SME
Nedeľa, 25. október, 2020 | Meniny má AurelKrížovkyKrížovky

Načítavam moment...
Momentálne nie ste prihlásený

Škandál Volkswagenu bude zrejme tým najdrahším v histórii automobilizmu (Späť na článok)

Pridajte priamu reakciu k článku

1 2 >

Hodnoť

 

Je len logicke, ze americky Bloomberg bude pustat spravy, ktorych cielom je co najviac poskodit VW a znizit cenu jeho akcii, aby pomohol Tesle a inym domacim vyrobcom. Co sa tyka mna, trufam si povedat, ze sa to nejakym generalnym pardonom alebo zmenou metodiky zametie pod koberec a 3-4 roky na to budeme spominat ako na funny storku, pricom VW to zasadne neublizi.
 

ba prave naopak

ten hitlerovsky VW už pôjde konečne do večných lovísť.
 

Pokracovanie funny storky:

hrdy majitel tdi- oktavky po odstraneni softveru a sfunkcneni filtra pevnych castic zrazu zisti, ze na zelenu nevypali z krizovatky ako prvy, alebo na emisnej kontrole nedostane na celne sklo nalepku...a samozrejme mu stupne aj spotreba.
 

Podla tvojho

prispevku si myslim,ze mas v garazi odstaveny drevenak tahany volmi,so zrychlenim na bode mrazu,ked ti tak lezia v zaludku majitelia zihadiel. :-) VIVAT ZAVIST. :-)
 

Samozrejminkooo...

A po veceroch im ujedam seno.

Este by som to tvojho obzoru "zihadiel" doplnil 1,2 TSI.Ta problem nema, takze:
Kone moje hijé,
dalnice su krvavé
hlavne ze som skorej
o patnact minut v Ilavee.
 

 

aby pomohol tesle? tesla nieje pre nich ziadna konkurencia. preco by mal bloomberg pomahat tesle? ma z nej zisk? preco by mal bloomberg pustat spravy aby skodil VW.
konspiracnici vsetkych krajin spojte sa.
smiesne obvinovat kde koho za to, ze VW podvadzali
pre VW toto vobec nieje funny, to si bud isty. asi ani pre dealerov alebo majitelov podvodnych aut
oprava bude zahrnat obrovske naklady pre VW to je fakt
sudne spory - dalsie velke naklady
odstranenie softu bude znamenat znizenie vykonu auta, zvysenie spotreby a zvysenie emisii.
asi VW prezije, ale funny to nebude pre nich ani za 20 rokov.
ja mam sam VW ale benzin cize som v klude. Som spokojny, ake bude moje dalsie auto ked toto dosluzi neviem, mozno bude zase VW...
 

majitelia aut nie su problem

...v USA ma VW velmi maly trhovy podiel a este mensi u modelov, ktorych sa to dotyka. dalsia vec je, ze polovica ludi kasle na nejaky update softwaru, aby sa zmenil/upravilii emisie. cize suma-sumarum, najvacia hrozba su ale zaloby - od dilerov. V EU je to asi vacsi pruser.
 

 

zaloby od majitelov aut, na tom mozu pravnici dobre zarobit.... nejakych chutnych 30% z vysudenej sumy....
 
Hodnoť

Das auto?

Das auto, Das skandal!
 
Hodnoť

 

Môže mi niekto pls povedať ako a čo chcú opraviť?
 

to ani samy este nevedia

VW v tom nie je sam.. ADAC testovalo EU 6 diesle od pomaly vsetkych vyrobcov z celeho sveta a ani jeden nepresiel NOx takze klamu viac menej vsetci. BMW, KIa, Jeep, Peugeot, Nissan, Suzuki, nenasli ani jeden co by to presiel v realnych podmienkach. VW ze vraj podla nemeckeho autobildu na 2.0 tdi ide menit software, na 1.6 ze vraj spftware, vstrekovace a katalyzator. Ja pokial ma nedonuti legislativa ze si to mam dat akoze opravit nikam nejdem lebo tie motory vydrzia statisice kilometrov a nikto nevie po nejakom na rychlo zbuchanom akoze update co sa s tymi motormi stane v dlhodobej prevadzke.
 

Zrejme softwerovo

priškrtia výkon a tak by to spaľovanie malo prebiehať pokojnejšie a týmto by mali byť nižšie emisie.
 
Hodnoť

cele je to iba nedorozumenie

ziadny podvod to nie je,proste programator si jednu p r d o l az mu nadskocila klavesnica namiesto cisla v hexadecimalnej sustave napisal do programu cislo v desiatkovej ,potom este namiesto logickej 1 dal 0 a auto potom ide tak ako ide
 
Hodnoť

cele je to smiesne

mojmu autu nic nechyba, nic si opravit nedam na emiske sa nox nekontroluje. ked uz sa tu hrame na zivotne prostredie staci sa pozret co spraila amerka vo svete koli rope ako obrovske skody a vojny a kolko zeru ich auta sialene!!
 

si uplne vedla ako jedla

...na rozdiel od EU, diesel a benzin maju rovnaky emisny standard pre osobne auta. kde sa testuje NOx. v EU si smradite daleko viacej, bratu. bezny motor u osobneho auta je 2.4l 4valec alebo 3-3.5l 6 valec. 8 valce su uz zriedkave....pretoc si kalendar. a ziadne turba a smradlave diesle. vsetky disle maju mocovinovy NOx cistic vo vyfuku, aj tie lacne od VW, rovnako ako v Eckova trieda MB. (Bluetec)
 

Kvôli arogantom ako ty bude

musieť byť zákon, aby si bol nútenný isť do servisu a nesmradil tu so svojim smradľavým dieslom.
 

 

Ty si strasny traged, aj ked takych ako ty je bohuzial kopa...... tie motory po prevaleni skandalu nezacali odrazu dymit viac, na cestach sa absolutne nic nezmenilo. Doteraz ti to nevadilo vobec, lebo si o tom ani netusil a teraz s tebou trasie dajaka schizofrenia.
Ludom iba preskocilo a zrazu hikaju o emisiach aj ked netusia, co je NOx.
 

Nezľahčuj situáciu,

je to podobné, ako keď si akože "pokojne" "zdravo" žiješ a po preventívnej prehliadke ti lekári zistia to a ono, napr. cukrovku, či útvar na prostate, či krv v moči a povieš, ved mne nič nie je, normálne si žijem, nič nna sebe nepozorujem. Ale nie je to tak, zrazu po vyšetrení musíš začať dodržiavať pokyny a reštrikcie.
No a podobné je to s tými dieslami, ktorým akože "nič" nie je a ktoré "normálne" fungujú.
 

Ani ja

nepojdem na ziadnu zvolavacku.Auto ma perfektne jazdne vlastnosti,som s nim maximalne spokojny a co sa emisii tyka,viem,ze ani jedno od ktorehokolvek vyrobcu by v realnej premavke emisnymi testami nepreslo.
 

Fakt magorský postoj,

kiežby zakázali predaj týchto podvodných dieslov ako to urobili v niektorých krajinách. A na tu zvolávačku dúfam že so svojim smradom pôjdeš, dúfam , že to Brusel nariadi, lebo od podvodného Slovenska by sa veru človek zvolávačky nikdy nedočkal.
 

1 2 >

Najčítanejšie na SME Ekonomika