SME
Pondelok, 25. január, 2021 | Meniny má GejzaKrížovkyKrížovky

Načítavam moment...
Momentálne nie ste prihlásený

Z vlaku na elektrobicykel. Železnice skúšajú novú službu pre cestujúcich (Späť na článok)

Pridajte priamu reakciu k článku


Hodnoť

Výborné načasovanie!

Bola by škoda s tým začínať na jar, alebo v lete. Lepší začiatok na testovanie si nemohli vybrať - prvý jesenný deň.
Asi nemohli začať skôr... zrejme patálie s obstarávaním, pretože sa pôvodne vysúťažila veľmi nízka cena. Zrejme tiež nechceli zatieniť úspech ďalšieho mega projektu železníc: rekonštrukciu čakárne na bratislavskej hlavnej stanici!
 
Hodnoť

 

Nemám nič proti tomu, že Železnice skúšajú novú službu, ale rad by som vo vlakoch mal nejakú kvalitu, a nie že budem stáť z TT do BA natlačený v 2 triede ako sardinka v oleji, a keď si kúpim do 1. tr. lístok s miestenkou zase mi tam sedí nejaká osoba.
 

 

Ako ma ZSSK zabezpecit ze na tvoje miesto si nesadne niekto iny? To sa deje bezne, proste pridem, slusne toho cloveka poprosim o uvolnenie miesta kedze tam mam miestenku a je to vybavene. A je jedno ci je to ZSSK, CD, OBB, SBB, alebo cokolvek ine.
 

 

Jednoducho označením RESERVE. Ked to dokazu robiť SAD, prečo nie ZSSK.
 

 

Ved ale rezervovane miesta su oznacene nad sedadlom.
 

 

Nechapem potom preco tam sedia cudzi ludia!?
 

 

Lebo sa nepozreli. Ako hovorim, nevidim v tom problem, proste ich poziadam o uvolnenie.
 

lebo aj ked sa pozreli

tak si povedali , ze minutu pred odchodom vlaku v tej tlacenici a sardinkarni nemaju cestujuci s miestenkou sancu sa predrat cez ten dav natlacenych ludi v chodbe a ulicke.
A maju pravdu, castokrat miestenkari uviaznu hned pri nastupnych dverach (start z BA) a dalej sa prepracuju mozno az v kysaku -(
 

 

Len mas aj dynamicke rezervacie v priebehu cesty a to asi nie je vobec reflektovane.
 

 

To su tzv. expresne rezervacie, miesta urcene pre taketo rezervacie (teda miesta ktore mozu a nemusia byt obsadene miestenkou) su prislusne oznacene vo vlaku.
 
Hodnoť

Celé ZlÉ

Keby železnice radšej umožnili cestovať-naložiť elektrobicykle do vlaku prostredníctvom zdvíhacích plošín.
Ale nie, zdvíhacie plošiny sú len na okrasu.
Do vlaku je prakticky nemožné vyštverať ťažký bicykel, pretože mnohé nástupištia nie sú na to uspôsobené.
Celé ZLÉ. Diletanti vymýšľajú somariny a to , čo je potrebné, nespravia.
 
Hodnoť

 

na východe sme radi, že sa nezbľujeme zo smradu, keď nastúpime do "výbehového" vagóna a že nám doňho neprší a dajú sa otvoriť dvere. Sme radi, že nám ŽSSK neúčtuje zvýšenú sadzbu cestovného za vstup do pojazdného zážitkového parku na tému "železničná doprava v Indii na prelome 19. a 20. storočia". Ďakujeme. Bicykle nám sem nevozte. Bojím sa, čo by to boli za velocipedy.
 

Ved to "velocipedy" od Antiku KE

Ved to "velocipedy" od Antiku KE, pan Kolla z Antiku KE je ich dodavatel. SK vlaky su vseobecne dost ubohe, na Vychode jazdia supravy, co tu "zapade" uz vyradili.

Supravy radu 460 este jaazdia na vychode:
https://www.railpage.net/kateg...

Rad 560 uz nejazdi na SK, iba v CZ:

https://www.railpage.net/kateg...
 
Hodnoť

 

ja som sice odporca elektrobikov na rekreacne ucely, ale takto na dochadzanie ako kombinaciu k vlaku to maximalne schvalujem. Drzim palce s tymto projektom, nech to co najviac odbremeni cesty od aut
 
Hodnoť

Iba 10 € na deň

A kto si to bude požičiavať za 10 Eur na deň?

Radšej nech spravia dostatočné parkoviská pri staniciach.
A uzatvárateľné parkovisko, stojisko pre bicykle.
 
Hodnoť

 

Namiesto p.čovín by mali zrušiť dovozné za bicykel, to by mobilite pomohlo viac.

Kedysi som občas chodil do práce tak, že bicyklom 8 km na stanicu, potom previezť bicykel vlakom nejakých 30-35 km a pokračovať 7 km bicyklom. Ale za bicykel sa platilo viac než plná (!) cena lístka cestujúceho. Na také niečo sa môžem... Nevychádzalo to o veľa lacnejšie oproti autu (pri zarátaní amortizácie; čisto palivo bolo šul-nul) a trvalo takmer 3x dlhšie. Jediná výhoda bicykla bola, že si človek trochu zašportoval.
 


Najčítanejšie na SME Ekonomika