Už stojí kolona majiteľov TDI pred servismi, celý nedočkavi si nahrať nový SW. Takéto riešenia sú úplne nedostatočne. Prístup ako vo Vatikáne, založený na dobrej viere.
Toto by aj mňa zaujímalo, momentálne ak by teraz všetci ludiá na sk mali E-auta, po projektu v noci k sieti by naša sieť skolabovala. Čo budeme mať navyše za 15-20 rokov aby sa tak nestalo?
100% eauta by sucasna siet neuniesla asi v ziadnej krajine, imho nie su ani kapacity na baterky.
chodit, pokial sa da, peso, na bicykli, elektrokolobezky, mhd. zdielat auta, ked tak clovek uvazuje, ani taxik nie je extra drahy, vlastne auto s amortizaciou moze byt drahsie.
teoreticky nieco vyriesi vietor, ostatne obnovitelne zdroje su drahsie a imho menia negativne krajinu. este aj veterne napriklad rusia zver.
vystavba fotovoltaiky v subtropickom pasme a transport tisice kilometrov v dnesnom chaotickom svete pripada ako utopia. aj ked nieco podobne su ropovody a tie plusminus funguju. ale vstupne naklady su velke.
vcelku dobre sa vyvijaju skladovacie systemy na energiu, minule islo v tlaci nieco o projekte gatesovej nadacie ci firmy. keby kazdy dom mal nerozbitne a neznicitelne fotoclanky a v ramci stvrte ci dediny by bolo ukladanie energie, tak by to slo
zatial ale treba imho amnestovat jadro. kde su zase obavy obyvatelstva, vysoke vstupne naklady, atd.
Bohužiaľ s veternými elektrárňami sú väčšie problémy. Premesanie vrstiev vzduchu mení mikroklímu oblastí. Ich umiestňovanie je obmedzene. Solarciti je Muskov projekt. Že nás jadro môže spasiť vysvetlite nemcom a rakúšanom.
Solarne panely su momentalne najlacnejsi vyrobca elektriny v nemecku. 1kw produkovali ca. za 8-9c. Myslim, ze to bola statistika za rok 2016 alebo 2017
v USA a Europe VW predal az 17000 aut z predvyroby, co je toto za firmu www.thedrive.com/news/25421/volkswagen-illegally-sold-pre-producti on-test-cars-instead-of-crushing-them
SW