ti francuzi aj nemci su akisi divni, mali by sa prist poducit na slovensko aj u nas boli pokusy vyrobit kauzu s emisiami, ale vdaka vzornej praci policii, sudov a nasej vlade sa zistilo ze to bola bublina a ze sa skutok nestal
SOI ka predsa kontroluje výrobky a ked sú závadné, nesplňujúce normy, dáva príkaz zákazu predaja a stiahnutia z trhu.
Alebo SOIka si trúfne iba na čínsky a poľský tovar a na nemecký a český nie ? Keby tu Čína dodávala dieslové smrady čo by prekračovali normy, okamžite by dali zákaz predaja ...
pokial mam dobre info, tak tie vyrobky nie su zavadne podla EU zakonov avsak podla americkych zakonov zavadne su, preto si tam zakaznici mohlu uplatnovat nahradu skody v EU nie, ale mozno sa mylim, mohol by to niekto vysvetlit, kto sa tomu aj aktivne venuje (tejto kauze myslim)
asi niečo nie je vporiadku ani podľa EU zakonov, pretože veci sa maju tak, že vyrobca deklaruje emisie na "papieri" či podvodné emisie na skúšobni emisií, a realita v prevadzke je iná, teda jedná sa o nevyhovujúce emisie , či v USA či v EU. A nikto z kompetentných to nerieši. Sú štáty aj mimo USA (myslím Austrália, Juž. Korea) , kde uplne zakázali predaj podvodných dieslov VW, a nemyslim si, žeby v USA, Australii, Korei mali extra prisnejšie normy než máme v EU, skôr naopak, v EU máme asi najprísnejšie pravidlá na svete. Jednoznačne je problém dvojitého metra, na čínske či poľské diesle by okamžite bol vydaný zákaz predaja, na nemecké a české nie ...
Načo existuje Slovdekra, ked nevedela zachytiť dieslové smrady VW , Škoda a Seat, ktoré na Slovenskom trhu majú asi najvyšší % podiel na svete ???!!! Teda na Sk jazdí % najväčšie množstvo smradov a Slovdekra mlčí !
Potom logicky sa pýtam, ked Slovdekra dovolí jazdiť týmto smradom, potom nech zruší EK, nemá to význam, ked smrady prekračujúce emisné normy môžu jazdiť.
nejak tomu nerozumiem
aj u nas boli pokusy vyrobit kauzu s emisiami, ale vdaka vzornej praci policii, sudov a nasej vlade sa zistilo ze to bola bublina a ze sa skutok nestal
Dodám k nim aj SOIku
Alebo SOIka si trúfne iba na čínsky a poľský tovar a na nemecký a český nie ?
Keby tu Čína dodávala dieslové smrady čo by prekračovali normy, okamžite by dali zákaz predaja ...
Platí dvojaký meter!
avsak podla americkych zakonov zavadne su, preto si tam zakaznici mohlu uplatnovat nahradu skody
v EU nie, ale mozno sa mylim, mohol by to niekto vysvetlit, kto sa tomu aj aktivne venuje (tejto kauze myslim)
No ak Francuzi idú prešetrovať,
Jednoznačne je problém dvojitého metra, na čínske či poľské diesle by okamžite bol vydaný zákaz predaja, na nemecké a české nie ...