SME
Pondelok, 18. január, 2021 | Meniny má BohdanaKrížovkyKrížovky

Načítavam moment...
Momentálne nie ste prihlásený

ZSSK Cargo pocítila dopad situácie na Ukrajine, vypadla najmä železná ruda (Späť na článok)

Pridajte priamu reakciu k článku


Hodnoť

CARGO robí užiba polovicu výkonov nákl.

dopravy v SR.
To nedoukovia zo SITA netušia.
O ďalšiu polovicu sa delí aspoň päť súkromných spoločností ktorým sa darí. Preprava cereálií, rafinérskych výrobkov je v ich rukách!. CARGO je v rukách štátu, tak to chcel súdruh Fico. Neprešlo ani spojenie s českým Cargom v roku 2008. lebo Močiar to vetoval.

O týchto súvislostiach nikto informovať nebude iba Trend v rukách finančnej skupiny!!
 
Hodnoť

 

Taký prepravcovia ako CRW,CARBO RAIL,LOKORAIL a najma tá slavna CARGO spoluúčasť v BTS prip,BUDAMAR by vedeli na CARGO spievať ody.Súdr.bývalí manageri Baju...,Kira...,Lo.. a im podobní sa neozvú.Tie úspory arekonštrukcie sú CARGU tak dve veci , keď CARGU ukradnú to jediné čo sa dá ešte ukradnúť-prepravy.Odchadzajú najlepší rušňovodiči a z dielní elektronici.CARGO je do roka rozobraté do šroubíka.
 

 

Veď to je najhoršie v minulosti bola jedna firma . Teraz sa každý hrá na svojom piesočku a teda je väčšia potreba zamestnancov , ktorých je nedostatok a zisky , ktoré išli na dotovanie železničnej osobnej dopravy teraz končia z ucelených nákladných vlakov na účtoch súkromných dopravcov a spedičnej zasielateľských firiem. Štátnej firme ktorá patrí nám všetkým konkuruje vlastník ktorý je tiež občanom tejto krajiny teda si konkuruje sám sebe a má z toho profit. Je to nesystémové riešenie. Navyše sa sem tlačia dopravcovia z iných krajín ako štátne poľské PKP či ČD Cargo v okolí Žiliny, Bratislavy , Košíc. Zadalšie existujú nakladní dopravcovia ktorí nemajú rušne , vozne ani rušňovodičov, opravárov a všetky tieto činnosti si len prenajímajú teda takým je ťažko konkurovať.
 
Hodnoť

Úspora je zavádzajúca v depe Zvolen

V rušňovom depe sa opravárenské haly a administratívne priestory zateplili ale zrušilo sa vykurovanie budov nocľažne, polície, priestorov na prehliadku, tankovanie a dopĺňanie upravenou vodou pre spaľovacie motory , ďalej haly pri točniach pre potreby historického klubu ,skladov súčiastok a kvapalín takže iba rušenie potrebných objektov. Zatepľovacie kanále boli v zime užitočné. Takže úspora iba v rušení a racionalizácie. Teraz budovy iba chátrajú teda neušetrili nič lebo majetok stratil hodnotu.
Zadalsie ukrajincom mohli požičať / prenajať rušne ale zas každý radšej pôjde si zarobiť do Nemecka manuálnou prácou aj 3000 eur mesačne ako robiť za ukrajinský plat 300 eur takú zodpovednú prácu.
 


Najčítanejšie na SME Ekonomika