SME
Nedeľa, 31. máj, 2020 | Meniny má Petronela, PetranaKrížovkyKrížovky

Načítavam moment...
Momentálne nie ste prihlásený

Kolóny na D1 pri Bratislave nekončia, diaľnicu začnú rozširovať a dvíhať (Späť na článok)

Pridajte priamu reakciu k článku

1 2 >

Hodnoť

Čo si môžem pod týmto ...

... predstaviť "Pôjde tak o ďalšie pripojenie autostrády na diaľnicu." ? Čo sa vlastne na čo pripája?
 

 

čo sa dá pod tým predstaviť: https://www.youtube.com/watch?...
 
Hodnoť

absolutne zlyhanie

toto je absolutne zlyhanie akehokolvek planovania...
rozsirovat D1 a budovat tam krizovatky??? to je neuveritelne, kto toto mohol naplanovat...
neviem si predstavit ako sa da zachovat 3+3 pruhy a rozsirovat na 4+4...
s D1 by nemal nikto nic robit, kym sa nerozsiri cesta I/61 aspon na 2+2 pruhy s riesenim krizovatiek, co je mimochodom ovela ovela lacnejsie riesenie, a idealne by sa mohla postavit aj R1 od Senca do Bratislavy, a POTOM vobec co i len sa dotknut D1... ak to bude treba...
ak sa rozsiri a sprejazdni I/61 a pripadne R1 Senec-BA, tak su kapacitne alternativne trasy pre pripad nie len stavby na D1, ale vyrazne pomozu napriklad aj v pripade nehody... vsak dnes nie je kam odklonit dorpavu z D1, ci pocas stavy, ci pocas nehody... taketo planovanie je uplny nonsens!! naco 4+4 pruhy na jednom mieste? co tak zvazit alternativne, a v pripade cesty prvej triedy aj lacnejsie riesenie?! v pripade nehody je jedno ci budu 3+3 ci 4+4, pri velkej nehode sa zatvori proste cela dialnica... a mat alternativu, aspon 2+2 je na nezaplatenie v takom pripade...
strategicke planovanie v tomto state je uplne neznamy pojem:((
 

 

"toto je absolutne zlyhanie akehokolvek planovania..."

Ale ved v tomto boli vzdy KOMUNISTI = SOCIALNY DEMOKRATI dobri, co sa stalo ;).
 

 

Suhlas.
Neexistuje ziadna alternativna cesta k D1, kde by sa mohla zataz rozdelit alebo sluzit vpripade problemu na D1. Smerom na vychod je len D1.
Teraz je to o tom, ze nejako vytrpiet po Trnavu, kde sa to rozdeli na D1 a R1. Chce to uz v BA odclenit dopravu na R1 od tej na D1.
 

 

podla mna ani rozsierenia starej cesty na senec nie je riesenie nakolko sa v BA obe cesty napajaju priblizne v rovnakom bode, cize tam je uzky bod.
 

to by som nepovedal...

I61 sa napaja na vajnorsku a trnavsku cestu ako aj na dialnicu a vajnory samotne.
Dialnica sa napaja na staru ivansku cestu a vajnory... cize na mape ti to moze pripadat ako jeden bod, ale v skutocnosti to nie je jeden bod :D
Si zober ze ked je kolona na dialnici, tak vsetka doprava sa odklana na tuto cestu.
Urcite je lepsie mat dve dvojprudove cesty ako jednu stvorprudovu lebo v pripade nehody 4 prihy do jedneho odklonis tazko.
A navyse, si zober ze cesta Raca - Pezinok je tiez stvorprudova... cize diverzifikacia ciest je potrebna... radsej mat siet regionalnych ciest nez siroku D1 - ta ma sluzit pre dialkovu dopravu, nie primestsku... supluje sa tu problem dochadzania za pracou s dialkovou dopravou a to je chyba.
 

