Ze v Magyarorszagu uz posobia dve automobilky:DD to je taky slaby odvar co mame u nas. My mame 4 automobilky ktore vyrabaju X krat viac aut ako Mercedes a Audi je v konecnom dosledku patri pod slovensky VW. A byt ja premier, tak dam s okamzitou platnostou prestahovat jednu z tychto automobiliek na vychodne SK. Mat 3 automobilky a vydierat vychod je hanba zapadneho slovenska! A madarske BMW? To radsej ruske ziguli:D
Ake pravomoci ma premier pri stahovani fabrik? Premier by sa mal postarat, aby krajina prosperovala a mala dostatok prostriedkov na vybudovanie infrastruktury, skolstva a vyskumu, aby bola atraktivna pre investorov. Investorov s pridanou hodnotou, nie montazne haly. Ak to nie je schopny zabezpecit, mal by si zachovat tvar, priznat zlyhanie a odstupit. A uprimne, radsej madarske BMW ako slovensku Kiu.
hovorite nezmysly Kia je nahodou v norme ale voci znackam ako vw skoda fiat renault citroen..... Nemozes ju zrovnavat s podla mna premiovejsimi znackami ako Audi a Bmw.
Madarom treba zablahozelat, boli lepsi, sukromny investor si ich nevybral kvoli ich orieskovym ociam :-) A pre Slovensko je to vyzva popracovat na sebe a zlepsovat podnikatelske prostredie (nielen pre zahr. investorov, ale najma pre domacich malych a velkych podnikatelov). Osobne ma rozhodnutie BMW nemrzi, kedze lokalita pri Kechneci je vlastne pri madarskych hraniciach a polovica zamestnancov by bola z Madarska a par stoviek aj srbi a rumuni. Ja som bol fanusik lokality na poliach medzi KE a PO :-)
prestahovat fabriku na vychod? :D njn, tebe sa asi pekne veci snivaju.
premier co tu bacuje uz 10 rokov mal v prvom rade zabezpecit infrastrukturu na vychode, kde by tieto montazne dielne mali skutocne velmi pozitivny efekt. ale tak, prepojit usek od ZA do RK dialnicou za 10 rokov (alebo aspon dostat to do stadia, ze by to uz bolo realne rozbehnute) je nad jeho sily (rozumej snahu)
Tebe uz davno mali v RTSK ponuknut relaciu v odbore: COMEDY! Ty vzdy pobavis a sledovanost by bola zarucena. Kto dokaze vypotit taku mudrost, akou je - "A madarske BMW? To radsej ruske ziguli" - ten musi byt bud komik, alebo na hlavu padnuty!
takže Audi patrí pod slovenský VW? To naozaj myslíš celkom vážne? To myslíš vážne, že centrála vo Wolksburgu potrí pod bratislavský VW? TO naozaj? Kedy sa tak stalo, asi mi to ušlo. Nože daj dôkaz.
chlapom sa po kuciakovej vrazde uz nechce na hulvata skupovat podu a predavat ju za 10-nasobok statu. nadstandardne investicne stimuly pre automobilku su teda zbytocne, nikto sa na tom nechce teraz nabalit. v tomto kontexte odchod bmw do madarska vnimam pozitivne. v madarsku je to naopak velmi ziaduce, Orbanova chasa ma zatvu
pardon, "odchod bmw do madarska" nahradzam "volbu bmw ist do madarska", dakujem
vyjadrujem sa ku konkretnej kauze bmw, ktorej vysledok vnimam ze ako signal toho ze tato moznost vydojit zo statu dlasie prachy nebola vyuzita. co je samo o sebe pozitivom a pravdepodobne dosledkom nedavnych udalosti suvisiacich s vrazdou dvoch mladych ludi.
nikde netvrdim ze ti nenazranci ktori to tu plundruju sa zmenili, je to stale ta ista banda haj.lov od starostov cez komunalnych politikov az po poslancov a clenov vlady
Problém je, že Nagy(Smolenice), Maukš(údajne Trenčín) ani Kabaň(Námestovo) nie su z východu
>Nepriaznivým pre Košice mohol byť aj vývoj a výskum. Ten je našou slabinou a odborníci na to >upozorňujú už roky
16.10.2014, 00:00 „Vyvíjam softvér pre najnovšie modely BMW“
Smolenický rodák Roman Nagy vedie v Mníchove vývojársky tím, ktorý pripravuje počítačové systémy špičkových vozidiel bavorskej automobilky.
Dnes v Mníchove ako šéf vývojového tímu známej bavorskej automobilky BMW vedie tím dvoch desiatok softvérových vývojárov a testerov. V tejto pozícii zodpovedá za vývoj časti softvéru základných funkcií vozidla. „Sú to funkcie, ktoré sú zabudované do každého jedného vozidla značky BMW a MINI, bez ohľadu na rozsah jeho výbavy. Momentálne dokončujeme softvér pre nové BMW radu 7, ktorý príde na trh budúci rok. Paralelne rozbiehame projekty pre vozidlá, ktoré prídu na trh od roku 2017. https://finweb.hnonline.sk/eko...
08.02.2017, 14:18
Slovák Jozef Kabaň bude šéfdizajnérom BMW
Kabaň bol pevne spojený s koncernom Volkswagen. Bol šéfdizajnérom exteriéru u Audi, jeho dielom je napríklad predchádzajúca generácia Audi Q5. Perlou jeho profesijného životopisu je Bugatti Veyron, navrhol dizajn celého exteriéru s výnimkou kolies. Je autorom okrem iného dizajnu Volkswagenu Lupo a Seatu Arosa. https://www.aktuality.sk/clano...
všetky naše automobilky okrem VW sú na možných trasách z Smoleníc do Námestova (jedna je cez Trenčín) mestá sú Trnava, Nitra,Žilina a všetci traja študovali v Bratislave, kde je VW....
a nehovoriac o tom, ze pred par rokmi zmenili system socialnych davok na deti tak, ze davaju danove bonusy podla poctu deti, tj podporuju produktivne, spolocensky prinosnejsie rodiny.
skoda len, ze tam sefuje ten liliPutin s fetisom stavat stadiony.
a z akeho titulu?
aj jeden aj druhy
toto nie je debata o autach
Predpokladám, že ste komunista.
premier co tu bacuje uz 10 rokov mal v prvom rade zabezpecit infrastrukturu na vychode, kde by tieto montazne dielne mali skutocne velmi pozitivny efekt. ale tak, prepojit usek od ZA do RK dialnicou za 10 rokov (alebo aspon dostat to do stadia, ze by to uz bolo realne rozbehnute) je nad jeho sily (rozumej snahu)
Kto dokaze vypotit taku mudrost, akou je - "A madarske BMW? To radsej ruske ziguli" - ten musi byt bud komik, alebo na hlavu padnuty!
1212550,
To myslíš vážne, že centrála vo Wolksburgu potrí pod bratislavský VW? TO naozaj?
Kedy sa tak stalo, asi mi to ušlo. Nože daj dôkaz.