tak tu máme diaľnicu od prešporka až po munkács a od krakowa až po novi sad.. ale briti a francúzi našu milovanú pravlasť rozbili a tak to tu teraz aj vypadá.. malilinká krajinka nie je schopná za 99 rokov postaviť súvislú diaľnicu medzi svojimi dvoma najväčšími mestami.. tri výkričníky.. !!!
Nieže, diaľnica ktorú vláda niekoľko rokov plánuje ale niekoľko dasaťročí. A čo sa týka geologicky náročnejšieho terénu, sami sme si vybrali cestu cez Žilinu miesto Zvolena. Ktorý inteligent zo Žiliny to presadil a ktorý ďalší sa toho stále držia?
Tiez nerozumiem priorite na R2. TN -> ZnH treba zacat staviat, ale za Detvou by stacil pol profil a obchvaty dedin, nie plna 4 prudovka. To je zbytocne a po dokonceni M1 v Madarsku nepotrebne uplne.
Nie je to nepotrebne....nie kazdy zije v okoli 50km od ke alebo ba aby sa hned napojil na dialnicu cez madarsko. A tiez nie kazdy potrebuje jazdit celu trasu ba-ke resp. naopak. Co ked sa potrebujem dostat z ke do zv?
Keďže nerozumieš tak ti to vysvetlím. BA, ZV, KE. Kratšia, lacnejšia, rýchlejšia, bezpečnejšia (hlavne v zime) a skôr dostavateľnejšia. A čo sa týka profilu,. Ak by bol plný, určite by tadiaľ chodilo viac vozidiel ako vrchom. Len stačilo rozmýšľať, keď sa o tom rozhodovalo.
Úplný omyl. Nebolo vôbec treba stavať úseky D1 za Zilinou, možno ešte tak po maximálne po Ružomberok alebo LM. Naopak, bolo treba postaviť južnú trasu Zvolen - Košice. R2 od TN až po ZH nemá zatiaľ zmysel, stačia obchvaty súčasnej cesty I. triedy a jej rekonštrukcia.
Pán chce tvrdiť, že od RK na východ je menšia intenzita dopravy (priemysel, turizmus a spol.) než od ZV do KE? Diaľnice sa nerobia primárne preto, aby sa týdňovkári dostali z BA do KE a potom nas5.
ak by nepadla monarchia
"no hanba a sranda", vraví mi vanda..
z Viedne je do Noveho Sadu
nechýba
svata pravda :)
Monarchiu rozbili tí,
Ako Košičan o tom niečo viem.
Ešte im aj plavecké kurzy usporiadali vo Vojvodine.