SME
Sobota, 16. november, 2019 | Meniny má Agnesa

Načítavam, moment...
Momentálne nie ste prihlásený

RegioJet skracuje svoje vlaky do Košíc, na prevádzku má málo vozňov (Späť na článok)

Pridajte priamu reakciu k článku


Hodnoť:   mínus indicator plus

 

no tak byvaly sef ZSSK a sef think tanku IDH to teraz jancurovi vytmavili. chalan az do dnes netusil ze obsadene wc znizuje komfort cestovania a ked bude mat lacne listky tak nezarobi na nove vagony.
 
Hodnoť:   mínus indicator plus

Každopádne tak ako

som nebol spokojný keď zrušili IC vlaky,nebude to dobré ani keď by odišiel Regio jet.Stratí sa konkurencia a potom kvalita samozrejme ,že pôjde iba dolu !
 
Hodnoť:   mínus indicator plus

Veľké oči a silné reči

Pán Jančura prišiel ako hlučný trhovník s rámusom a očierňovaním všetkých okolo seba. Realita tohto biznisu ukázala čo sa dá za 9 EUR vykúzliť. Nech mu slúži ku cti, že tým nepriamo rozhýbal molocha ZSSK (najprvr vycúvať z IC vlakov a teraz opäť nejaký chabý pokus o návrat). Ale tento "balkánsky" spôsob fungovania v biznise si začína vyberať svoju daň... najprv zvýšenie "supernízkych" cien, dnes menej vagónov. Toto podnikanie "na kolene" s minimálnymi nákladmi a takmer neexistujúcim backupom sa prejavuje takmer denne. Príklad z tohto týždňa: v pondelok cesta KE-BA...uzavretý pokazený vagón z ktorého rozhádzali cestujúcich po celom vlaku. Streda cesta BA-KE: riadne zakúpená rezervácia do vagóna, ktorý vôbec nepristavili. Opäť ten istý cirkus a rozhodenie cestujúcich po celom vlaku.
Takže znižovanie počtu vagónov kvôli nedostatočnej vyťaženosti, alebo kvôli nedostatku spoľahlivých vagónov?
 
Hodnoť:   mínus indicator plus

 

moja realita, streda kysak-ba, zistil som ze "moj" vagon nie je pripojeny, ziadny cirkus kym som stihol zistit o co ide uz bol pri mne steward a presadil ma. jediny problem bol s par sedliakmi na telefone jeden kupoval polovicu prasata tak aby to vedel cely vagon.

cesta spat bol vacsi pruser, v kupecku sme mali 27 stupnov a neslo to uregulovat, otazka ale znie ci ma jancura dostatocne technicky zacviceny personal na riesenie problemov s klimou vo vagone.

inac balkanskym podnikanim by som to nenazival, zatial co statny zeleznicny moloch si moze dovolit mat zaparkovane vagony, sukromny dopravca si takyto luxus nedovoli. pri vsetkej ucte, backup lokomotivy/vagonov je dost draha zalezitost aby v tom mal zmrazene peniaze ktokolvek. to je ako cakat od leteckej nizkonakladovky ze ma na kazdom kontinente v hangari len tak cakajuce zalozne lietadlo s posadkou ktore stoji miliony dolarov.

hej a zazil som aj nahradnu lokomotivu, pozicanu od nejakeho ostravskeho carga, stary dizelelektricky rusen ktory obehovali auta na hradskej. bohuzial nikto, skutocne nikto nema odstaveny siemens vectron (ci cim to jazdi) len tak v depe.
 


Prihláste sa

(?)
 


Ďalšie možnosti
Zoznam diskusií

Registrácia
Zabudnuté heslo
Kódex diskutujúceho

Najčítanejšie na SME Ekonomika