Načítavam, moment...
Momentálne nie ste prihlásený

Z Kriváňa rozbehol na webe veľký biznis s rezanými kvetmi (Späť na článok)

Pridajte priamu reakciu k článku


Hodnoť:   mínus indicator plus

Z takýchto úspešných Slovákov

mám vždy veľkú radosť. Najmä preto, že ukazujú, ako sa aj u nás dajú dosiahnuť úspechy, keď sa veci robia dobre a dôsledne.
 
Hodnoť:   mínus indicator plus

Jo

vyuzil som kvety.sk prednedavnom, uspech bol velky :) .. a potom som bol stastny aj ja.
A este mi dosiel dotaznik nech dam feedback a ze ci by som siel s majitelom na kavu, no jasne ze siel - este by som mu ju aj rad zaplatil ..
 
Hodnoť:   mínus indicator plus

Nerobia veci

ani dobre a vonkoncom dosledne.
Dokazom je plesniva kytica ruzi dorucena na narodeniny manzelke.

Ak bude zaujem milerad poskytnem aj fotograficky dokaz.
 
Hodnoť:   mínus indicator plus

Zla skusenost s Kvety.sk, neodporucam!

Pred rokom som objednal expresnu kyticu ("durucenie nasledujuci pracovny den") v Bratislave na Patronku, do spol. IBM sidliacej v business centre Westengate. Nasledujuci den bola kytica vyexpedovana ale bohuzial nedorucena s odovodnenim, ze kurier adresu nenasiel... Kytica nebola dodana ani na druhy den, ani na treti den, ... na adresu bola dorucena na 5. den od datumu stanoveneho za nadstandartny priplatok za expresne dorucenie.

Medzi tym som samozrejme zacal zistovat co sa deje a podal reklamaciu. Reklamacia bola doslova odbita s tym, ze kurier na mieste bol ale nevedel najst adresu. Ked som podal znovu reklamaciu po dodani kytice o vratnie priplatku za nedorucenu-nevykonanu sluzbu expresneho dorucenia, reklamacia bola znova zamitnuta v podstate s tym, ze kytica bola dorucena a na reklamaciu tak nemam narok.

Ako zakaznik som neurobil ziadnu chybu. Kvety.sk nedodali (mne ako zakaznikovi) sluzbu za ktoru som zaplatil. Adresa bola spravna a IBM bolo v tom case, myslim, jediny najomca vo Westengate. Overene - kurier nebol na recepcii IBM ani na recepcii v budove v prvy den dorucenia kytice. (Ak poslicek v Bratislave naozaj nevie kde je IBM na Patronke do ktorej sa dorucuju desiatky expresnych zasielok, tak to len sveci o tom ako kvety.sk setria na nespravnom meiste pri vybere partnerov na dorucoanie.)

Toto je strucny opis ako kvety.sk riesili reklamaciu. Co ma vsak najviac zahambilo a urobilo smutnym je fakt, ze kytica bola pre cudzinca a cela tato situacia ukazala (mne a mnohym inym cudzincom) Slovensky pristup k rieseniu starostlivosti o zakaznika - Customer Service. Cely cas sa tu totiz bavime o cena/vrateni nejakych 10 €. Co si mam mysliet o tomto clanku ak ma tato firma naozaj problem vratit takuto sumu? Bol to moj prvy a posledny nakup na kvety.sk a nikomu nakup na tejto stanke neodporucam.
 
Hodnoť:   mínus indicator plus

Ja mám dobrú skúsenosť

ale súhlasím, že internetové obchody by mali klásť väčšie požiadavky na spolupracujúce doručovacie firmy.
Osobne som prestal nakupovať v niektorých internetových obchodoch len kvôli tomuto. Neznášam, keď mi kurier zavolá, keď už stojí pred mojim domom, pritom ja som 200 km inde. Nikto dopredu neoznámi, aby som sa mohol s kurierom presne dohodnúť.
Služby firmy kvety.sk sme využili pri posielaní kytice do USA. Dohodli sme sa na dátume, kedy chceme aby bola kytica doručená a všetko prebehlo k spokojnosti.
 
Hodnoť:   mínus indicator plus

 

Posielat kvety zo slovenska do usa sa fakt oplati?
To nie je lepsie miestnu vyuzit?
Ci islo len o tom aby boli zo slovenska?
 
Hodnoť:   mínus indicator plus

 

Nie som si isty ako mam tvoj prispevok brat, nez ako dost chaby PR pre kvety.sk .

Pri objednavke na kvety.sk nie je mozne objednat kvety do inej krajiny ako je SK, CZ, HU. A naozaj sa mi len tazko uveri, ze niekto si na Slovensku kupi (alebo urobi objednavku na) zive kvety a posle ich do USA.

Nehovorim, ze za peniaze sa neda takato sluzba kupit a to kdekolvek na svete. Ale pochybujem, ze kvety.sk dokazu mysliet mimo svojej krabice a ponukaju vysoko "nadstandartne" sluzby zakaznikom.

V takom pripade teda nadstandartne zakazky neodrazaju starostlivost aku dostave normalny zakaznik pri beznej online objednavke cez kvety.sk .
 
Hodnoť:   mínus indicator plus

 

Roam, o koľko to je predražené sme ozaj neskúmali. Nebola to horibilná suma
andrejbuday, neviem, či hovoríme o tej istej firme. Na Kvety.sk sme objednali kyticu, jediné čo sa nedalo, priložiť darček ku kytici. Oni to vybavili cez svojho zmluvného partnera v USA. Nezabralo nám to veľa času, služba bola zrealizovaná podľa výberu a načas. To je moja skúsenosť. Nemám prečo si vymýšľať, s touto firmou nemám inak nič spoločné.
 
Hodnoť:   mínus indicator plus

 

usa maju za 9E
 
Hodnoť:   mínus indicator plus

westengate - co to je?

ak ste dali kyticu dorucit do westengate, nemali by ste sa cudovat a zvalovat na kuriera, ze to nevedel najst - budova na patronke sa vola inak.
priebeh reklamacie, ako je opisana, je cisty fail. ocakavala by som vratenie nielen rychlostneho priplatku, ale celeho dopravneho.
 
Hodnoť:   mínus indicator plus

 

Lenze takych pripadov pri velkom objeme objednavok je vela, pretoze je bezne, ze 10% tvoria reklamacie. Ak obchod odbije 5% reklamacii, mozu to byt desiatky tisic eur, takze nie 10 eur. A taki, co sa tu vyplacu v diskusii su im ukradnuti, nijako to neovplyvni trzby. To nie je "slovenske" spravanie, ale rozumne spravanie, pretoze zisk z odbitia reklamacie je vacsi ako strata tym, ze odradis 1-2 ludi od nakupu.
 


Prihláste sa

(?)
 


Ďalšie možnosti
Zoznam diskusií

Registrácia
Zabudnuté heslo
Kódex diskutujúceho

Najčítanejšie na SME Ekonomika