SME
Štvrtok, 28. január, 2021 | Meniny má AlfonzKrížovkyKrížovky

Načítavam moment...
Momentálne nie ste prihlásený

V Lozorne asi skončí fabrika na sedadlá, prišla o zmluvu s Volkswagenom (Späť na článok)

Pridajte priamu reakciu k článku


Hodnoť

Dosť komplikované formulácie atitulok

Asi by bolo logickejšie napísať, že brazílska Faurecia pri Lozorne s 1300 zamestnancami získala kontrakt na výrobu sedadiel pre Touareg, Cayenne, Q7 a Q8, a susedný Adient (Johnson Controls)s 350 zamestnancami tento kontrakt nezískal.
 

 

Tak ako píšeš, Faurecia. Neviem, kde autor našiel názov Faurencia.
 

 

*** Po opakovanom hrubom porušení Kódexu diskutujúceho boli zmazané všetky diskusné príspevky tohto autora.
 

asi máš pravdu

má 300 závodov po celom svete, takže môže byť aj nadnárodná

v prezentácii nič také sami neuvádzajú, ale je pravda, že sponzorujú vo Francúzsku

http://www.faurecia.com/en/wor...
 

 

*** Po opakovanom hrubom porušení Kódexu diskutujúceho boli zmazané všetky diskusné príspevky tohto autora.
 

 

A bolo to najvyssie vedenie firmy alebo len vedenie europskej casti?
Lebo ked navstivis centralu Skody tak mozes mat pocit ze je to cesky podnik (a oni sa este stale tak prezentuju v niektorych regionoch) ale realita je taka ze je to Volkswagen Group t.j. nemecky kapital a nie Cesky.
 

 

V Parizi (Nantere) je celosvetova centrala.
 

 

V tvojich troch riadkoch su uplne vsetky informacie z clanku. Teda vsetky + nieco naviac (majitel firmy Adient).
 

 

Johnson nie je majitelom Adientu. Adient kupil od JCI ich diviziu, ktora okrem ineho vyraba aj sedacky.
 

 

Dakujem za upresnenie :)
 
Hodnoť

grammar nazi

so štrajkom
dva závody
 
Hodnoť

 

*** Po opakovanom hrubom porušení Kódexu diskutujúceho boli zmazané všetky diskusné príspevky tohto autora.
 

 

hlavne ze cely 'autorsky' clanok sme je vlastne len vycuc z citovaneho clanku na trend.sk, LOL a k tomu este tak zle vysekany ze ozaj to vyzera akoby k rozhodnutiu doslo len nedavno...
...a potom ma vrchu stranky mam 'upozornenie' ze blokujem reklamu a vyskakuje mi 'expert na vsetko' Prokopcak ze ich nepodporujem...a za co? clanok pajcnuty a este k tomu s chybami (ako niekto hore spomenul este aj nazov firmy nevedia poriadne napisat) a bez novych/vlastnych info...oh no ono
 

 

To SME riadene upadá ...

Väčšina článkov na SME sú prebraté tlačové správy z TASR - často úplný humus (nezmysly, neodbornosť, pravopisné a štylistické chyby, ...) - asi sputnik ?
Napísať vlastný článok poriadne, je utópia - veď, kto by to v SME napísal ?
Za to čitateľov obšťastnia tými Sliackého čarbanicami s pointou na úrovni krčmového humoru, najmä kydaním na Sulíka.
...
:-(
 

 

Sputnik určite nie, SME je platené opačnými "spontormi" s protiruskou propagandou.
 

 

Narážal som na to, že TASR mala pod vedením Rezníka podpisovať zmluvu na využívanie agentúrnych správ Sputnika ...
a SME preberá od TASR kdejakú capinu.
 

 

Tiez cumim. Novinarom konecne dosla po dvoch rokoch trava a zacali tvorit?
A ked si niekto mysli, ze vyroba sedaciek do auta vyzera ako na ,,ilustracnom,, obrazku, tak nie, nevyzera.
Otazka. Plati Sme fakt tak mizerne, ze tam robia iba brigadnici na polovicny uvazok?
 
Hodnoť

Adient žial končí.

neschopný manažment prehral čo mohol. Amatéri.
 
Hodnoť

Kde to je LOZORNE,

je to na ORAVE?
 
Hodnoť

Žiadna náhoda

Pracujem v bývalej ďalšej divízii JCI a myslím si že toto je postupný dlhodobý plán odchodu JCI z automotive. Adient bolo len prechodné riešenie. Žiadne neschopné vedenie.
 


Najčítanejšie na SME Ekonomika