linka do Dusseldorfu bude zrusena. Manazment letiska asi na to nema. V Bratislave maju aspon Schwechat za rohom, ale v KE je to bieda, Budapest nie az tak blizko
 

 

Chodi vlak. Ale lepsi je odvoz na letisko.
 
Hodnoť

všetko sa robí

aby ten výcho bol nedostupný.hlavne že východniari volia tú zberbu ktorá im to robí.
 

 

Nedristaj blbosti, ze len vychodniari volia smer, pozri sa na statisticku mapu volieb 2016 a potom dristaj. Este aj v BA bola smer 2 najsilnejsia strana. Najlepsie je vsetko zle zvalit na vychod , ale tam na zapade vam unika to ze 2 najvacsi zlodeji v histori SVK , Meciar a Fico su zapadniari.
http://volby.statistics.sk/nrs...
 

2/3

Muftí je stredoslovák a najväčší zlodej v histórii Slovenska je hydrocefalus z Penty, ktorý pochádza z východu.

O fungovaní ČSA si myslím svoje (v minulosti zrušili ziskové linky z Bratislavy, aby s menšou letkou udržali stratové linky z Prahy), ale zatiaľ žiadnemu súkromníkovi sa neoplatilo udržať leteckú linku KE-BA. Škoda, že voliči SNS toto nemajú šancu pochopiť a budú onanovať nad národným leteckým prepravcom.
 

 

Je to vec ekonomiky.

Co sa tyka volieb. Vychodniari v niektorych oblastiach mozno volia najma "zberbu", Kosice vsak volia dost podobne ako Bratislava.
 

 

O čom blúzniš? Ako ovplyvnili voľby rozhodnutie ČA?
 

 

Vychodniarom je nejake letisko ukradnute, vacsina z nich si letenku do Bratislavy aj tak nemoze dovolit.
Nehovoriac o tom, ze doprava z letiska do mesta stoji za p***, naposledy som tam na autobus cakal tristvrte hodiny (a tie dva alebo tri taxiky, co tam stali, si predo mnou rezervoval niekto iny).
 

nie je

ver tomu, ze rozdiel medzi blavakom a vychodniarom je mizivy, jednoducho okrem romo sa tu nikdo nerozmnozuje (pomer kakao/mlieko je 7/3 ), ako by bolo treba a tym padom trh je maly :o).
Hlavne ze romale linka KE-London je vytazena. Bohuzial Slovensko je velmi mala krajina v tomto globalnom svete. A cisla nepustia.
 

podstata problemu je v tom

ze letenka do Bratislavy je vyrazne drahsia ako letenka do Londyna.
 

 

Nedostupnosť východu zabezpečila považská klika /HZDS,SMER/, ktorá v 90 tych rokoch sa rozhodla viesť dialnicu severom.

Ak by to išlo juhom, dialnica /R - cesta/ by už bola po svidník. Dostavala by sa dialnica považím do Polska /lebo by boli love/ a práve teraz by sa finišovala R- cesta cez donovaly.

Už dávno by VŠETKY krajské mestá SR by boli napojené na dialničnú sieť západnej EU, neexistovali by brutálne regionálne rozdiely a nebol by žiaden problém napojiť východ SR aj letecky.


Takto tu máme ekonomickú genocídu východu, iba preto, že rýpci na považí si vďaka zbankrotovanému zbrojárskemu priemyslu ešte dodnes myslia že sú akýsi hearthland of Slovakia....

Ďakujeme!
 
Hodnoť

 

Najlepsie by bolo kupit nejaku starsiu A380 a tocit KE-BA kazde 2-3hod po €30-50 za jednu cestu:) Mozno by to bolo aj ziskove:)
 
Hodnoť

PlGr. Dankovi odpadla konkurenia pre

"Národného leteckého dopravcu" ... prečo asi ... a keď už je ten kapitán, môže to skúsiť v lietadle :D
 
Hodnoť

 

“Ani jedna z liniek nemá preto obchodný potenciál či predpoklad ďalšieho rastu dopytu," uviedol vtedy hovorca ČSA Daniel Šabík.”

A Dankoko bude interpretovat verejnosti dalsi plod plgr. ducha: “Nutne je prepravcu narodneho zriadit”...
 
Hodnoť

Letisko Bratislava a Košice

chcú hľadať ďalšie možnosti, ako zabezpečiť vnútroštátne spojenie medzi Bratislavou a Košicami...

Môže mi, prosím, niekto vysvetliť aké sú tie ďalšie možnosti?
Prevádzkovatelia oboch letísk chcú:
1. dostavať sami diaľnicu spájajúcu obe mestá?
2. alebo zrekonštruujú celú trať cez Žilinu aby to 450 kilometrové trápenie po železnici netrvalo 5 hodín?
3. alebo budú spoločne hľadať ďalšieho blázna. ktorý bude prevádzkovať zguntu stratovú linku?

Nájdu asi Danka, korý je Národne letecky nadržaný už niekoľko rokov a halucinuje o tom tak presvedčivo až by mu človek skoro uveril (takto sa tvorí spoločenská objednávka?). Alebo to pôjde celé do múky.

Inak čo je to za výhra letieť z BA do KE? Musíte merať cestu na letisko mimo mesto (alebo tam pred letiskom za drahé prachy necháte auto), stratíte hodiny checkin-mi a bezpečnostnými kontrolami aby ste po vzlete ani nenabrali poriadne výšku a už musíte klesať...
Linka bude vždy v strate ak si ju za tie peniaze dovolia len tí, čo im nie je dosť dobrá ani prvá trieda v IC vlaku. A letenka nemôže byť jednoducho oveľa lacnejšia ako je. Takže masové letecké presuny nie sú na programe dňa.
To budeme mať skôr lietajúce autá, alebo tú nešťastnú diaľnicu.
 
Hodnoť

Rozhodnutie ČSA je racionálne,

s tým sa nedá nič robiť.
Linka BA - Košice by mohla byť rentabilná, keby niekto prišiel s tým, že má, povedzme, 2 lietadlá turbovrtuľové s kapacitou 15 - 30 miest. A lietala by ráno a podvečer (oboma smermi súčasne). V prípade, žeby jedno lietadlo lietalo tam a späť ráno/odpoludnia, tak buď by sa jedným smerom išlo príliš skoro ráno/odpoludnia a spätným spojom dosť neskoro.
Pri dobre nastavenej cene som presvedčený, že by to bolo úspešné. Veľké lietadlo ala A319/320 či B737, je skutočne nerentabilné. Iste by sa v roku našli dni, kedy si sa zaplnilo, ale ako dlhodobý každodenný projekt číry nezmysel.
 

1 2 >

Najčítanejšie na SME Ekonomika