SME
Nedeľa, 17. január, 2021 | Meniny má NatašaKrížovkyKrížovky

Načítavam moment...
Momentálne nie ste prihlásený

Košice konečne spojí súvislá diaľnica s Bratislavou. Cez Budapešť (Späť na článok)

Pridajte priamu reakciu k článku

1 2 3 4 > >>

Hodnoť

ak by nepadla monarchia

tak tu máme diaľnicu od prešporka až po munkács a od krakowa až po novi sad.. ale briti a francúzi našu milovanú pravlasť rozbili a tak to tu teraz aj vypadá.. malilinká krajinka nie je schopná za 99 rokov postaviť súvislú diaľnicu medzi svojimi dvoma najväčšími mestami.. tri výkričníky.. !!!

"no hanba a sranda", vraví mi vanda..
 

z Viedne je do Noveho Sadu

100% dialnica a z Presporka chyba tych 15 km medzi Rajkou a viedenskou dialnicou...
 

nechýba

z Jaroviec po A6 na A4 (dialničná križovatka Bruckneudorf)
 

 

hranice za Racou a je po probleme, na co je vlastne Bratislavcanovi dialnica do Kosic?
 

 

Nieže, diaľnica ktorú vláda niekoľko rokov plánuje ale niekoľko dasaťročí. A čo sa týka geologicky náročnejšieho terénu, sami sme si vybrali cestu cez Žilinu miesto Zvolena. Ktorý inteligent zo Žiliny to presadil a ktorý ďalší sa toho stále držia?
 

 

zo severu pravidelne prichádzajú tí najväčší slovenskí exoti.. viď ján slota, anna malíková či péter sagan, kandidát na žilinského župana..
 

Monarchiu rozbili tí,

čo sa nevedeli (a doteraz nevedia) vypratať do kože a odopierali väčšine obyvateľov možnosť na realizáciu ako národa.
 

 

no však sa ten národ aj ukázal keď o 24 rokov na to začal vyvážať desiatky tisíc svojich spoluobčanov vlakmi do koncentračných táborov..
 

Ako Košičan o tom niečo viem.

Ale je trápne, ako sa vyhovárajú, že to oni nie, že oni ich vlastné chránili.
Ešte im aj plavecké kurzy usporiadali vo Vojvodine.
 
Hodnoť

 

Kupovať dialničnú znáku na Slovensku a potom jazdiť do Košíc cez Maďarsko, internacionalizmus podľa KSSmer !
 
Hodnoť

to sa dalo cakat

Tiez nerozumiem priorite na R2. TN -> ZnH treba zacat staviat, ale za Detvou by stacil pol profil a obchvaty dedin, nie plna 4 prudovka. To je zbytocne a po dokonceni M1 v Madarsku nepotrebne uplne.
 

 

Nie je to nepotrebne....nie kazdy zije v okoli 50km od ke alebo ba aby sa hned napojil na dialnicu cez madarsko. A tiez nie kazdy potrebuje jazdit celu trasu ba-ke resp. naopak. Co ked sa potrebujem dostat z ke do zv?
 

...

Zbytocný a nepotreby bol zvoj prispevok..viac sa k tebe nebudem vyjadrovat lebo by som porusil kodex..
 

 

Keďže nerozumieš tak ti to vysvetlím. BA, ZV, KE. Kratšia, lacnejšia, rýchlejšia, bezpečnejšia (hlavne v zime) a skôr dostavateľnejšia. A čo sa týka profilu,. Ak by bol plný, určite by tadiaľ chodilo viac vozidiel ako vrchom. Len stačilo rozmýšľať, keď sa o tom rozhodovalo.
 
Hodnoť

 

Úplný omyl. Nebolo vôbec treba stavať úseky D1 za Zilinou, možno ešte tak po maximálne po Ružomberok alebo LM. Naopak, bolo treba postaviť južnú trasu Zvolen - Košice.
R2 od TN až po ZH nemá zatiaľ zmysel, stačia obchvaty súčasnej cesty I. triedy a jej rekonštrukcia.
 

 

Pán chce tvrdiť, že od RK na východ je menšia intenzita dopravy (priemysel, turizmus a spol.) než od ZV do KE? Diaľnice sa nerobia primárne preto, aby sa týdňovkári dostali z BA do KE a potom nas5.
 

 

Diaľnica slúži na dopravu s medzinárodným a štátnym významom. Na to sa robí primárne, nie na obsluhu liptovských ovečiek.
 

 

*** Po opakovanom hrubom porušení Kódexu diskutujúceho boli zmazané všetky diskusné príspevky tohto autora.
 

 

a do tatier sa dostanes po okreskach...
naco sa vyjadrujes ked si ocividne dalej ako za ZA v zivote nesiel? zbytocne si zo seba urobil dilino...
 

1 2 3 4 > >>

Najčítanejšie na SME Ekonomika