SME
Sobota, 16. november, 2019 | Meniny má Agnesa

Načítavam, moment...
Momentálne nie ste prihlásený

Cestovanie vlakom bude zodpovedať 21. storočiu, dopravca modernizuje vozne (Späť na článok)

Pridajte priamu reakciu k článku

<< < 1 2 3 4 5 6 7

Hodnoť:   mínus indicator plus

 

Mohli by opraviť aj vlaky premávajúce medzi Košicami a Prešov. Vyzerajú, akoby prekonali vojnu a len mierne ich opravili. Začali premávať už pred 40 rokmi a za ten čas ich maximálne upratujú.
 
Hodnoť:   mínus indicator plus

 

Ako dobre ale na ten komfort co bol vo vlakoch RegioJet to ani zdaleka nema! tie zone su dobre akurat na trat Bratislava - Vieden lebo sa tam sedi asi tak hodinu ale na trat Bratislava - Kosice nic moc, siediet na takom 5 hodin je ako za trest!
 
Hodnoť:   mínus indicator plus

 

a ty uz mas tieto nove vozne vyskusane? regiojet bol vyrazny upgrade proti starym statnym vlakom, ale boli to stare vozne. nic super extra. tieto vynovene vyzeraju omnoho lepsie
 
Hodnoť:   mínus indicator plus

 

neboj, skoro vyskusam ale uz na pohlad mozem povedat toto, RJ mal SIRSIE POLOHOVATELNE KOZENE kresla (v druhej triede), toto nie su ani polohovatelne ani kozene klresla, su calunene a uz na pohlad to calunenie je dost tenke tak ze nijak extra makke nebude, po par mesiacoch bude rovnako vysedene ako to co je teraz v starych voznoch. Ako som povedal, toto su vozne na cestu tak do 100 km, sediet na tomto nepodarku 5 hodin je ako za trest.
 
Hodnoť:   mínus indicator plus

hlavne

nekonkurujte okolitzm statom mne by stacilo ak by ste dodrziavali CP a ked je vonku 17 °C aby nesla klima ( chladenie ) Cestujem denne a je to katastrofa Mozno by pomohla aj realna konkurencia
 
Hodnoť:   mínus indicator plus

Sorry, ale ja

týmto open-space-om neviem prísť na chuť. najmä keď sedím pri dverách a celá cestá je opakované pst, pst, pst... Dajako sa vytrácajú vozne s klasickými kupé.
 
Hodnoť:   mínus indicator plus

 

Tiez mi tie klasicke kupe chybaju, prehravaju to na argumentoch ako bezpecnost a efektivita. Kazdopadne skoda, klasicke kupe poskytovali sukromie a komfort neporovnatelne s dobytcakom.
 
Hodnoť:   mínus indicator plus

 

Klasických kupé má ZSSK na rýchlikoch snáď aj viac ako veľkopriestorov - jedničkové Aeer, dvojkové Beer a Bmeer (o nich sa hovorilo na tej tlačovke tiež - idú sa druhýkrát modernizovať na Bmz) a staré B a Bee. A tiež kombinované BDsheer a Bdghmeer a staré BDs a BDsee.
 
Hodnoť:   mínus indicator plus

 

Super, dakujem za dobre spravy.
 
Hodnoť:   mínus indicator plus

a kto to zaplati ?

to som sa tam nedozvedel
idu na to cisto nase financie alebo prispeje aj niekto INY ?
bol by som rad keby sme uz mali na to aby sme sa nemuseli prizivovat na EU a radsej vyuzit svoje bohatstvo a vlyv na urcenie smerovania kam EU ide (teda nie Kotleba styl, hrdost a holy zadok)
 
Hodnoť:   mínus indicator plus

 

Super sú najmä tie skladacie stolíky z pántami.
Také môžu dodávať do Ruska, ale pre EU sú na smiech.
 
Hodnoť:   mínus indicator plus

Cestonie po slovnesky -parodia :-(

urcite ste videli tuto parodiu na cestovanie vlakom na SK:

https://www.youtube.com/watch?...

Zial, na kope trati je pravdiva. Necestujem vlakom, ale tie "dobytcaky" na dlhsiu cestu su uplne o nicom... Porovnanie ciem voznov od rumunskej Astry a od ZOS presne vypoveda o com je tento biznis (krmenie ZOS-ky a "nasho" cloveka) + takmer nesvojpravny kpt. Danko. ten kpt., ktory vyhnal RegioJet z nasej top trate BA-ZA-KE a spat....
 
Hodnoť:   mínus indicator plus

 

Je kopa veci ktore by som ZSSK vytkol (a je ich asi viac, ovela viac, ako tych za ktore by som ich pochvalil), ale na tych stolikoch nevidim nic zle. Co sa vam na nich nepaci? Tymito voznami som nikdy necestoval, ale podobne maju v niektorych voznoch ceske CD ktorymi som cestoval a su aj v RJ vo voznoch Astra (tam je vacsina sedadiel za sebou, ale niekolko je "stvoriek" so stolikmi a tam su tiez taketo). Podla mna a mojej skusenosti je to pohodlne - ked si sadate a vstavate, mate stolik zavrety a mate pohodlie, ked sedite tak ho mozete otvorit a nieco nan polozit - jedlo, pitie, notebook s filmom, knihy/papiere na ucenie... a tym ze je takto skladaci tak je blizsie a teda je to pohodlnejsie. Je to vlastne to iste ako v autobuse (skoro uplne kazdom) len tam sa ten stolik otvara len na jednu stranu a je mensi kedze cestujuci nesedia oproti sebe ale za sebou, ale tiez ten stolik ma panty a je to na rovnakom principe.
 
Hodnoť:   mínus indicator plus

 

U NAS sa polemizuje , Stavia a opravuje to co inde uz DAVNO maju a preco???lebo sa tu KRADNE, ANO KOMANCOM bolo jedno ved co Tam Po vlakoch patrili sme do EAST BLOCK teraz po 89 sa mi vudi ze sme Tam STALE!!!CO ZTOHO ze sa nakupia rusne a vlak.supravy ak jazdia po KOLAJACH AKO V MONGOLSKU...ZASPALI Jak SOUDRUZI Tak KAPITALISTI. .ano aj male Svajciarsko ma VRT trat, no listok na vlak stoji tolko ze sa vam ZATOCI hlava aVLAKY su plne, PRECO?ZMYSAJUCI environmentalisti 2.DOVOD?plne preplnene DIALNICE vlak je tym padom FASTER;) NEVIEM KDE KTO NATO prisiel se Stavat VRT sa u nas neoplati NO BLBOST NA ENTU...tahat treba JUHOM novu trat..vsetko sa da Len TREBA VOLU KDE JE TAN JE AJ CESTA...u NAS ANI CESTA ANI VOLA...tie MILIARDY CO ROZKRADLI PAPALASI by sa pri VYSTAVBE ZISLI&#128512;VRT trate TURECKO na konikoch volakedy, SPANIELSKO zeby zili v blahobite neviem POSTAVULI VSAK ,Rakusko TO JE NASKOK NO MILOVYMI KROKMI PRED 3PRUD DIALNICE A VLAKY tip top...cely SWET moze obdivovat co sme na SVK za 30r dokazali postavit...PRI tych par Km DIALNIC a par kmrati na az 160km z PENAZI BRUSELU!!!!DOKOPY NIC...SMUTNE NO JE TO TAK
 

<< < 1 2 3 4 5 6 7

Prihláste sa

(?)
 


Ďalšie možnosti
Zoznam diskusií

Registrácia
Zabudnuté heslo
Kódex diskutujúceho

Najčítanejšie na SME Ekonomika