To je ale blbost, urcite ten dohovor nejak precuraju. Elektrovek mal nastat uz v 90tych rokoch a boli to automobilky, ktore ho stopli. O chvilu sa najdu problemy co s vrakmi a spracovanim baterii ked je to neekologicke, obuju sa do to arabaci a bude sa pekne pokracovat po starom.
mozno uz mgzeri zistili ako opat podvadzat a zavadzat (po tom co im skrtli uz aj podvadzanie so spotrebou, LOL)...tak teraz hrrr slepo na dobu elektricku..oh no ono #cheatWagen :P
Absolútne marketingové bláboly. Nadpis taký , akoby to už bolo od januára 2019. A pritom to bude od r. 2040, ked nikto nevie, čo v r 2040 bude, ked dávno všetci zabudnú na tento trápny článok a ked mnohí tu už nebudeme. Maximálna trapošina .
co tak si o tom nieco zistit, predtym nez zacneme frflat? VW k tomu cini jednoznacne kroky, zrusil povodne plany rozvoja, superb sa mal vyrabat v Nemecku, teraz naopak suberb aj passat sa bude vyrabat v zavode CR v Kvasinach, kde sa planuje vyznamna investicia. Dalej VW planuje vybudovat novy zavod vo vychodnej Europe, kde sa bude vyrabat rodina Tiguan, Karoq a spol. (v hre je aj Slovensko)
To vsetko sa deje preto, aby sa uvolnili tovarne VW v Nemecku kde sa zacina s prechodom na elektromobily, teda vo svojich vychodoeuropskych filialkach sa bude pokracovat s vyrobou aut so spalovacimi motormi a v Nemeckych tovarnach sa budu vyrabat elektromobily.
To vsetko su kroky, ktore nejde len tak zvratit, takze k tomu co VW tvrdi evidetne aj skutocne smeruje, samozrejme to nie je otazka jednoho dvoch rokov, preto tie vizie k roku 2040.
Čo bude v r. 2040 nevie nikto. A že VW robí akési kroky? To myslíš , že ostatné automobilky kroky nerobia? Robia už teraz, nie v imaginárnej budúcnosti .
a v Nemeckych zavodoch buduju linky na elektormobily. To si vazne myslis, ze to funguje tak, ze Fero co vcera vyrabal na linke naftovy motor pride zajtra do prace a bude vyrabat elektromobil?
nahodou, pri urcitom zjednoduseni je to pekny priklad pre ziakov zakladnej skoly. v EU je ca 300 milionov aut. Rocne sa preda ca 15 milionov (co je povazovane za vyborny vysledok) Priemerny vek aut v EU je 10+ rokov
Cize, poslednych 10 rokov by sa mali predavat iba ciste elektriny aby nahradili vsetky stare auta, t.j. od roku 2041 do roku 2050. to je 150 milionov aut. za roky 2019-2040 by sa teda malo predat dalsich 150 milionov. Pri linearnom trende narastu, by sa buduci rok malo predat 600 000 cistych elektrickych aut, aby sa to stihlo. za prvy polrok 2018 sa ich v europe predalo 100 000, t.j. ca 200 000 rok. To predstavuje medzirocne skokove strojnasobenie predaja.
A to v tom nie je zapocitany ziadny narast celkoveho poctu aut a ani vymena elektroaut, ku ktorej pride, kedze ich zivotnost je tiez nejakych 10 rokov.
postup: 1. zvysovat regulacie a sprisnovat normy do tej miery, ze to prinuti vyrobcov podvadzat 2. vybrat si najvacsieho vyrobcu a spravit z neho exemplarny priklad. 3. pod hrozbou obrovskych strat ho donutit posluchat rozhodnutia "vyssich miest" (zhodou okolnosti to ma VW uz nacvicene, za jeho vznik vdacime Hitlerovi) 4. najvacsi vyrobca obmedzuje vyvoj dieslovych aut, planuje obrovsky rozsirovat vyrobu elektroaut a produkuje vyhlasenia o cistej elektrodoprave v roku 2050.
je to len jeden z krokov, ktory ma priviest obyvatelstvo do energetickeho otroctva.
Bod 1. nenúti nikoho - len ak chce viac zarobiť. Nútiť výrobcu je možné. Slovenska sa to tak či tak s jeho zadymenými nafťákmi a komínmi netýka. Tu sa na emisie kašle.
Bod 3. Neposlúchajú. V dozornej rade je vždy najvyšší politik krajiny Niedersachsen. Aj súdruh Schroeder tam tak pôsobil a dostával pekný plat. A napriek tomu robili megapodvod. To ako premostenie národnného socializmu k sociálnej demokracii. Spoločný menovateľ sú peniaze.
le