SME
Nedeľa, 24. január, 2021 | Meniny má TimotejKrížovkyKrížovky

Načítavam moment...
Momentálne nie ste prihlásený

Krajiny EÚ môžu zakázať Uber bez súhlasu Európskej komisie (Späť na článok)

Pridajte priamu reakciu k článku


Hodnoť

Klasika

Darmozraci z EU parlamentu voziaci sa ako papalasi v limuzinach zase schvalili vec a navrat do minulosti aspon o 20 rokov ak nie o viac. Klasika niekto z toho chce zase vytlkat viacej penazi ale uprimne... unifikovany system online s perfektnym prehladom ze si nemusim v ziadnom meste lamat hlavu kto ma veze a za kolko a kam a kde vlastne som... je to prehnite. EU uz pocas utecencov ukazalo ako berie a ako pomaha beznym europanom. Aby riesili krizu a darmozracov to nie ako pred nedavnom vysvitlo ale to co ocenuje kazdy normalny po celom svete a teda aj uber sluzbu... naozaj to zobrali doslova a "ubrali" a tak sa budeme zase spoliehat na pupkatych pologramotnych taxikarov co klamu podvadzaju smrdia su anonymni a okradaju nielen nas ale aj ludi. Gratulujem k dalej "uzasnej" podpore kvality zivota v EU. Je to hamba. Ale to ze mame zaplavenu EU zrmdmi ekonomickymi ktori mozno potom aj tych taxikarov robia ako je to najlepsie vidno v UK ... tak s tym sa nezaoberaju vobec.
 

 

Klasika.. Opat raz niekto nepochopil, ze tu nejde o zakaz "unifikovany system online s perfektnym prehladom ze si nemusim v ziadnom meste lamat hlavu kto ma veze a za kolko a kam a kde vlastne som" ale o to, ze krajny maju pravo pozadovat aby uber splnal lokalne poziadavky na taxisluzbu, kedze defacto prevadzkuje taxisluzbu (vodici jazdiaci pre uber jazdia s cielom zarobku a nie s cielom zdielat jazdu napr. do prace a z prace).
 

SumiFuk

Jeho ulohou nie je chapat text ale nadavat na EU.
 

Máte pravdu, ale ...

Vodiči Uberu nezdieľajú jazdu.

Ukázalo sa(aj keď nelegálne), že podmienky v prevádzkovaní Taxi sú "zbytočne prísne".
Vodiči, ktorí nespĺňali tieto podmienky, v skutočnosti uspokojovali zákazníkov lepšie.

Mal by vzniknúť tlak na štáty, aby upravili podmienky pre Taxi v prospech spotrebiteľa.
Taxameter je dnes naozaj prežitok. STK každý rok tiež. Psychotesty?
Licencie sú úplne zbytočné.

Mňa zaujíma:

- Celková cena z bodu A do B
- Vozidlo
- Referencia na vodiča

Je to oveľa lepšia kontrola ako štátne orgány.
Ak chcú mať kontrolu nad peniazmi, nech pokojne zavedú len platbu kartou.
Bude to síce obmedzenie, ale verím, že sa s ním v dnešnej dobe vysporiadame.
 

 

S tymto ja plne suhlasim, nech sa podmienky pre taxikarov zmenia, nech sa legalne umozni softwarovy taxameter, na druhu stranu, nech ale ostane nejaka evidencia, nech auta musia splnat nejake miniimalne standardy (aby netaxikarcili 25 rocne felicie), taktiez nech maju nejake kontroly sposobilosti (predsa len, ked vezu zakaznika maju za neho zodpovednost a auto je zbran).

Kazdopadne ale Uber a Taxify prevadzkuju taxisluzby, ktore su nelegalne, to je proste realita a ludia, ktory to obhajuju, maju dvojity meter, lebo na druhej strane by im strasne vadilo, ak by niekto iny prevadzkoval nieco co robia oni nelegalne a bral im zakaznikov..
 

Ludia to obhajujú,

lebo im to poskytuje lepšiu službu ako legálna TAXIslužba.

Cesta nie je zakázať Uber (v podstate ho nikto nezakázal), ale zmeniť podmienky a to najdôležitejšie sa nestalo.

25 ročná felícia je pod čiarou. Niekedy sa možno chcem odviesť lepším vozidlom, inokedy mi možno viac záleží na niečom inom. Takže chcem vedieť čo príde. Každopádne by to malo byť čisté.

UBER mal tuším podmienku 15 rokov, v SR platilo max 8r pri získaní licencie potom 10 rokov.

Licencie sú podľa mňa prehnané a nič neriešia. Prečo niekto z OU, chce schvaľovať počet taxíkov, obchodov, lekární a neviem čoho ešte.
 
Hodnoť

 

Co uz cierni taxikari z uberu budu musiet vytihnut lopatu a krompac a mozu ich ist zdielat na stavbu kde ich ponahana NAKA a inspektorat prace potom snad pochopia ze nacierno sa robit neoplati.
 


Najčítanejšie na SME Ekonomika