 

nesuhlasim s tebou. aby bolo jasne som z BA cize nepozeram z mapy ale z reality.
podla mna tie body vyustuju velmi podobne, ide totiz o to, ze ked dojdem po starej ceste z SC do BA kam potom idem, ak idem na obchvat tak to je to co ja hovorim ze sa to aj tak zleje do jedneho lievika. podla mna riesenie je obchvat BA, ktory odkloni tranzit v kombinacii s rozsirenim starej cesty zo SC pripade dobudvanie kolektorov. az takato kombinacia podla mna pomoze.
 

aby bolo jasne :)

A si aspon rodeny bratislavcan? Ked uz hovoris od reality...
Tak aby boli veci uvedene na pravu mieru, tak ja som zo senca do bratislavy cestoval, ked este v bratislave ani na D1 od vajnor po pristavny most neexistovala :D.
Tak to viem posudit nie len z reality ale aj historickej skusenosti.
Ked ides od SC do BA, tak koncis na Vajnorskej a dalej mozes ist po Trnavskej a Vajnorskej... Je to smer rovno, ako iste chapes... to ze tam na svetelnej krizovatke odbocis smerom na Vajnory a potom nasledne na dialnicu.... tak to ti umoznuje to, ze tam je jeden privadzas. Ale to neznamena ***** ze to je hlavny smer a ze tak chodia vsetci... :D
Jeden betonovy zateras na ten privadzas a uz sa na dialnicu nenapojis... a kolko aut som na tom privadzaci stretol v protismere... co to pouzili namiesto vyjazdu do vajnor, lebo zabudli... tak to ti ani nejdem vypisovat...
Opat ak chces ist z D1 na vajnorsku, tak nejdes priamo ale odpajas sa z dialnice... chapem ze pre pristahovalca to vsetko pripada ze to je jeden bod, ale nie je to tak... a prerobetnim tej krizovatky sa moze lievik eliminovat... lebo ak sa to neurobi... tak ani 10 pruhov medzi sencom a bratislavov nepomoeze :D
Dokonca ani ta D4 nic nepomoze... ta je totiz pre tranzit a tu sa risi problem dochadzania zo satelitov... jedine co by pomohlo je tunel pod karpatmi co odkloni vsetky auta ktore nekoncia v BA a ten sa samozrejme teraz stavat nebude.
 

"priewan"

ja bývam teraz v Senci /a posledných 30 rokov/ poznám obe cesty a temer so všetkým s tebou súhlasím. V jednom však nie - neverím,že by prerobením Tebou spomínanej križovatky sa ten lievik odstránil.Chyba sa podľa mňa stala vtedy keď erku od Nitry priviedli do diaľnice pri Trnave.Poznám aj túto oblasť - odtiaľ pochádzam.Najlepším riešením /podľa mňa/ by bolo erku od Seredi viesť tade kade ide dnešná 62 - teda okolo Sládkovičova a Senca.Ďalej to však chce nové smerovanie a približne okopírovať to čo je na tej mapke označené bodkovane,teda priviesť tento smer do Bratislavského obchvatu niekde pod letiskom. Tým by sa celý súčasný prúd od Trnavy rozdelil na dve približne rovnaké časti a hlavne by do toho obchvatu vstupoval každý zvlášť. Ak vezmeš do úvahy,že všetky tie križovatky obvykle končia jedným pruhom,tak toto by asi najviac pomohlo. A tiež si myslím,že pri budovaní nového obchvatu malo dostať prednosť spojenie /tunelom/ na Záhorie. Tie vozidlá,ktoré idú na Záhorie,prípadne niekde k Lamaču,by istotne použili túto skratku .Ušetrili by na kilometroch a zároveň odľahčili obchvat a nemyslím,že by to bolo iba zopár aut.
 

suhlasim s tebou

jasne ze prerobenie jednej krizovatky problem nevyriesi... podobne ani rozsirenie jednej dialnice... treba proste viac ciest a nie vsetkych kolektovat na jednu...
Moj vypad bol len na margo toho blogera co si mysli ze v uvedenom bode sa vsetky cesty vlievaju do jednej...
Inak krizovatka R1-D1 je kapitola sama o sebe :)... zakladny problem je, ze R1 bola budovana ako spojnica medzi TT a NR a nie ako cesta od BA do NR. Narast dopravy len ukazal tento omyl... ja osobne ked idem od NR smer Senec, tak schadzam uz pri Seredi.
 

