SME
Pondelok, 18. január, 2021 | Meniny má BohdanaKrížovkyKrížovky

Načítavam moment...
Momentálne nie ste prihlásený

Elektronické diaľničné známky budú vodiči používať už od januára (Späť na článok)

Pridajte priamu reakciu k článku

1 2 3 4 > >>

Hodnoť

bananistan jak vysity...

...budu sa dat kupit elektronicky, ale iba "papierove"...preco je v tejto dobe problem kupit znamku na 1 den za napr 2€ alebo 3dni za 4€? ved to je postavene cele ZLE
 

nezaujimave...

...v celom ide iba o cislo 2,78... ;-))
 

monitorovanie

občanov to je.
nič iné.
 

Mne osobne monitorovanie nevadí aspon

budú vedieť kde ma zobrali.
 

 

to bolo busenia do prs, ze myto sa bude vyberat iba od nakladnych aut
a kazdy kto tvrdil, ze casom sa myto zavedie aj pre osobne auta bol idiot a konspirator
a zas mali pravdu :)
 

Toto ešte nie je mýto,

ale aj to bude.
 

vyhoda?

"Veľkým benefitom zavedenia elektronických diaľničných známok pre motoristov je, že nebudeme musieť zoškrabovať nalepenú diaľničnú nálepku zo skla."
radsej si zoskrabem raz za rok nalepku ako by mal stat platit miliony pre zlodejov z J&T (SkyToll).. Pozrite sa aky tunel je myto zo cca 150mil ktore NDS vyberie za rok, ide 120minionov pre J&T a pre stat ostane este menej ako ked boli klasicke nalepky pre kamiony. Opat raz "vyhodny"" obchod, skoda len ze nie pre stat.. A kto sa posklada na slusny a isty kazdorocny zisk J&T? My vsetci v podobe drahsich tovarov... Radost podnikat v tomto state :)
 

Trčby budu vyššie,

len štat z toho bude mať nulovy zisk!!!
Vyšši zisk skonči na Belize, na paralelnom učtovnictve Smeru, vytvoreneho vlastnou hlavou!!!
 
Hodnoť

 

Skúsil som rok jazdiť mimo diaľnic bez známky a zistil som, že som: ušetril za známku, benzín, opotrebovanie auta, často aj čas a vyhol som sa nebezpečiu následkov nehody vo vysokých rýchlostiach. S mojim príspevkom do zvýšených tržieb nech teda NDS neráta.
 

 

ok, zalezi ze kolko km si najazdil.
urcite si neusetril cas - pre niekoho velmi dolezite. neusetril si auto nakolko vedlajsie cesty su casto v podstatne horsom stave. a nebezpecie vo velkych rychlostiach je blud a nonsens. na dialnici je podstatne menise riziko nehody ako na "vedlajsich" cestach.
btw, najzdene za posledny rok +-50k km od anglicka az po srbsko...
 

trasa

asi nie samého ma trápi po akej trase si jazdil... bolo by fajn to upresniť aby sme mali presnejšiu predstavu aj my ostatní pretože mne sa zdá pravý opak, keby som po diaľnici nejazdil tak času/nafty veľa neušetrím. Aby som to aj ja upresnil tak nemám pravidelné trasy, väčšinou ak idem diaľnicou tak niekam smerom NR-Tatry, NR-Krupina a do práce chodím iba obchvatom Nitry, to sa za diaľnicu neráta.

ďakujem za odpoveď
 

 

Nechápeš? Predsa ďaľší vzduchoplavec. Číta Verneho romány a fantazíruje.
 

Tento prispevok

toto nemyslis vazne :) vsetky tieto dovody co si spominal su opacne :) ale si jazdil 10-20km?
 

 

Predstava ze by som mal jazdit Bratislava-Zilina po starej ceste ma teda nenaplna nadsenim. Za znamku by som mozno usetril, ale to ostatne urcite nie...
 

 

to je dost individualne,zalezi od lokality a aka je tam cestna siet..ale ciastocne mas pravdu,pokial je dialnica v regione tak lokalnu siet odlahci minimalne od tranzitu a na kratke vzdialenosti nemusi byt dialnica az tak vyhodna,,toboz ak vacsina aut ma najnizsiu spotrebu pri rychlosti cca 60km za hodinu
 
Hodnoť

V tom prípade,by všetky vozidlá s dial.z

boli monitorované a mohli by sa nájsť po odcudzení? Alebo sa zobrazia len na stanovištiach?
 

 

Hádam si nemyslíš, že polícia bude taká múdra a použije tieto údaje na identifikáciu kradnutých vozidiel? :)
 

Ale môhla by?

?
 

 

Určite existuje nejaký zákon, podľa ktorého by nemohla :-D Napríklad zákon na ochranu osobných údajov. Neboj, niečo si vymyslia...

Jasné, že by to mohli kontrolovať.
 

 

mozhla ale nemusi...

Rovnako ako moze merat rychlost a kontrolovat prechody napriklad pri skolach ale meria hned za tabulou...
 

1 2 3 4 > >>

Najčítanejšie na SME Ekonomika