SME
Streda, 28. október, 2020 | Meniny má DobromilaKrížovkyKrížovky

Načítavam moment...
Momentálne nie ste prihlásený

Na jednej slovenskej trati dvaja konkurenti? Za istých okolností áno (Späť na článok)

Pridajte priamu reakciu k článku


Hodnoť

 

"Na porovnanie najnižšie cestovné na trati Viedeň – Salzburg, čo je traťový úsek dlhý ako Bratislava – Košice, sa začína pri IC vlakoch na 60 eurách"
To je ale blud.. Tak som si otvoril web OBB. Na poslednu chvilu kupeny listok (odchod za 20 minut) za plne cestovne na tej trati je dostupny za 51 eur. A to je bezna plna cena, ziadne "najnizsie cestovne", ale naopak najvyssie. Drzitelia zakaznickej karty OBB maju zlavu 50 percent. Pri kupe vopred je (aj bez zakaznickej karty) dostupna napr. ponuka SparSchiene s cenami od 19 eur.
 

 

a so sukromnym dopravcom Westbahn za 25 eur
 

Presne...

Ak by bola cena vlaku 60 €, tak nim "nikto" nepojde, lebo cesta autom stoji 40 € a 20 € rozdiel je proste vela... a co cesta s5 ? Vlak musi byt lacnejsi a rychlejsi ako auto inac nim "nikto" jazdit nebude. A my predsa chceme, aby nim ludia jazdili ! Ci chceme vozit prazdne vozne hore-dole medzi BA a KE s par ludmi co si zaplatia luxus 60 € ??!
 

Svätá pravda

3 osoby Viedeň Salzburg tam i späť 220 €, vrátane miestenky. A to som už nestihol tie najlacnejšie lístky, Tj. nejakých 35€/jazda. A to neporovnávam konfort.....
 
Hodnoť

Kto...

...vie kto zaplatí účet za vlaky zadarmo? Tipujem že EU, keď že všetci zadarmisti sú pri kúpe lístka zaregistrovaní a vie sa odkiaľ pokiaľ cestujú ,tak sa dá vypočítať strata ceny lístka .Možno že Slovensko je takým skúšobným laboratóriom pre EU.
 

 

Co s tym ma EU? Je to lokalny vymysel, zaplatime to my. Vitaj na Slovensku.
 
Hodnoť

 

takže keď autor v úvode napíše, že normálne cestovné je 5 - 8x vyššie na západe mohol v ďalšej vete napísať niečo aj k platom. O koľko sú tie naše pre zmenu menšie.... A potom sa môžme baviť o cestovnom v IC vlakoch.
 


Najčítanejšie na SME Ekonomika