SME
Pondelok, 18. november, 2019 | Meniny má Eugen

Načítavam, moment...
Momentálne nie ste prihlásený

RegioJet začína hovoriť o úprave cien, rozhodne sa po prvom marci (Späť na článok)

Pridajte priamu reakciu k článku

1 2 3 4 5 6 > >>

Hodnoť:   mínus indicator plus

 

Doteraz neviem pochopiť čo také chcel Jančura vytiahnuť na Počiatka, keď ten "zo dňa na deň" zruší štátne vlaky.

IC ZSSK boli v strate cca 1,6 miliona, narozdiel od 3,9 miliona RJ .... A tu sa idú v RJ tváriť, že idú analyzovať či zodvihnúť ceny. Keby manažeri správne nastavili cenu v štátnych IC, mohli tú stratu dalej znižovať a vykopať 30- ročné rumunské vlaky naspäť do Čiech.
 
Hodnoť:   mínus indicator plus

 

Tak to sa už asi nedozvieme. Na druhú stranu sa nemusíme zaoberať stratou súkromnej spoločnosti. Lebo pokiaľ Jančurák zdvihne ceny moc, začnú mu odchádzať klienti. Ideálne by bolo, keby dopravu riešili iba súkromníci a štát len predával licencie a dotoval vybrané lokality.
 
Hodnoť:   mínus indicator plus

Ano,ano

Jancura je v dopravnom biznise uplny novacik a teda urcite urobi taku chybu, ze "zdvihne ceny moc" az tak, ze ludom neostane nic ine ako cestovat smerackymi rychlikmi.
 
Hodnoť:   mínus indicator plus

 

Nováčik v doprave? :D Veď v doprave podniká 10 rokov.
 
Hodnoť:   mínus indicator plus

daj si este jednu kavu

ked sa preberies, budes vidiet davku ironie v mojom postingu... ;-)
 
Hodnoť:   mínus indicator plus

Len kde mu začnu odchádzať?

Cestoval som tento piatok z Bratislavy štátnym rýchlikom . Nielenže to je natrieskané do prasknutia, ale ešte to aj stojí na každej vŕbe. Na väčšiu vzdialenosť katastrofa. Mám dosť. Možno to študentom nevadí, prečo by aj, veď zadarmo nech aj črevá trhá, ale čo má robiť platiaci zákazník. RJ vypredaný, ak človek nevie dopredu, že o týždeň bude cestovať, štátne vlaky pre dobytok, tým že pridali jeden vagón prvú triedu, to nevytrhnú.
 
Hodnoť:   mínus indicator plus

 

Lenze ZSSK nemoze pridat dalsie vozne, lebo uz teraz na sa na maximalnej kapacite, nemoze ani pridat vlaky medzi rychliky, pretoze jej na to ministerstvo neda peniaze. Takze statna spolocnost s tym nic neurobi. Na druhej strane Regiojet nema vagony ani loko na zvys, staci, ze sa jedna pokazi a uz musi hladat zalohu u inej spolocnosti. Navyse RJ sice o sebe hovori, ze konkuruje IC, ale sam vynechava iba zopar stanic po Zilinu, dalej uz stoji prakticky rovnako ako rychlik.
 
Hodnoť:   mínus indicator plus

 

neviem, ktorý smerom od Žiliny máš teraz na mysli, pretože ani jedným smerom to nestojí rovnako ako rýchlik
 
Hodnoť:   mínus indicator plus

 

Ja som skôr narážal na to, že IC, ktoré išlo pol hodinu pred týmto rýchlikom, zrušili. To IC chodilo v piatok plné. Pridať jeden vagón rýchliku, je ako psovi mucha. Takže, aj keď RJ zdvihne ceny, platiaci cestujúci nebude mať na výber, ak sa nechce voziť ako dobytok.
 
