"Lufthansa (...) firmu Niki, ktorá v prevádzke pokračovala ďalej, finančne zaisťovala, než Európska komisia akvizíciu schváli."
Toto je velmi zaujimave. Je vobec bezne platit firme pred krachom, aby sa este udrzala nad vodou, a nasledne ju potopit? Ved tie vlozene peniaze si uz nemaju ako zobrat spat.
Takze Europska komisia sa obava, ze by Lufthansa po prevzati NIKI mala prilis silne postavenie na linkach medti Rakuskom a Nemeckom. Teraz ked NIKI skrachovala, bude mat Lufthansa slabsie postavenie?
sú podobne racionálne otázky naprípustné. Páchatelia dobra sa nemôžu zaťažovať nejakou realitou, zvažovaním dôsledkov svojic rozhodnutí a podobnými proti-spoločenskými aktivitami. Lufhansa pomocou svojej low-cost dcéry, masívne prítomnej na letisku Viedeň zabezpečí to, čo potrebuje. Páchatelia dobra sa budú istotne vzpierať, takže si to odnesie viac cestujúcich, ako je nevyhnutné, ale to už tak býva, keď niekto presadzujú svoje choré vízie aj cez realitu.
Nizsia ponuka letov po uzemneni lietadiel skrachovanej spolocnosti zdvihne ceny leteniek. To su nasledky pachatelov dobra v urade pre "ochranu" hosp. sutaze. Tak sa boja vysokych cien leteniek, ze vydavaju signaly sposobujuce vyssie ceny leteniek.