SME
Nedeľa, 17. január, 2021 | Meniny má NatašaKrížovkyKrížovky

Načítavam moment...
Momentálne nie ste prihlásený

Výstavba obchvatu upchá Bratislavu. Vodičov čakajú obmedzenia (Späť na článok)

Pridajte priamu reakciu k článku

1 2 3 4 > >>

Hodnoť

 

tie fotky maju vysoku vypovednu hodnotu.most zo 4och stran , rano a vecer.
 

 

*** (príspevok porušil KÓDEX diskutujúceho)
 

1385757

Drogy? ;)
 

Len feťák

a bigotný hlupák za všetkým vidí drogy.
 

 

Ak by mali dávať také platy ako v "Riechu " tak ostanú v "Reichu " a nemusia sa trápiť s podobnou východoeurópskou tupinou ako je 1385757.......... P.S: spomenutý" adolfmobil fabrik v Presburgu " platí určite lepšie ako " Smer fabrik široký Váhostav " v Bratislave....
 

 

ak len elektromobil nebude mat solarny panel, tak bude znecistenie porovnatelne, len to nebude priamo v meste, ale tam, kde sa elektrina vyraba
 

a foto vizualizacie dialnice

snimane zo zadnych rad bez zaostrenia nesplna ani kriteria SME pre ilustracnu snimku.
Profesionalne informovanie si predstavujem tak, ze v clanku je uvedena mapa useku dialnice a na nej sa dokreslia zamyslane stavby. Ved zjazd na Bajkalsku predsa existuje, tak by bolo dobre vediet, aky dalsi sa zamysla.
 
Hodnoť

Obchvat vela nevyriesi...

...akurat umozni vodicom z mimo BA co kazdy den prichadzaju do BA upchat este aj mosty zo strany Petrzalky do mesta... treba urobit natvrdo parkovaciu politiku a vyriesit co najskor MHD k zachytnym parkoviskam na okrajoch mesta...
 

 

Obchvaty sa logicky stavajú pre tranzit...
 

To je fakt... ;-)))

...a akemu tranzitu tento obchvat pomoze ?

Ked sa o tomto obchvate zacalo rozpravat, potesil som sa. Ocakaval som, ze sucastou bude tunel pod karpatamy co spoji D1 - D2. Take nic nebude. Takze "obchvat" znamena, ze kamiony, ktore prechadzaju Bratislavou budu prechadzat aj nadalej. Stale po moste Lafranconi a tunelom Sitina. Navyse najvacsim problemom Bratislavy je prave prichod a odchod z prace v meste ludi, ktori byvaju v satelitoch. Toto obchvat nevyriesi. V praxi bude sluzit iba ako drahe parkovisko pre auta cakajuce na vstup do mesta prekladane kamionmi, ktore naleteli na akoze "obchvat".
Budem ale velmi rad, ak sa mylim.

Ci ?
 

 

Ved bude novy most cez Dunaj, takze sa odbremeni pristavny most
 

 

Tranzit HU+AT smer Zilina/Nitra prevazne do PL, je tam toho dost. a potom ti, co byvaju v Slnecniciach, Jarovciach a okoli :D
 

 

A este doplnim, ze sa tade moze pomerne jednoducho obist cely Pristavny , a komplet dialnica az po koniec BA, obchadzka ma sice par km naviac, ale nic velke ./v porovnani s Budapestou uplne nic/ .. klasicke piatkove exodusy to podla mna skoro uplne eliminuje.
 

 

tranzit z HU + Balkan by sa dalo odklonit na Nitru uz pri Komarne, stacilo by len rychlostna cesta Komarno-Nove Zamky- Nitra v dlzke 80 km-ov.
 

 

Tak rozmýšľam, či pán iba trolluje alebo naozaj si myslí, že všetky kamióny od Trnavy (D1) smerujú na nakládku vykládku do BA alebo na D2 do ČR a že ani náhodou nemajú namierené do/z Rakúska/Maďarska. Nehovoriac o tranzite osobných áut z/do smer TT. Okrem toho mestský úsek D1 je dlhší na strane od TT po Lafranconi než od Lafranconi po koniec Lamača.
Tranzit teda pôjde po skutočnom obchvate, čo uvoľní D1 na začiatku mesta. Okrem toho práve R7 dotiahne viac áut na Prístavný most od Rovinky, zatiaľ čo teraz stoja kolónach pred BA (podobný efekt malo premaľovanie D1 od TT na trojpruh, čo viedlo k zápcham už od Zlatých Pieskov). Keďže mestské cesty nafúknuť nemožno, tak v meste sa situácia nemá šancu extra zlepšiť, v niektorých častiach sa možno zhorší.
Pravidelne dochádzajúci majú možnosť využívať posilnenú verejnú dopravu, čo ale nastane (okrem kolón počas výstavby) zrejme až po zrušení divokého parkovania či po spoplatnení pre autá cezpoľných v BA. Mať domček 15 min od BA (časovo možno iba 25.12 o 02:00) a dochádzať do centra či širšieho centra autom je jednoducho luxus, ktorý stojí čas, peniaze alebo hneď oboje.
Samozrejme že obchvat bude úplný po dokončení tunelu Karpaty.
 

Bratislave by neskutocne pomohol

tunel pod Karpatmi, ktory by prepojil D1 a D2 a kamiony by mesto uplne obisli. Osobna preprava moze vyuzivat skratku cez Babu, ale kamiony tam nesmu.
 

Bol to moj nazor...

Ospravedlnujem sa ti ked sa ta dotkol.
Tak ako som uz napisal, bodaj sa mylim.
A nakoniec, budeme vidiet... ☺
 

 

K+
Chcem oceniť tvoj postoj a empatiu. Ospravedlnil si sa spoludiskutujúcemu ak si sa ho náhodou nejako dotkol svojim prispevkom.
Takýchto reakcii je tu žiaľ veľmi malo. Ale verím že budú len pribúdať a kultúra diskusii bude rast :)
 

 

zachytne na okraji mesta pomozu comu? Itak budu cesty medzi okrajom BA a obcami a mestami v okoli plne. A kde na okraji to bude, Raca, Zlate Piesky? Odtial sa terigat elektrickou do mesta, ty by si to chcel absolvovat?

Dajte pokoj so zachytnymi parkoviskami na okraji BA, vlakom sa clovek dostane do mesta urcite rychlejsie a odtial uz prestupi na BUS/vlak. Takze zmysel ma budovanie parkovisk v obciach a mestach mimo BA.

No a potom spoplatnit vjazd vsetkych aut do centra mesta, mimo obyvatelov. To by bolo jedine spravodlive riesenie.
 

1 2 3 4 > >>

Najčítanejšie na SME Ekonomika