SME
Sobota, 28. november, 2020 | Meniny má HenrietaKrížovkyKrížovky

Načítavam moment...
Momentálne nie ste prihlásený

Volkswagen nevie nájsť ľudí, pomôže mu 550 pracovníkov z Audi (Späť na článok)

Pridajte priamu reakciu k článku


Hodnoť

"

To čo má znamenať?!
 

Čo by to malo znamenať?

Pred tuším dvomi či tromi rokmi chodili zamestnanci VW Bratislava do Gyoru na výpomoc pri nábehu novej audiny. Tiež ich autobus vozil, dokonca tí prví mali zaistené ubytko v Gyori, ale podstatne výhodnejšie je pre našich chodiť do Wolfsburgu, Ingolstatu, či Stuttgartu.
 
Hodnoť

 

Došli zásoby Rumunov,Bulharov?
Ale sranda bokom.
Som rad že výrobne problemy v madarskej audine sa riesia interne v ramci koncernu i ked bohuzial nie pre vsetkych vyhovujucim sposobom.Snad im preplatia cestovne teda.
 
Hodnoť

VW

Si za vsetko moze sam..Rovnako aj vsetky nase ostatne firmy..Chovaju sa ku ludom ako ku dobytku mysliac si aaa ludi je dost...Vezmeme dalsich..Lenze sudruzi z nemecka sa preratali,tych ludi dost nieje..Kazdy ich moze akurat tak ....Dakujem panu ze tam nepracujem uz len ked prechadzam okolo mam dost...
 

Odborník na prvý pohľad

Tak to pán bude isto odborník, keď mu stačí ísť okolo a vie, ako to vyzerá vo fabrike. Takých by bolo treba viac. Vozili by vás helikoptérou nad celým Slovenskom a vy by ste takto pekne, zvrchu, zisťovali, ako, čo a kde nefunguje.
 
Hodnoť

Volkswagen

by ich aj našiel, keby ich chcel zaplatiť. Pracoval som na linke a po štyroch rokoch sa dostal na kvalifikovanejšiu pozíciu, ako autoelektrikár. Mám 22ku paragraf, 3 roky praxe, chuť do roboty ale pristupujú ku mne a platia ma ako nejakého ( bez urážky ) mukla na linke. Keď chcete vyšší plat, tak sa údajne nedá, ale o pár týždňov na to vám dajú na starosť zaškoliť chalana, ktorého zobrali z brány s len o triedu ( asi 60e ) menším platom, nástupným bonusom 300e a pritom ten chalan ani nevie, čo je napätie, ako sa meria, v živote nevidel elektrotechnické schémy a podobne..Tak sa pýtam, to akože naozaj ? Začiatkom budúceho roka dávam výpoveď a môžem na Slovensko ako také prdieť, zbohom
 

tak tak.. nedakujte, ale platte

a to predpokladam, ze si z BA resp. okolia...teraz si predstav, ze s takouto "perspektivou" by si sa mal natrvalo prestahovat do BA (navyse ako agenturny zamestnanec, nehovoriac o tom ak mas aj rodinu) odniekial zo stredu/vychodu a s tym nastupnym platom (co v BA nestaci ani na normalne byvanie so zradlom) mal zacat budovat novy zivot...to by clovek musel byt fin. analfabet alebo masochista...a potom nariekaju, ze je vysoka fluktuacia a ze nemaju ludi, pricom si ich sami odplasuju...a ak je clovek mlady slobodny a ma sa uz stahovat, tak ide radsej rovno na Zapad, kde ti z vyplaty aspon par stovak ostane, za ktore si neskor (ked uz budes mat toho plne zuby, zacnu tykat biologicke hodiny a vratis sa) aspon nieco kupis...v BA mu neostatne nic, ani perspektiva, ani nic odtial nedonesie...a roky aj zivot bezia...slov. burzoazna propaganda o udajnom nedostatku zamestnancov je uz otravna, kedze si za to mozu a ludi odplasuju sami... pritom produktivita vo fabrike BA je vyssia ako vo Wolsfburgu, a zgrlia kazducky centík...a nielen oni, takto ako pises to funguje aj v inych firmach (banky, IT,..etc) ..poznam aj z osobnych skusenosti, takze viem o com hovoris
http://i.sme.sk/cdata/8/78/780...
 
Hodnoť

Pracovníci z maďarského

závodu Audi doteraz robili čo, že ich môžu požičať do VW ? A ak tam nebudú chýbať, tak musí Audi znížiť výrobu. Zrejme prestavujú linku a majú voľných "gastarbeiterov". So was kommt for, presun voľnej pracovnej sily ...
 
Hodnoť

kvalifikovani zapadniari

To je nejake divne,
ved na zapadnom Slovensku je koooopec kvalifikovanej pracovnej sily pripravenej pre Jaguar a ine automobilky - preco prave VW ma problem ? Alebo niekto opat klamal, ked sem lakal Jaguar ?

Pekne bude, ak z Gyoru pridu kvalifikovani pracovnici povodom zo Slovenska ...
 
Hodnoť

nevie najst

preco nedovezu pracovnikov z Rakuska alebo z Nemecka? :-) Aha, tam za linkou platia 3-4 tisic :-D A preco nenajdu pracovnikov na Slovensku, ci v Rumunsku alebo Bulharsku? Lebo ani tam uz nie su. Otvoreny trh, ti uz davno beru tych 3-4 tisic v Nemecku alebo vo Francuzsku...
 
Hodnoť

...

ja by som VW (a aj inym firmam na SVK, o ktorych tu bol clanok nedavno) poradil ako najst novych ludi.
zvyste platy a nebudete musiet vyplakavat.
 
Hodnoť

 

asi skúsili už všetko okrem zvyšovania platov tak čo sa cudujete :-D
nuž narazila kosa na kameň, skôr či neskôr platy budú musieť ísť hore, pokiaľ neskusia ukrajincov alebo sa neobmedzi voľný pohyb
 
Hodnoť

Setria kazde €.

uz budu na zachodoch pytat vstupne, aby splatili diesel gate.
namiesto firemnych telefonov namontuju spat budky s automatmi, bohatsim na kartu.
a firemne diditko bude na žetony ako v lunaparku.
Ked firme sa oplati prijat noveho, nezauceneho cloveka, ktory po 2 ci 3 mesiacoch odide, a ten "stary" co tam robi uz nejaky rok, nedokaze zaplatit, ani sa necudujem ze nieto ludi.
U nas vo firme je to podobne. novy dostane este viac ako stary co ma uz daco za sebou, a ti novy furt len mobil v ruke, cigaretka, a robit nič nevie a ked mu povie co ma spravit nevie ako, a povie mam v ***** a odide.
BiČ na nich a poriadnu vojenčinu aby sa naučili spravať, a niesť zodpovednosť.
 


Najčítanejšie na SME Ekonomika