SME
Štvrtok, 21. november, 2019 | Meniny má Elvíra

Načítavam, moment...
Momentálne nie ste prihlásený

Štát obnovuje IC vlaky, budú drahšie ako rýchliky (Späť na článok)

Pridajte priamu reakciu k článku

1 2 3 > >>

Hodnoť:   mínus indicator plus

s. Fico to neustriehol

alebo už pr*dí na to. Jednoducho ide o zdražovanie ktoré SMER - soc. dem. nikdy nerobil, vždy sa od neho dištancoval a pripisoval ho pravici !
 
Hodnoť:   mínus indicator plus

 

Som zvedavý, že keď to bude ekonomický prepadák, či to Tomtom zatiahne.
 
Hodnoť:   mínus indicator plus

 

Podla mna zbytocne budu zastavovat v BA ci KE alebo v Trnave, hlavne nech zastavuju v Kysaku a este by mohli aj v Hornej Dolnej ci Cvernofke
 
Hodnoť:   mínus indicator plus

Evidentne nemáte

o tom ani šajn.
 
Hodnoť:   mínus indicator plus

a tebe

sa nevyvinuli neurony zodpovedne za humor.
 
Hodnoť:   mínus indicator plus

 

pod Kysakom si treba predstaviť Prešov (a vlastne celý severovýchod - Humenné atď)
 
Hodnoť:   mínus indicator plus

 

ako keby sa nemohli odviezt az do 16km vzdialenych Kosic.
 
Hodnoť:   mínus indicator plus

urcite?

takze namiesto 16km na server, budu absolvovat 55km (najprv 20 na juh a potom 35 spat na sever); to fakt dava logiku...
otazka je skor preco tie debilne kolajnice nejdu po ceste do KE cez Presov...
 
Hodnoť:   mínus indicator plus

Tvoj nick

úplne vystihuje úroveň tvojho príspevku. Keby si okrem stredu vesmíru, tedy Bratislavy, poznal aj zvyšok Slovenska, tak zistíš, že Kysak je prestupná stanica na Prešov, Bardejov, Vranov, Humenné, Svidník a i., ***** z BA
 
Hodnoť:   mínus indicator plus

 

"Kysak je prestupná stanica na Prešov"

A prave to je problem na ktory "Hňup" poukazuje. Pozri sa ako jazdi sukromny Leo Express z CR:
http://www.le.cz/cms/praha-kos...

Čadca, Žilina, Vrútky, Ružomberok, Liptovský Mikuláš, Štrba, Poprad - Tatry, Spišská Nová Ves, Prešov, Kysak, Košice

To aby InterCity vlak nestal v krajskom meste a stal na dedine s 1400 obyvatelmi je bordel aky moze byt snad len na Slovensku.
 
Hodnoť:   mínus indicator plus

 

Len si všimni, čím chodí LE a čím disponuje ZSSK. To by v Prešove stál vlak možno polhodinku navyše, kým by rušeň prešiel na druhý koniec vlaku a prebehli by všetky úkony.
 
Hodnoť:   mínus indicator plus

a kua !

... to si nemal prezradiť. To už bude každý na trase bývalej KoBoŽe vedieť, prečo je ZSSK Železiarska spoločnosť Slovensko. A pre tých ostatných to bude dôvod na spoznávaciu turistiku. Sú dve možnosti - web s videjkami o vlakoch, zájazdy vždy v piatok o 14:00 z Klemensovej, cez Námestie slobody, kde sú hneď dve zastávky. Spoznávací znak - žlté autobusy.
 
Hodnoť:   mínus indicator plus

 

Keby v Presove pripojili na koniec IC vlaku druhy rusen a povodny by tam ostal (a cakal na prichod nasledujuceho IC), rozhodne by to pol hodiny netrvalo.
A vobec, nech sa v ZSSK prestane kradnut a mozu mat rovnake vlaky ako LE.
 
Hodnoť:   mínus indicator plus

 

To by ZSSK musela mať dostatok rušňov. Taktiež efektivita by asi išla do stratena, držať loko kvôli IC.
S poslednou vetou súhlasím. Ale zrovna tie električky čo má LE nepovažujem za nejakú výhru na dlhé trate. Už dávno sa mali kúpiť nové rušne plus možno nejaké tie jednotky ako Pendolino. Ale všetko má výhody a nevýhody.
 
Hodnoť:   mínus indicator plus

 

Premium trieda Leo Express je na dlhe trate to najlepsie co na Slovenskych zelezniciach najdes.

Co sa tyka rusnov, nehovor mi ze by sa nenasiel jeden rusen navyse na trat PO-KE, ved kolko tych IC vlakov ma jazdit?
 
Hodnoť:   mínus indicator plus

 

Je pravda, že Premium triedou som nešiel, takže vadiť sa nebudem...
Ak mám byť úprimný, ja som strašne zvedavý, kde ZSSK vezme vozne, nie to rušne... S rušňami je problém, všetko sú to už staré šroty, niektoré po modernizácii. Ale to už technický pokrok nedobehne, iba kšefty pre isté firmy. ZSSK chcú kúpiť rušne, ale je to zatiaľ v tej rovine, že chcú. Prvý tender zrušili.
Rušňov veľa nie je, potrebuješ tam k tomu držať človeka - to by už v ZSSK vedeli tie výhovorky, prečo nie - a veru nie som si istý, či na tej jednokoľajke PO - Kysak by IC pre IC bola ešte dostatočná kapacita trate, marí sa mi, že osobáky sa tam môžu obehnúť na dvoch staniciach.
 
Hodnoť:   mínus indicator plus

Štát

má podľa môjho názoru zabezpečiť dopravu pre občanov. Má to zabezpečiť za prijateľných cenových a kvalitatívnych podmienok. Nikde nie je ale povinnosť štátu zabezpečiť rýchlosť, luxus a pod. Čiže aj IC vlaky štát vôbec nemusí prevádzkovať. Nech nechá voľne podnikať v tomto segmente. Takéto vlaky vôbec nemajú byť dotované zo štátneho rozpočtu tak, ako boli a zrejme aj znovu po ich zavedení budú.
 
Hodnoť:   mínus indicator plus

 

Keď môže byť dotovaný zimný štadion s hotelom pre mužstvo, ktoré ani nehrá slovenskú súťaž, futbalový - akože "národný" štadion v meste kde na ligový futbal chodí 650 divákov, rôzne multifunkčné ***** po dedinách, rozny Bašternákovia, Paškovia a podobne, tak je pre štát psou povinnosťou zabezpečiť rýchlu dopravu pre ľudí, ktorí na tie vyššie uvedené zbytočnosti robia ...

Duplovane to platí v prípade, keď dialnicu v dlžke cca 450 km nie sú socani schopný dokončiť ani za 25 rokov a ďaľších 10 to ani nebude.
 
Hodnoť:   mínus indicator plus

 

To je pekne, ale vobec ti nevadi ze dovodom toho ze tie ICcka treba dotovat je rozkradanie manazmentu zeleznic?
 
Hodnoť:   mínus indicator plus

dovody

dovody znovuzavedenia IC je Dankove ego, ktory nevie nikjake ine sluby plnit, tak si zaviedol podmienku SNS zavedenie IC akoze to budu narodne IC a vystvanie RJ, pricom veduci SNSaci samozrejme na tych vlakoch za svoje jazdit nebudu
-ciste honenie ega
 

1 2 3 > >>

Prihláste sa

(?)
 


Ďalšie možnosti
Zoznam diskusií

Registrácia
Zabudnuté heslo
Kódex diskutujúceho

Najčítanejšie na SME Ekonomika