Skor vidim problem v casoch (nemoznost otocit cestu za den). Schoenefeld je ca. polhodku S-bahnom z centra (Hbf / Friedrichstrasse), Tegel rovnako (busom o par minut menej). Co sa servisu tyka, uz davno nie su "klasicke" letecke spolocnosti to, co byvali. Dokonca je v lowcostoch niekedy lepsi catering - ano, za priplatok, ale stale lepsie priplatit za slusne obcerstvenie par EUR, ako priplatit ovela viac za letenku a dostat 15g balenie slanych krekrov. (porovnavat mozem Wizzair, Ryanair, EasyJet, Austrian, KLM, CSA - tymi lietam celkom casto).
Myslim ze catering je posledne co kohokolvek zaujima :) Problem je, ze lety 3x tyzdenne su pre obchodneho cestujuceho nepouzitelne - ten potrebuje najma flexibilitu. A ked Ryanair lieta nejaku linku par krat za tyzden, zatial co Lufthansa Group z Viedne niekolko krat denne, tak volba je jasna.
Pre pravidelnych cestujucich su potom v hre benefity z vernostnych programov ako lounge access, priority security, atd. Ono sa to mozno zda ako blbost, ale ak niekto travi tri dni v tyzdni na letisku, tak velmi pomoze ak je cely ten proces plynulejsi a prijemnejsi.
Ano, preto som pisal, ze hlavnym problemom je letovy poriadok. Catering a uroven sluzieb som spominal ako podruznu zalezitost, kedze moj predrecnik prirovnaval Ryanair k "na stojaka".
Obchodný
Berlin
Pre pravidelnych cestujucich su potom v hre benefity z vernostnych programov ako lounge access, priority security, atd. Ono sa to mozno zda ako blbost, ale ak niekto travi tri dni v tyzdni na letisku, tak velmi pomoze ak je cely ten proces plynulejsi a prijemnejsi.
Cas