Fakt je, ze touto reklamou LIDL nasr**** uplne vsetkych dodavatelov :-D Aktualne sa LIDL vezie na vlne uspechu, ale taketo podrazy sa v biznise nezabudaju ;-)
„Lidl porovnáva ikonické značkové produkty so svojimi privátnymi značkami. V celom kontexte ľudí akoby varuje pred tým, že sú drahšie, pričom rovnako kvalitné produkty má aj on sám. Zneužíva výhodu dobrého mena konkurencie, čo nemožno považovať za etické,“ rozhodla Rada.
No ale, čo keď je to pravda, že tie jeho výrobky sú rovnako kvalitné?
rovnako ako pri cene, mali uviesť podľa ktorého konkrétneho testu sú rovnaké. tak by to bolo OK, ale celá ich obhajoba "rovnakosti" je v tom, že napr. s oboma špagetami sa dá hrať mikádo, čo asi nie je to podstatné pri špagetách.
- su tie vyrobky rovnako kvalitne? lebo LIDL to naznacuje a to je problem, lebo to naznacuje, ale nie tvrdi, a podla ani nie su rovnako kvalitne... - dalsia vec su ceny, tie ceny su uplne mimo... aktualne ma sam LIDL Barilla cestoviny za 0,99e/500g, tak o com sa to tu bavime? tie ich akoze vysoke ceny su mimo realitu...
Zato Heinz v iných testoch dopadol takto: Výsledky z laboratória: nízky obsah soli, najnižší obsah paradajkovej zložky, bez pridaných látok, najdrahší výrobok, chýbajú údaje o výrobcovi https://www.cas.sk/clanok/3658...
No zhodou okolností asi pred cca rokom v teste kečupov, llidlovský ťažko porazil aj slávny heinz. Minimálne ten, čo sa predáva u nás:) Ak vieš čítať, nájdeš kvalitu aj v lidli...
...aké sú tie rozhodnutia Rady nelogické. Pravdepodobne každý či každá, ktorí idú nakupovať (potraviny), hľadí na cenu. Potom na kvalitu a nakoniec na nejaké špecifiká, ktoré tovar musí spĺňať (napríklad či chcem k párkom kremžskú alebo obyčajnú horčicu). Veľa ľudí sa v súvislosti s nákupmi rozpráva o cenách tovarov. No a čo spravil Lidl? To isté, čo robíme my v obchodoch: "porozprával nám," čo koľko stojí v porovnaní s iným tovarom. Jediná vec, ktorá mi pripadá zbytočná, dokonca smiešna a hlúpa, tak to sú tie akože "hry" v reklamách Lidlu: liať na seba kečup, robiť si zo špagiet fúzy a podobné infantilnosti.
tie znackove produkty predava aj Lidl. Napr. v reklame porovnavali Vineu s ich znackou, no predavali vedla seba oba produkty :) Bohuzial ten ich hroznovy napoj je strasny kentus, s Vineou sa absolutne neda porovnat. Takze de facto si Lidl robi reklamu aj na znackove aj ich privatne veci.
Mne chuti Vinea Lajt. Konecne niekoho napadlo vyrobit light napoj tak, ze tam skratka len neda cukor namiesto toho, ze v tom utopi tony aspartamu. Vinea Lajt je prijemne kysla, osviezujuca a nema konkurenciu.
Hovoril som si - konečne dobrá porovnávacia reklama, čo má nápad a vtip. Ale nie - zatuchnutý socík na Slovensku je v nás hlboko zakorenený.. Konkurenčný boj sa tu tolerovať nebude.. Všetci máme byť rovnako priemerní. A nás blbých spotrebiteľov treba dôsledne chrániť, pretože si nevieme samostatne vybrať, čo je pre nás najlepšie...=(
akoze zmysel pre humor vyoperovany? skutocne toto je pointa a hlavne posolstvo reklamy? ze sa da hrat so spagetami mikako? a podla toho sa aj niekto rozhoduje?
reklama. Pre jednoduchých ľudí. Jednoduchý občan vidí v telke, že kečup vyrábaný v Poľsku značky fufu je leší, ako Heinz. Vedľa fufu vyrábajú tenisky značky klikli, v Lidli hovoria, že sú lepšie, ako adidas. Vo vedľajšej hale vyrábajú čokoládu cinki, lepšiu, ako Milka. To je asi taká porovnávacia reklama. Zákazníkov Lidlu zaujíma jedna, jediná vec. CENA! Nič viac.
Ee, nesúhlasím... Začínal ako reťazec najlacnejších potravín, ale to už dávno nie je pravda. V testoch kvality jeho výrobky nie sú na chvoste, často na predných priečkach a aj v spotrebnom tovare nastavil slušný štandard. PS: Aj vo VK ste dlho chápali ako krivdu, že prvým reťazcom bola Billa so svojimi echt cenami:)