SME
Štvrtok, 3. december, 2020 | Meniny má OldrichKrížovkyKrížovky

Načítavam moment...
Momentálne nie ste prihlásený

Križovatku Blatné sprejazdnia o mesiac skôr, než plánovali (Späť na článok)

Pridajte priamu reakciu k článku


Hodnoť

 

mne sa mari, ze povodny termin bol aj tak november
 

 

Aj mne, dokonca oktober :) .. spoliehaju sa, ze media maju kratku pamat.
Ale i tak nechapem, co sa tam tolko ***** .. most spravili extra rychlo, co ma az prekvapilo a s dialnicou a zvodidlami sa hraju, alebo neviem
 
Hodnoť

Take slovenske

Mne sa mari ze uz koncom prazdnin bola velka slava po mediach ze "most dokonceny", prisli papalasi, poklepali, pozrali chlebicky, ale dialnica je stale prikrtena dodnes. No, ano, most dokonceny ... take typicke slovenske polovicate nedomyslene.
 

 

Ano, presne tak. Most dokonceny, ale vjazd na dialnicu zatvoreny. Dopravne peklo pre Senec a vsetky dediny v okoli, o zápchach na D1 az po Voderady, resp. z opacneho smeru niekedy pomaly az po Triblavinu ani nehovoriac. Aho bonus presne v tomto case zacali rekonstruovat aj vstup do BA od Svätého Jura.
Asi mame byt radi, ze jeden dialnicny most s exitmi robia iba rok a pol.
 
Hodnoť

Predpokladam..ze to nezhotovuje Vahostav

od nizkej ceny..az po zle geologicke podlozie..s nutnym novym projektom...posudenim..vlozenim sa sameho pana premiera a dalsich nasich penazi...bacalo by cele Slovensko..
 

 

Doprastav (čo je to isté ako Váhostav). Ale všetko ostatné sedí podľa tvojho popisu..
 
Hodnoť

Nie o mesiac skor..

Dovolim si poopravit Vase informacie. Ked Blatne otvoria koncom Novembra 2017, tak nebude otvorene o mesiac skor, ale len o 11 mesiacov neskor.
Povodny termin ukoncenia realizacie bol totiz December 2016, dokedy bolo aj podovne vydane stavebne povolenie, lenze tam vznikli hned na zaciatku meskania, tak poziadali o predlzenie hned o 2 roky do 12/2018 s tym, ze je to len rezerva.

(neviem ako sme cenzuruje linky, takze plny link, skrateny link a aj textom vypisany skrateny link)

https://www.facebook.com/D1Bla...

https://*****/oE8iSo

https dvojbodka lomitko lomitko goo bodka gl lomitko oE8iSo
 
Hodnoť

 

Povodny termin mal byt oktober alebo 1.november, takze nemaju sa cim chvalit.
 
Hodnoť

uzasne...

a co tato uzasna krizovatka za 27 milionov vyriesi??
malo co... lahsie sa zide z dialnice, a?
zapchy na tomto zjazde boli preto, ze bol problem v Senci!! zapcha sa tiahla od Senca po dialnicu!!
ako to vyriesi Blatne? co od toho ocakavaju??
jedine zlepsenie bude, ze sa obnovia 3+3 pruhy:)))
totalna neschopnost v planovani dopravy a vyhadzovanie penazi...
na D1 je okrem ineho problem s ludmi co idu do Senca a okolia...
za tieto peniaze, v korunach vyse pol miliardy!!!! mohli zacat rozsirovat a menit krizovatky na ceste I/61... mali by 3+3 na D1 a novy pruh a 2+2 na I/61 paralelne!! cesta I/61 by sa pokojne mohla budovat aj na 3+3... bolo by to idealne, aj ako zaloha pre D1 pre pripad nehody, alebo stavby!! absolutna neschopnost planovania...
a to som este zvedavy ako chcu rozsirit D1 na 4+4?? vsak to je sabotaz!! to je niekolko Blatnych (nove mosty) a ako dlha uzavera z 3+3 na 2+2?? to je neuveritelne, ze toto moze niekto planovat... ako prve mala byt rozsirena cesta I/61 aspon na 2+2, cim hned odbremeni D1 o ludi co idu do Sencaa okolia!! perspektivne ratat aj s 3+3 pruhmi na I/61, v pripade stavby moze byt alternativou! to je lacne, rychle auz davno malo byt! za polmiliardove Blatne sa kolko cesty I. triedy da rozsirit? po rozsireni I/61 sa treba vazne zamysliet ci rozsirovat D1 na 4+4 pruhy, kolko to bude stat (nove mosty!!) a ake budu obmedzenia pocas stavby, a ci nie je lepsie postavit novu cestu, R1 od Serede po Bratislavu... ci to nahodou nevyjde aj lacnejsie... ze to bude bez dramatickych obmedzeni je zrejme na prvy pohlad...
 

 

Chlape, si ty vobec zo Senca, ked nevies, comu toto pomoze?
Ked porovnas Snecke rano pred uzavretim stareho vyjazdu Blatne koncom augusta a po nom, aky je rozdiel? Rozdiel je ze prejazd Sencom teraz zoberie rano 40-60 minut zivota, pretoze cez Senec tranzituje cela spadova oblast Blatne, Senkvice, Kaplna, Igram, Cataj, Bahon, Budmerice, Jablonec, Vistuk, Cifer.. A presne to iste sa deje aj kazde pracovne pobedie. Krizovatka Blatne sa planovala hadam v 90-tych rokoch a stale odkladala. Uz sa mala konecne definitivne realizovat 2009-2010, ale sla znova na rysovacie dosky, pretoze sa zacala rozsirovat D1. Dalsi problem Senca je ze nejakeho genia napadlo krizovanie juzneho obchvatu, cestu ku Malemu Bielu a Pezinsku ulicu vyriesit kruhacom namiesto mimourovnovej krizovatky..

Rozsirenie I/61 je fasa napad, urcite lepsi nez kolektory, ale uvedomujes si hadam, ze sa priemysleny park pri Bernolakove a ani Velky biel nafuknut nedokaze, znamena to ze rozsirenie I/61 znamena defacto uplne nove trasovanie, cize uplne novu cestu a to nieje len tak a nieje to ani lacne a ani rychle.

Co sa tyka premosteni D1 - podstatne je len premostenie na Seneckom exite, to bude masaker, to si nebudu moct dovolit zrusit na rok, ako mali pianko pri Blatnom. Tie dalsie dve Bernolakovo - Chorvatsky Grob a Ivanka - Cierna Voda nie su ziadne hlavne tahy, takze ich zburanie a postavenie nebude nic drasticke.

Tak ci tak sa musi cela D1 zrekonstruovat, pretoze koli D4 sa bude menit nivelita D1.
 


Najčítanejšie na SME Ekonomika