 

pozeram na tu ineko mapu - sak R1 je planovana, ale ako 77. v poradi, z 82 usekov :). Aj tak sa ma napajat na este neexistujucu D4.
 

 

Rozsirenie Seneckej cesty v useku Ivanka - Sady je klucovym problemom dopravy od Senca. Rozsirenie tohto 2km dopravneho lieviku sa dari uspesne blokovat zastancom tzv. kolektorov. Vyhrotenim dopravnej situacie sa snazia poukazat na potrebu kolektorov. /problem obci a uzemi severne od dialnice Vajnory a majitelov pozemkov/.
 
Hodnoť

 

Vysvetli mi niekto naco nam budu 4+4 pruhy pred BA, ked po vojdeni na uzemie mesta sa to zleje do 2+2?
 

 

hej, ked sa niekto na vec pozera s klapkami na ociach a vidi len dialnice...
dialnica je typ cesty... auta jazdia po cestach... ako teoreticky uvod...
a teda, po vojdeni do mesta pokracuju 2+2 pruhy dialnice a 2+2 pruhy Roznavskej cesty...
ano, pripaja sa tam aj 1+1 cesty I/61, ale zase Roznavska sa moze rozsirit na 3+3 a zakratko pokracuje ako Roznavska 2+2 + Vajnorska 2+2
nezijeme v izolovanom svete dialnic... to mozno ziju uradnici na ministerstve a NDS, a preto to tak vyzera... ale akakolvek cesta s 3+3 pruhmi ma porovnatelnu kapacitu ako dialnica 3+3... staci sa pozriet na intenzity dopravy po Bratislave... preto v akutnom stave aky tu mame je lepsie ako cokokolvek robit s D1 riesit napriklad cestu I/61 je to najrychlejsie a najlacnejsie riesenie...
 

Za kolektory = proti Smeru a Starlandu

Komunikovat o rozsireni Seneckej je zakliata vec. SSC, MVD, NDS, BSK nejavia o ten 2km kusok zaujem, akoby tento problematicky usek neexistoval. Aj ludia stojaci v zapche na Seneckej nejavia nejaky aktivny zaujem o rozsirenie tohto useku. Je to akoby zakliata vec, akoby okolo tohto useku mala vplyv nejaka neviditelna ruka. Ludom sa podarilo do hlavy dostat postoj ze bojom za kolektory bojuju proti Starlandu Smeru a Ficovi. A kedze Senecka nie su kolektory nie su za jej rozsirenie a radsej stoja v zapche. Je to umna praca PR z OZ Triblavina.
 

 

Nejaký efekt to bude mať, ak bude hlavne nákladný tranzit cez BA vylúčený na D4. Bez toho to zmysel nemá, viď prekreslenie diaľnice na 3+3, čo viedlo k dotiahnutiu zápach na začiatok BA. Možno by ani 4+4 nebolo treba, keby kedysi niekto pracoval na alternatívnej rýchlostnej ceste z BA po napojenie na R1 pri Seredi. Jednak by sa odľahčila D1, jednak by v prípade nehody bola alternatívna kapacitná trasa a jednak by to nebol masaker pri rozšírení D1.
 
Hodnoť

hahaha

nie, najprv treba pripraviť právne analýzy, potom štúdiu realizovateľnosti, potom ekonomické riešenia, potom štúdiu výhodnosti a rozširovania všetkého možného ... typická ukážka dojenia štátnej kasy za tichého súhlasu riadenia štátu vládou právnikov ... a zároveň aj vysvetlenie, prečo treba čo najviac takto schopného štátu ... neskutočné čo sa tu deje už 12. rok ... :)
 
Hodnoť

Netreba zabudat

Treba si pamatat, odkial je minister Ersek, pod ktoreho rezort totalne neschopna NDS patri. Za ich ignoraciu problemov okolo krizovatky Blatne uz mali byt vyhodeni aspon trikrat.

Netreba tiez zabudat, ze cele planovanie obchvatu sa robilo tak, aby na odpredaji pozemkov zarobil Bugar a jeho banda.

Ja si myslim, ze cely Hid by uz mohol ist z politiky *****
 

1 2 >

Najčítanejšie na SME Ekonomika