Načítavam, moment...
Momentálne nie ste prihlásený

Veľryba na oblohe. Pozrite si, ako Airbus Beluga XL prvýkrát vzlietol (Späť na článok)

Pridajte priamu reakciu k článku

1 2 >

Hodnoť:   mínus indicator plus

Ale ryba jak ryba.. 🐋🐬🐳

Ja vidim delfina... 🤣 🤩 😋
 
Hodnoť:   mínus indicator plus

Jáj, ty sa čuduješ?

veď si SME.... Keby napísali sépia, bolo by to tiež úplne .....normálne......
 
Hodnoť:   mínus indicator plus

Samá rakovina

Už sa načísto podusíme...
 
Hodnoť:   mínus indicator plus

Jáj, ty sa čuduješ?

veď si na SME.... Keby napísali sépia, bolo by to tiež úplne .....normálne......
 
Hodnoť:   mínus indicator plus

Mňa by skôr zaujímal názov BELUGA,

čo znamená?
 
Hodnoť:   mínus indicator plus

Nuž,

nie si sám, so svojím dojmom. Aj biológovia si to všimli a nezabudli to uviesť do jej latinského pomenovania: "Delphinapterus leucas".
 
Hodnoť:   mínus indicator plus

 

Ak wiki neklame: "Veľryby (iné názvy: veľrybotvaré (cicavce), kitovce; lat. Cetacea) je rad, ktorý zahŕňa veľryby, delfíny, vorvane a vráskavce. "

https://sk.wikipedia.org/wiki/...(rad)
 
Hodnoť:   mínus indicator plus

 

Kurnik, kto tie clanky pise? Airbus A330-700L nie je tazkotonazne lietadlo. Ani vlastnou hmotnostou (125t), ani nosnostou (53t). Je to velkoobjemove lietadlo na prepravu dielov lietadiel ktore so vzhladom na svoje rozmery lahke.
 
Hodnoť:   mínus indicator plus

 

Som laik, ale aj na môj vkus má toto "ťažkotonážne" lietadlo nejak málo kolies...
 
Hodnoť:   mínus indicator plus

 

Ano. V porovnani s tymto
https://en.wikipedia.org/wiki/...
vyzeraju podvozky na Beluge nejako lahko :)
 
Hodnoť:   mínus indicator plus

 

...a aj motorov.
 
Hodnoť:   mínus indicator plus

Concorde

No vidis, opat su o krok pred vami 🐩🏳️‍🌈&#12 7878;
 
Hodnoť:   mínus indicator plus

 

Som cakal ze konecne vyrobia nieco vykonnejsie ako An-225 ale vypada to tak ze tu bestiu dlho ho nik neprekona :))
 
Hodnoť:   mínus indicator plus

 

Ide o to ze Airbus pre svoje diely nejaku extra nosnost nepotrebuje a ktovie kolko by dokazali lietadiel v podobnej kategorii predat keby cosi take vyvinuli. Napokon, A225 tiez mal byt povodne taxik pre raketoplan a nie rekorder v leteckej preprave tazkych nakladov.
Tak mi napada otazka ze co budu prepravcovia tazkych nakladov robit az flotile AN125/AN225 dojdu hodiny/cykly.
 
Hodnoť:   mínus indicator plus

Ak skončí vek AN125/AN225

určite vyvinú náhradu.

Rovnako ako "starú" Belugu (A300ST) nahrádza táto nová.
 
Hodnoť:   mínus indicator plus

 

To je otazne. Airbus nahradil A300-600ST lebo potreboval vacsi objem a dolet. A robi ich pre seba lebo su potrebne pre business model Airbusu. Velke lietadlo na predaj, to by bola ina kava. Podla mna to dopadne tak ako s Boeingmi 737-200 na severe Kanady. Nolinor sa svoje snazi hyckat a ostatni pomaly prechadzaju na turbovrtulove lietadla.
 
Hodnoť:   mínus indicator plus

 

mali ho pomenovat landwhale
 
Hodnoť:   mínus indicator plus

 

Boeing je vo vsetkom lepsi a Airbus nema so Slovenskom nic spolocneho.
EU sa do par rokov rozpadne.
 
Hodnoť:   mínus indicator plus

 

slape slape :)
 
Hodnoť:   mínus indicator plus

 

Až na ten náter zaujímavé lietadlo. Ten dizajn je hrozný ale berme to že je to skúšobný let? Dúfam . . .
 

1 2 >

Prihláste sa

(?)
 


Ďalšie možnosti
Zoznam diskusií

Registrácia
Zabudnuté heslo
Kódex diskutujúceho

Najčítanejšie na SME Ekonomika