SME
Utorok, 19. január, 2021 | Meniny má MárioKrížovkyKrížovky

Načítavam moment...
Momentálne nie ste prihlásený

Osobné vlaky majú prednosť pred nákladnými. Ako sa tvorí cestovný poriadok? (Späť na článok)

Pridajte priamu reakciu k článku


Hodnoť

 

*** Po opakovanom hrubom porušení Kódexu diskutujúceho boli zmazané všetky diskusné príspevky tohto autora.
 
Hodnoť

Ako obyvkle, autor trochu zavádza

Nadpis článku nie je celkom pravdivý. Nákladné vlaky kategórie NEX (nákladný expres, obvykle rýchle kontajnerové vlaky) majú prednosť pri prideľovaní trasy manažérom infraštruktúry pred vlakmi kategórie "Os" t.j. zastávkovými osobnými vlakmi.
Tento problém s kapacitou trate sa už v SR musel v minulosti prakticky riešiť pri zahusťovaní vlakov na trati BNM - Dunajská Streda - Komárno a jedným z opatrení boli aj úpravy (modernizácia) infraštruktúry, čo tam pred nástupom Jančuru prebehli.
 
Hodnoť

z tejto temy by mohol by zaujimavy

clanok, ale autor by ho nesmel publikovat, po napisani abstraktu. :D
 
Hodnoť

 

Mozno trochu offtopic, ale pri pohlade na mapu pod prilozenym linkom mozno skonstatovat, ze SVK je z pohladu zeleznicnej infrastruktury naozaj husto pokryte. V tomto smere je velka skoda, ze mnohe trate sa naposledy opravovali za monarchie a hlavny doraz sa kladie tak na severnu vetvu, ktora sa tiahne paralelne s dialnicou D1. Keby sa rapidne skvalitnila vlakova doprava a stala sa ozajstnou alternativou k autu, nikto by kvoli dialniciam nezosalel. Potom by sme sa mali aj cim prirovanavat k zapadu.
 


Najčítanejšie na SME Ekonomika