Hodnoť:   mínus indicator plus

 

Chapem, svojim prispevkom som prave chcel povedat, ze aj ten rychlik ma nejake obmedzenia poctu vagonov, hmotnosti supravy a dalsie, takze sa tam dalsie vagony nedaju pridat a takisto nemozu pridat cely vlak, pretoze to nemaju od ministerstva povolene a prakticky by museli znovu zaviest produkt podobny IC, teda na vlastne riziko.
Cuco: okrem Kralovian a Margecian to stoji rovnako ako rychlik, takze ziadny rozdiel prakticky.
 
Hodnoť:   mínus indicator plus

 

zopar = 2/3 - Bratislava - Vinohrady, Leopoldov, Pieštany, Nové Mesto nad Váhom, Trenčianska Teplá, Púchov. Stojí len Trnava, Trenčín, Poavžská Bystrica.
 
Hodnoť:   mínus indicator plus

 

To si asi trafil zrychleny express ci ako sa to vola. Co je konecne prve zmysluplne riesenie na kazdodenne dochadzanie do Bratislavy aj z vacsich obci (prakticky az po Trencin), kde zmapovali vacsi dopyt. Az smeracke ZSSK s tym prislo. Vlaky na SK zdaleka nie su len o spojeni BA-Kosice. Cely natresk v rychlikoch je skor preto ze studentskym+dochodcovskym tarifam predavaju miestenky, tym ich casto vykupia a platiaci co kupuju listok na poslednu chvilu maju smolu.
 
Hodnoť:   mínus indicator plus

 

keby si nemal belmo na oku, prazdno v hlave a zlc na jazyku tak by si si nastudoval fakty. Pre studentov a dochodcov v rychlikoch je dany presny pocet miest zadarmo, ak sa vyptreda tak musia platit ako ini, alebo ist inym kde este miesto je. Osobnych vlakov sa to netyka. Tak sup, sup sa ucit a nie trapat chobotiny
 
Hodnoť:   mínus indicator plus

 

Podla tliachania hovorkyne, "Limity na počet vydaných bezplatných lístkov sa týkajú zhruba desatiny približne z 1 450 denne prevádzkovaných vlakov. " Sa tyka 150 vlakov. Necudujem sa, ze v piatok z Bratislavy a v nedelu do Bratislavy su listky na niektorych vlakoch vypredane.

Pokial sa vycerpa bezplatne listky, tak student moze cestovat na polovicnu zlava, ktora nie je zrusena. Takze nemusi platit cele cestovne.

Este by ma zaujimalo, ci je niekde zoznam vlakov na ktore sa uplatnuju limity a v akej vyske su limity. Ma niekto odkaz.
 
Hodnoť:   mínus indicator plus

vysledok vraj socialnej politiky

Hodnoť:   mínus indicator plus

 

spravne manazovane statne sluzby budu vzdy lacnejsie ako komercne, pretoze u komercnych treba vzdy k cene pripocitat vysoky zisk.

jediny problem statnych firem ale za to velky, je to ze su vedene politickymi ci rodinkarskymi nominantami s iq 94, takze potom efektivita celej firmy je na bode mrazu a tym stoja sluzby za ho... . stacilo by ale dosadit komercnych manazerov a je vylucene aby stata firma bola horsia ako komercna. naopak.
 
Hodnoť:   mínus indicator plus

 

akurat toho, aby bolo u nas nieco statne spravne manazovane sa tak skoro nedockame (aki ludia, taky stat)
 
Hodnoť:   mínus indicator plus

 

tou 94-kou si neprestrelil?
 
Hodnoť:   mínus indicator plus

Komerčných manažérov do štátnych firiem?

1. Kde ich nabrať, keď sú lepšie zaplatení v komerčnej sfére.
2. Štátne firmy sú všade vo svete menej efektívne ako súkromné a tým aj drahšie.
 

1 2 3 4 5 6 > >>

Prihláste sa

(?)
 


Ďalšie možnosti
Zoznam diskusií

Registrácia
Zabudnuté heslo
Kódex diskutujúceho

Najčítanejšie na SME Ekonomika