SME
Nedeľa, 8. december, 2019 | Meniny má Marína

Načítavam moment...
Momentálne nie ste prihlásený

Prokurátor neuspel, RegioJetu stačí jedna licencia (Späť na článok)

Pridajte priamu reakciu k článku

1 2 >

Hodnoť

kriminalizovanie podnikania

je to take socialisticke - firma ma snahu podnikat, prinasat ludom sluzby a stat (prokurator) sa snazi za to podnikatela potrestat. za chvilu je opat vyrocie novembra, kedy sme strngali aj za to,a by sme mohli slobodne podnikat. by ma zaujimalo, ci sudruh prokurator vtedy tiez kachlickoval kupelnu, alebo bol na skoleni VUML
 

a co tak

a co tak sudruhovi prokuratorovi pozastavit jeho funkciu, urcite nekonal na zaklade svojho presvedcenia, ale na zaklade "spravne smerovanej" poziadavke
takymito dolezitymi kavzami sa zaoberaju nasi tazko pracujuci sudcovia
 

 

Prokurátora by mali vyzliecť z talára a postaviť pred súd. Ale ešte predtým by mali skontrolovať jeho majetkové pomery, personálne prepojenia a kontakty na korupčné prostredie autodopravcov a regionálnych politikov. Nie je predsa možné, aby si nejaký **** z prokuratúry robil v tomto štáte čo chce a strpčoval život slušným ľuďom. Buď je to **** skorumpovaná, alebo to dostal ako zadanie od nariadeného, známeho, kamaráta, atď., alebo je to jednoducho tupec. Každá z týchto možností je zlá a jediným riešením je poslať ho na úrad práce, kým nenarobí ešte viac škody.
 

 

RegioJet likviduje mafiánske kšefty a tak je nepohodlný. Prokurátor by sa nemal zaoberať konzervovaním súčasného zlodejského stavu, ale radšej týmto:

"...zmluvy sú koncipované tak, že motivujú verejných dopravcov vytvárať stratu, ktorá im bude za každých okolností preplácaná,"

"...sme skúsili inkognito osloviť predajcov autobusov so žiadosťou o cenovú ponuku na kúpu jedného autobusu a boli sme prekvapení, keď nám ponúkli približne o tretinu nižšiu cenu, než za akú nakupujú autobusy vo verejných obstarávaniach vo veľkých množstvách SAD-ky. Po tom, čo sme prezradili našu identitu, však predajcovia autobusov s nami ďalej odmietli komunikovať"

"...SAD Lučenec prenajíma všetky plochy svojich autobusov za pár stoviek eur mesačne schránkovej reklamnej agentúre, ktorej tržby sú podľa verejne dostupných účtovných výkazov rádovo v miliónoch eur. Žiaľ, nepodarilo sa nám danú reklamnú agentúru skontaktovať, nakoľko sme nenašli jej firemné sídlo a ani žiadnu webstránku. Na firmu, ktorá zarába milióny eur, je to minimálne čudné..."

zdroj: http://hn.hnonline.sk/ekonomik...
 

BA, NR mafia - co tam po obcanoch...

...jedine v BB je Kotlebovi jasne, ze ludia potrebuju cestovat jak ludia

...extremista! ...ako sme(r) to dopustili?!?!

Ale ja som si uz kupil listok.... :-)
 

 

Len technicka poznamka: Co ma toto spolocne s nedotovanou dialkovou dopravou?

Inak stale citam, ako RJ doniesol vyzsiu kvalitu, len akosi to neviem najst. Na zeleznici na trati BA-ZA-KE mi stale pridu statne rychliky pohodlnejsie ako vagony RJ a ani s busom na trati BA-NR-BB som nemal nejaky problem, ci Turankar, ci SL tam jazdili so skoro novymi pohodlnymi autobusmi.

Jedine co treba uznat, ze doniesli nizsie ceny, ale tam napriklad pri vlakoch tieto ceny pod nakladovymi, takze by som ich buducnost videl otazne.
 

treba cestovat

na zaklade tohto zaujateho clanku je jasne ze vlak ste videl tak z rychlika...vlaky na vami uvedenej trase Regiojetom su permanentne vypredane...pohodlnost, obsluha sa neda ani len zcasti zrovnat so statnym vlakom....navyse mate kavu, noviny...za podstatne nizsiu sumu ako preplnene statne vlaky plne dochodcov a studentov....
 

:)

