Načítavam, moment...
Momentálne nie ste prihlásený

Nemci testujú kamióny bez vodičov (Späť na článok)

Pridajte priamu reakciu k článku


Hodnoť:   mínus indicator plus

 

Zaujmave to bude na semafore, ked zasvieti zelena na par sekund. Do krizovatky sa vruti "vlak" z desiatich tahacov.

Ked zopar poslednych uz pojde na cervenu, kto dostane pokutu?
 
Hodnoť:   mínus indicator plus

neprejde

tieto "vlaky" sa maju pouzivat iba na dialniciach. tj prve odboci na odpocivadlo, kde budu cakat soferi, ktori do nich naskacu a odvezu ich na miesto urcenia manualne.

"Nejde prioritne o snahu šetriť na mzdách a voziť viac nákladu s menším počtom vodičov.

Firma DB Schenker vidí prínos predovšetkým v možnosti zvyšovať plynulosť, hospodárnosť, ekológiu a bezpečnosť jazdy na preplnených diaľniciach, ako aj ich odľahčenie."

Co?? Samozrejme, ze ide o setrenie na mzdach, o co ine by islo?
 
Hodnoť:   mínus indicator plus

 

No nie je to take jednoduche. Kamiony v taejto kolone musia byt zoradene podla vahy, najtazsie v predu. Takisto si nemozu dovolit mat rozdielne opotrebovane pneumatiky. Nehovoriac o tom, ze ak raz za cas sa stane havaria typu, kde vodic zlyha a vrazi povedzme do mostneho piliera bez brzdenia, tak minimalne nasledujucich 5 kamionov to neubrzdi a nechcel by som byt vtedy s osobakom naokolo.
 
Hodnoť:   mínus indicator plus

 

To mas tak - o novych technologiach sa pise len v dobrom. Negativa a mozne rizika sa akosi neuvadzaju.
Mna hned napadla co by dokazala taka rusicka komunikacie.

Cim zlozitejsie systemy, tym horsie nasledky pri poruche vypadku.

p.s. chcem vidiet tie odpocivadla, kde taka kolona bude moct bez problemov zastat. Aj toto si vyziada upravy infrastruktury.
 
Hodnoť:   mínus indicator plus

 

Chod sa previezt okolo Mnichovskeho arealu tej fitmy - priamo na dialnici - a pochopis ;)
 
Hodnoť:   mínus indicator plus

 

To je jedna firma. Vsetky nemaju takuto infrastrukturu a ked budu to chciet nasadit plosne, tak tu infrastrukturu bude potrebne upravovat a celkom slusne.

p.s. nie som proti pokroku, len ma zaujima ako sa bdu riesit taketo veci.
 
Hodnoť:   mínus indicator plus

 

Ciastovne suhlasim. Velmi vela logistickych firiem ale taketo zazemie uz ma, pripafne dobudovanie pristupov a velkokapacitnych parkovisk by sa im velmi rychlo vratilo podla mna.
 
Hodnoť:   mínus indicator plus

...

Ale ved na odpocivadlo pojde len sofer zbytok pojde popredu ved on ich skoro dobehne...
 
Hodnoť:   mínus indicator plus

 

Niekedy mám pocit, že naše kamióny jazdia s oveľa menšími rozostupmi.
 
Hodnoť:   mínus indicator plus

 

Super bude, ked tento konvoj začne predbiehať nejaký drbko, čo pôjde o 0,0001 kmh rýchlejšie...
 
Hodnoť:   mínus indicator plus

 

Pozdravujem vyrobcov rusiciek a zlodejov s dekodermi a ovladanim kamionov. Z nicoho nic ta predbieha kamion co riadis a nasleduje bavorak. Zastavuju ta policajti, do ktorych ten kamion vrazi. Pridu k bavoraku a v bavoraku nie je ziadna elektronika a nic podozrive. Riadiace auto odislo . Pripojim svoj kamion za sofera v kolone a veziem 40 ton marihuany. Zastavia sofera a ten hovori ja neviem co to je? Ten kamion sa iba pridal k nam. Do 3 z 6 kamionov narazi auto , 4,5,6 sa riadia pokynom vodica. pred kolonou sa trepe babka 60 km za hodinu. Kamionista pribrzdi. A 120 km nepredbehne. Rocna uspora nafty je v tahu. Ale nemci su fajnsmekri na softver. Mozno zobrali niekoho z emisneho oddelenia VW.
 
Hodnoť:   mínus indicator plus

 

Gratulujem blogerovi k prebudeniu z dlhého spánku
 


Prihláste sa

(?)
 


Ďalšie možnosti
Zoznam diskusií

Registrácia
Zabudnuté heslo
Kódex diskutujúceho

Najčítanejšie na SME Ekonomika