Tiez si myslim a bude minimalne 2x drahsi. Na druhu stranu, konecne bude ticho a ziadne kecy typu, ze na vychod nejdu ziadne peniaze a nic sa nestavia, dostanu jeden obchvat za cenu 3 a 20rokov si mozu cmulat prst...ja na ich mieste sa zamyslim, ci im to stoji zato...
ze za to aka draha bude cast D1 pri Presove presovcania nemozu. Pociatek vypisal po dhom obdobi sutaz naraz na 3 dialnicne useky v rozpati 6 tyzdnov. Ziadna firma nedokaze nacenit naraz viac takych velkych stavieb. Cize sutaz bola asi schvalne takto sita, aby si to firmy rozdelili po jednom a s dostatocnym vankusom.
Je to cast D1, takze nechapem preco by mali byt vinny Presovcania, ze to idu stavat.
Ina kapitola je R4 (severne od Presova) - ovela potrebnejsi pre odlahcenie vnutromestsku dopravu od tranzitu kamionov z PL a UA na juh. Tam su odhady tiez dost vysoke, pricom zalezi dost od toho, ako bude urobena sutaz. Pri R4 su lacnejsie alternativy, avsak len prstom na papieri a je otazne nakolko zrealizovatelne. Napr. vychodna trasa je na uzemi kde su solne bane a hrozia prepady pody (nie len hrozia, ale aj su).
Presov bol naozaj velmi zanedbavany co sa tyka dopravy, a teraz je uz situacia neunosna, preto su Presovcania nahnevani. Neviem preco treba zvalovat vsetko na miestnych, ked rozhodnutia o tychto tahoch sa robia na Ministerstve dopravy + NDS.
Rovnako nebudem nadavat na Bratislavcanov, za bratislavsky obchvat, pri ktorom su dost velke pochybnosi ci namiesto pomoci este viac nezahusi dopravu v centre. Alebo za to, ze sa nabalili ludia na pozemkoch. Mohli namiesto vasho obchvatu budovat vnutromestsky dopravny system a zachytne parkoviska. Mam sa na to na vas hnevat ze Smeraci to tak rozhodli? :)
"Neviem preco treba zvalovat vsetko na miestnych, ked rozhodnutia o tychto tahoch sa robia na Ministerstve dopravy + NDS." Možno preto,že tam je to samý výhodňar!
Kaliňák je z východu, Fico z Topolčian, Ěrsek je maďar, Kažimír Košičan. Ján Figeľ 1. podpredseda vlády SR a minister dopravy 2010 - 2012 vyhodňar; Mikloš vyhodňar;2012 - 2016: Podpredseda vlády pre investície Ľubomír Vážny -Žilina; Minister dopravy, výstavby a regionálneho rozvoja Ján Počiatek - Bratislavčan; ... Predtým zase Vážny. Mečiar z Hornej lehoty, Slota zo Žiliny, Kelňa vyhodňar z Bystrice ... Biľak vyhodňar ...
A Počiatek just bol ten, čo chcel stavať, lebo to vynáša.
Zo srdca prajem vyhodňarom, aby tá diaľnica už stála, už to malo byť dávno.
Vyhodňar Mikloš vymyslel, že diaľnice postavíme, až keď budeme bohatí. Nedošlo mu, že bohatí budeme, až keď postavíme diaľnice.
A to nehovorím o tom ministrovi dopravy z ČSAD Prešov so žltými okuliarmi ... Macejko? čo ho prišla žena prefackať na zasadnutie vlády, pretože sa jej znepáčila jeho sekretárka.
Ešte aj Prokopovič a Rezeš boli ministri dopravy a výstavby. Celkové skóre 14 : 3 v neprospech bratislavčanov.
Tak nechaj Bratislavu na pokoji. Bratislavčania vám diaľnicu doprajú, aby konečne prišli investície na východ a Bratislave sa trochu uľavilo od vyhodňarov.
