A imperium sa zacne rucat ,lebo autobusy im zarabaju na stratovu zeleznicu.Ja som zvedavy dokedy to tu Jancura este vydrzi lebo Flixbox urcite pojde aj na Slovensko ved uzz je tusim vo Viedni.
Flixbus chodí už aj k nám, len akosi nedokáže ponúkať tie služby, ako RegioJet. Cestovať s ním 24 hodín z Paríža do Bratislavy bez možnosti zakúpiť si vodu, občerstvenie, platiť kartou... to teda nie je bohvieako pohodlné.
??? Neviem ci je cool, svetovy a co ja viem co. Je ale dobre mat na vyber. Lepsie cestovat pohodlne s kvalitnymi sluzbami, nez cestovat ako v tretom svete.
na Slovensko už je, má tu zastávky. Som sa o nich dozvedel asi len pred mesiacom. Jazdia napr. aj do Budapešti, aj na tamojšie letisko! Keď som bol začiatok mesiaca v Stuttgarte som išiel nasp§ť autobusom z Regiojetu. Bol som spokojný. Ale za ten čas, čo som čakal na autobuse, minimálne 15 autobusov Flixbusu prišli a odišli. Flixbus je veľký a silný hráč. Konkurencia je dobrá vec. Ale často to končí tak, že cenovou politikou veľký hráč zničí všetci malí hráči. A potom zvýši cenu.
taky silny ked si ich videl 15 za chvilku. A uplne v tichosti sa rozsiruju bez masivnej reklamy.Dole jeden pise ,ze nemaju vlastne autobusy ale si len p renajimaju .Vyuzivaju volne kapacity od RJ porazenej konkurencie a ta bude s radostou bojovat zase s RJ. Amen tma nad Jancurom s autobusovym Uberom to nevyhra.
Flixbus mava bezne obrovske meskania, aj viac ako dve hodiny na medzinarodnych linkach. K operatorovi sa dostanes po cca 30 minutach cakania na infolinke a ten vacsinou ani nevie, ze nejake meskanie je. Ziadny oznam cestujucim, absolutna ignoracia. Ceny maju mozno dobre, ale sluzby su katastrofalne.
na slavensku má dominatné postavenie dcera nemeckých štátnych železníc Ariva .Proti nim nemá šancu. Dcéra nemeckých štátnyh železníc Schenker konkuruje Slovenkej Pošte.Prečo sme si nebrali po 1989 príklad Nemecka a Rakúska?Aj v Este-/Slov sporiteľňa / má veľký podiel štát.Aj Deusche Telekome. Súdruh Mikloš učteľ na VŠ ekonomickej to nevedeL?
sa vzdala licencie v jednom kraji a snazi sa vycuvat z tohto biznisu aj u nas aj tam.Pricinou je nedostatok vodicov autobusov a uz ich relativne vysoke platy a uz len kratke trate .Chcela by hlavne robit rozvozy ludi do firiem ci uz pre agentury alebo velke podniky. Inac tu trh pre dialkove linky bol len RJ to skanibalizoval dost a znicil konkurenciu . Miklos ani nahodou nemal vtedy peniaze na rozvoj nejakeho statneho podniku ,ked to preberal si Slovensko poziciavala za 20 perc. urok a to sa seriozne neda podnikat a preto predal vsetko co sa dalo nech si investory donesu vlastne peniaze. On ma ucil a dotiahol to len na asistenta na skole tusim.
tak sa im vsetko vracia co oni robili.
na cestu späť
Ty sa kľudne napchávaj "reštauračným" humusom a mojkaj sa,aký si cool,svetový a multikulty...
Rezník(a) si už nezabalí.
Flixbus
Som sa o nich dozvedel asi len pred mesiacom. Jazdia napr. aj do Budapešti, aj na tamojšie letisko!
Keď som bol začiatok mesiaca v Stuttgarte som išiel nasp§ť autobusom z Regiojetu. Bol som spokojný.
Ale za ten čas, čo som čakal na autobuse, minimálne 15 autobusov Flixbusu prišli a odišli.
Flixbus je veľký a silný hráč. Konkurencia je dobrá vec. Ale často to končí tak, že cenovou politikou veľký hráč zničí všetci malí hráči. A potom zvýši cenu.
diky som nevedel ,ze uz su u nas
Ceny maju mozno dobre, ale sluzby su katastrofalne.
ano ale
Dcéra nemeckých štátnyh železníc Schenker konkuruje Slovenkej Pošte.Prečo sme si nebrali po 1989
príklad Nemecka a Rakúska?Aj v Este-/Slov sporiteľňa / má veľký podiel štát.Aj Deusche Telekome.
Súdruh Mikloš učteľ na VŠ ekonomickej to nevedeL?
Arriva v Cechach
Inac tu trh pre dialkove linky bol len RJ to skanibalizoval dost a znicil konkurenciu . Miklos ani nahodou nemal vtedy peniaze na rozvoj nejakeho statneho podniku ,ked to preberal si Slovensko poziciavala za 20 perc. urok a to sa seriozne neda podnikat a preto predal vsetko co sa dalo nech si investory donesu vlastne peniaze. On ma ucil a dotiahol to len na asistenta na skole tusim.