SME
Pondelok, 18. január, 2021 | Meniny má BohdanaKrížovkyKrížovky

Načítavam moment...
Momentálne nie ste prihlásený

Nemci chcú vymazať RegioJet z mapy, Jančura vykladá z autobusov sedačky (Späť na článok)

Pridajte priamu reakciu k článku

1 2 3 > >>

Hodnoť

tak sa im vsetko vracia co oni robili.

A imperium sa zacne rucat ,lebo autobusy im zarabaju na stratovu zeleznicu.Ja som zvedavy dokedy to tu Jancura este vydrzi lebo Flixbox urcite pojde aj na Slovensko ved uzz je tusim vo Viedni.
 

 

ale veď to sa na západe už roky robí bežne, Jančura je len prvou lastovičku v tomto podnikaní. Za komančov rozhodovalo o tomto UV KSČ...
 

 

Flixbus chodí už aj k nám, len akosi nedokáže ponúkať tie služby, ako RegioJet. Cestovať s ním 24 hodín z Paríža do Bratislavy bez možnosti zakúpiť si vodu, občerstvenie, platiť kartou... to teda nie je bohvieako pohodlné.
 

 

ale slovači stačí, že je to lacné ..... Veď vodu si zoberie z domu, rezník s chlebíkom tiež zabali :-)
 

 

Áno, ale iba na ceste tam. Cestou späť už musí hladovať. :)
 

na cestu späť

má použiť regiojet
 

 

a to nestojí nikde na pumpe, alebo dlhšie na nejakej stanici, kde sa to dá kúpiť?
 

 

Od Paríža cez Brusel nie, až pred Mníchovom.
 

 

A?...
Ty sa kľudne napchávaj "reštauračným" humusom a mojkaj sa,aký si cool,svetový a multikulty...
 

 

??? Neviem ci je cool, svetovy a co ja viem co. Je ale dobre mat na vyber. Lepsie cestovat pohodlne s kvalitnymi sluzbami, nez cestovat ako v tretom svete.
 

Rezník(a) si už nezabalí.

Ten to už balí a normalizuje v RTVS. A Slovač je spokojná :-)
 

Flixbus

na Slovensko už je, má tu zastávky.
Som sa o nich dozvedel asi len pred mesiacom. Jazdia napr. aj do Budapešti, aj na tamojšie letisko!
Keď som bol začiatok mesiaca v Stuttgarte som išiel nasp§ť autobusom z Regiojetu. Bol som spokojný.
Ale za ten čas, čo som čakal na autobuse, minimálne 15 autobusov Flixbusu prišli a odišli.
Flixbus je veľký a silný hráč. Konkurencia je dobrá vec. Ale často to končí tak, že cenovou politikou veľký hráč zničí všetci malí hráči. A potom zvýši cenu.
 

diky som nevedel ,ze uz su u nas

taky silny ked si ich videl 15 za chvilku. A uplne v tichosti sa rozsiruju bez masivnej reklamy.Dole jeden pise ,ze nemaju vlastne autobusy ale si len p renajimaju .Vyuzivaju volne kapacity od RJ porazenej konkurencie a ta bude s radostou bojovat zase s RJ. Amen tma nad Jancurom s autobusovym Uberom to nevyhra.
 

 

Ja to chápem tak, že ich videl 15 v Stuttgarte, nie na SK.
 

 

Flixbus mava bezne obrovske meskania, aj viac ako dve hodiny na medzinarodnych linkach. K operatorovi sa dostanes po cca 30 minutach cakania na infolinke a ten vacsinou ani nevie, ze nejake meskanie je. Ziadny oznam cestujucim, absolutna ignoracia.
Ceny maju mozno dobre, ale sluzby su katastrofalne.
 

ano ale

na slavensku má dominatné postavenie dcera nemeckých štátnych železníc Ariva .Proti nim nemá šancu.
Dcéra nemeckých štátnyh železníc Schenker konkuruje Slovenkej Pošte.Prečo sme si nebrali po 1989
príklad Nemecka a Rakúska?Aj v Este-/Slov sporiteľňa / má veľký podiel štát.Aj Deusche Telekome.
Súdruh Mikloš učteľ na VŠ ekonomickej to nevedeL?
 

Arriva v Cechach

sa vzdala licencie v jednom kraji a snazi sa vycuvat z tohto biznisu aj u nas aj tam.Pricinou je nedostatok vodicov autobusov a uz ich relativne vysoke platy a uz len kratke trate .Chcela by hlavne robit rozvozy ludi do firiem ci uz pre agentury alebo velke podniky.
Inac tu trh pre dialkove linky bol len RJ to skanibalizoval dost a znicil konkurenciu . Miklos ani nahodou nemal vtedy peniaze na rozvoj nejakeho statneho podniku ,ked to preberal si Slovensko poziciavala za 20 perc. urok a to sa seriozne neda podnikat a preto predal vsetko co sa dalo nech si investory donesu vlastne peniaze. On ma ucil a dotiahol to len na asistenta na skole tusim.
 
Hodnoť

 

Ako sa vybratím 4 sedačiek získa viac miesta? Iba ak na státie...
 

 

viac priestoru na sedenie
 

 

Ostatne sedadla sa posunu dopredu a ziska sa vacsi priestor o 5-10 cm medzi sedadlami, sedadla a priestor v dialkovych busoch sa da konfigurovat.
 

1 2 3 > >>

Najčítanejšie na SME Ekonomika