Bratislave sa moze ulavit aj keby odisli Bratislavcania. Drzi vas tam niekto nasilim?
Vychodniari su totiz neschopni a tak musia ist do BA, kde je robota. Ale zato Bratislavcania by prosperovali aj v Medzilaborciach ci Snine. Zalozili by si tam dalsi VW, Slovnaft, T-com a tak dalej. Co Bratislavcan, to podnikatelsky genius. No a to ani nehovorim, ake su v tych mesteckach lacne byty. Cize este len sa odstahujes z BA a uz mas par desiatok tisic eur zarobenych. Ja neviem naco este stale cakaju. Ty vies?
príde k tebe domov niekto z osady a povie, že choď preč, nikto ťa tu nedrží. V tvojom prípade mu dávam za pravdu. Pošli adresu, ja ti pošlem nejakých osadníkov, nebude problém naplniť tvoje predstavy.
Takze pre teba vychodniar je na urovni osadnika, ano? Nuz, neviem kto tu ma teraz zaujimave myslienkove pochody. Vychodniar nie je ziadny osadnik, je to taky isty clovek ako ty, teda az na to, ze nie je podnikatelsky genius, kedze nie je tzv. rodeny Bratislavcan. Takze mozes skusit este raz nejaky protiargument a tentokrat nieco serioznejsie.
Typicky vychodniar, boha. Lebo mi v Bratislave mame cesty oblozene mramorom a zapchy sme tu mali naposledy v 90rokoch...do ***** sa tam spamatajte. Keby nebolo predsednictva, tak nam vlada da holy kotot na opravu ciest, zupa ***** nato, Freso si to niekde uleje a je vybavene. Aj my v Bratislave tu nedupeme po R4 za 2mld. ale chceme normalne riesenie napr. preferenciu MHD, cyklochodniky, vyuzitie zeleznicnych trati pre "mestske vlaky". Si tam postavte aj 10obchvatov alebo D1, ci co, ale za normalnu cenu. Stavat dialnicu drahsie ako tunel, to na vychode neucia matiku?
Kecy
Shabinovský gadžo = 0 bodov
Upozornim,
Pociatek vypisal po dhom obdobi sutaz naraz na 3 dialnicne useky v rozpati 6 tyzdnov.
Ziadna firma nedokaze nacenit naraz viac takych velkych stavieb.
Cize sutaz bola asi schvalne takto sita, aby si to firmy rozdelili po jednom a s dostatocnym vankusom.
Je to cast D1, takze nechapem preco by mali byt vinny Presovcania, ze to idu stavat.
Ina kapitola je R4 (severne od Presova) - ovela potrebnejsi pre odlahcenie vnutromestsku dopravu od tranzitu kamionov z PL a UA na juh. Tam su odhady tiez dost vysoke, pricom zalezi dost od toho, ako bude urobena sutaz.
Pri R4 su lacnejsie alternativy, avsak len prstom na papieri a je otazne nakolko zrealizovatelne. Napr. vychodna trasa je na uzemi kde su solne bane a hrozia prepady pody (nie len hrozia, ale aj su).
Presov bol naozaj velmi zanedbavany co sa tyka dopravy, a teraz je uz situacia neunosna, preto su Presovcania nahnevani. Neviem preco treba zvalovat vsetko na miestnych, ked rozhodnutia o tychto tahoch sa robia na Ministerstve dopravy + NDS.
Rovnako nebudem nadavat na Bratislavcanov, za bratislavsky obchvat, pri ktorom su dost velke pochybnosi ci namiesto pomoci este viac nezahusi dopravu v centre. Alebo za to, ze sa nabalili ludia na pozemkoch.
Mohli namiesto vasho obchvatu budovat vnutromestsky dopravny system a zachytne parkoviska. Mam sa na to na vas hnevat ze Smeraci to tak rozhodli? :)
Konkretne?
Pociatek?
Ersek?
Stromcek?
Pochadzaju z: Topolcian, Bratislavy, Bratislavy, Bratislavy
ale bude