Ak tu kvalitu nevies najst, tak by si si mozno mal dat klapky dole z oci alebo viac vnimat veci ktore sa deju okolo teba.
Chodil som Turanom roky, a teraz chodim denne od februara s RJ takze si myslim ze mam toho dost odcestovane aby som to vedel porovnat ;)
Nebudem tu pisat o cenach, pretoze keby si mam vybrat za 4€ medzi oboma linkami, tak to rozhodnutie nezmenim. Ak si niekedy chodil na ranne spoje z NR medzi 5-7 tak si si mohol vsimnut ze byvaju vo vacsine pripadov plne. Ak som chcel mat istotu sedenia( kedze T ponuka/l aj listky na statie) tak som musel prist min. 20 minut pred pretoze rezervacie sa robit nedali. Dnes mam appku v telefone (podotykam ze to neni nutne) a den predtym si za 30 sek si kupim svoje presne miesto v buse - tym padom mi staci prist minutu pred odchodom v klude a bez stresov ci nebudem muset hodinu stat.
WC - zijeme v 21. storoci a pre mna je to jeden zo zakladnych znakov kvality na ktore si potrpim. Podotykam ze toaletu nemali ani dialkove spoje do Prahy takze take ako dat si kavu/pivo pred cestou u mna nehrozilo.
Noviny/Dotykove obrazovky/Napoj zdarma - opat sluzby s ktorymi sa stretnut na medzimestskej doprave bolo a stale je sci-fi, je jedno ci ty osobne to nepotrebujes, nevyuzivas alebo nemas zaujem , neda sa pochybovat o tom ci je to znak kvality alebo nie.
Co sa tyka sedenia a miesta - je tu dalsi dialkovy dopravca ktory ma v tomto navrch ale v pohodlnosti tie ostatne linky RJ nepredcia
Suma sumarum- donedavna som sa vozil na linkach u dopravcov ktorym som zaplatil za jednu vec - prepravu z bodu A do bodu B s mojou batozinou, dnes cestujem linkou ktora toto povazuje za holy zaklad cestovania, ma ine ciele a ponuka mi x dalsich sluzieb ku spokojnosti.
 

 

no vsak prave vdaka konkurencii museli statne vlaky nieco so sebou robit, inak to bol len smrad chcaniek v ulicke, zamienate si pricinu s nasledkom
 

Kotleba

opomenul sa zupan, vdaka ktoremu Regiojet tu licenciu ziskal a vdaka ktoremu mozu ludia dochadzat za pracou podstatne lacnejsie v porovnani s predoslymi linkami, ktore vlastnia nemecke firmy a firmy napojene na starostov....
 
Hodnoť

RJ

treba vykopnut zo Slovenska uplne, podnikanie typu nicenia konkurencie dumpinogvymi cenami nech si mozu strcit!
 

Tych

co sa brania konkurencii korumpovanim politikov zasa patria do basy.

Ked spravodlivost, tak pre vsetkych!
 

Zvláštny postoj !

Máte veľmi zvlášty postoj, alebo ste možno neschopný dopravca.
Keď sa Vám nepáči, necestujte RegioJetom. Ja a mnoho iných ľudí ich služby využíva, lebo sú na omnoho vyššej úrovni ako štátny prepravca, alebo iní súkromní prepravcovia. Ja žijem v demokratickej spoločnosti, alebo aspoň chcem, aby to tak bolo a každý by mal mať rovnaké právo na podnikanie.
Takže ešte raz: Nech ich vykopnú nespokojní klienti tým, že s nimi nebudú cestovať.
A ešte jedna vec. Uvedomujete si vôbec, že práve RegioJetu vďačíme za to, že aj ostatné štátne resp. súkromné linky sa úrovňou pozdvihli ???
 

 

Zdravím, dve veci:
1. Slovenský národ sa ešte nenaučil ignorovať napr. nepoctivého obchodníka. Jediné, čo ignoruje je vlastná budúcnosť.
2. Dopravcovia (Turan/Arriva) - svoju úroveň nepozdvihli, jediné čo spravili, je prispôsobenie sa cenami. Inak sú to stále rovnaké vozy, rovnakí šoféri... Káva a noviny "zadara" sa nepodáva. :-)
 

 

ze zijes v demokratickej spolocnosti neznamena ze kazdy ma rovnake prava (na podnikanie) ale ze kazdy ma take prava ake urci 51% volicov. demokracia=/=sloboda
 

 

Znicka konkurenciu dumpingovymi cenami (pod hranicou nakladov) a potom si urcia cenu aku chcu. Jasne ze im nato niektori ludia skocia, ked maju taku 'kvalitu' za taku 'cenu'. Cena neni realna!
 

 

Tie z rozpočtu dotované pijavice treba zničiť. Iba tunelujú verejné zdroje, kupujú predražené autobusy z našich daní vysoko nad ich trhovou cenou a spolu s politikmi si nabaľujú vrecká. S príchodom RJ kvičia ako prasce pred porážkou, že prichádzajú o svoje špinavé kšefty a tak poslali do boja najskôr skorumpovaných županov a neskôr prokurátora. Zatiaľ neúspešne, uvidíme s čím prídu najbližšie.
 
Hodnoť

 

Neverim ze ministerstvo rozhodolo v prospech obcanov.
 

Presne!

Obcanom bolo najlepsie, ked sa vozili v starych autobusoch s arogantnymi a bezohladnymi sofermi ako v casoch budovania svetlejsich zajtrajskov.
 
Hodnoť

 

RegioJet ma obrovske stastie, ze je kratko pred volbami a u obcanov - cestujucich vysoko boduje.
Opacne rozhodnutie a stopnutie RJ hoc len docasne, by vyvolalo obrovsku nevolu tychto ludi a to si ani nadludia v smere momentalne nezelaju.
 

1 2 >

Prihláste sa

(?)
 


Ďalšie možnosti
Zoznam diskusií

Registrácia
Zabudnuté heslo
Kódex diskutujúceho

Najčítanejšie na SME Ekonomika