SME
Sobota, 16. november, 2019 | Meniny má Agnesa

Načítavam, moment...
Momentálne nie ste prihlásený

Škandál Volkswagenu sa týka aj Slovenska. Problém môžu mať desaťtisíce áut (Späť na článok)

Pridajte priamu reakciu k článku

1 2 >

Hodnoť:   mínus indicator plus

 

A to bude isto viac...straých škodoviek, ,pakov čo si odmontujú fiktre častíc..a traktorov..a podplacačov čo maju kamošov na STK kačkach..co ked stretneš na ceste tak ide zadusiť... tipol by som n apol miliona aut by neprešlo emisiou keby sa to robilo poctivo...
 
Hodnoť:   mínus indicator plus

 

vsak to. amici zistili ze VAG softverom upravoval hodnoty oxidov dusika. ale to ze si Feri z hornej dolnej odmontuje DPF filter ('kua to je naco? a take drahe? sak to netreba!') a potom z emissi sa neodfiltruju vsetky tie male svinstva co sa ukladaju v plucach, to ich netankuje..proste diesel do mestskeho auta je uplny nezmysel (hlavne v dobre tych piskajucich preturbenych trojvalcekov :P)
 
Hodnoť:   mínus indicator plus

 

A podla mna ani do dodavok, ani do kamionov co maju pristup do mesta, ani autobusy, vlaky atd..
 
Hodnoť:   mínus indicator plus

 

Problem je, ze vdaka alarmistom a celej ekoteroristickej loby je neumerne vysoky tlak na znizovanie emisii neskodneho plynu CO2.
Vdaka nezmyselne vysokemu tlaku na znisovanie tychto pre zdravie cloveka absolutne neskodlivych emisii sa dostali do uzatia emisie pevnych castic a skutocnych skodlivyn.
A tak je vysledkom akoze boja proti oteplovaniu to, ze zvysujeme pravdepodobnost rakoviny, plucnych chorob a dalsich svinstiev u mestskych populacii.

Good job EU, good job IPCC a ekoteroristi. Podakovat sa treba aj naivnym a tupym siritelom nabozenstva znizovania CO2 - Prokopcakovi, Acovi, Lapinovi a dalsim.
 
Hodnoť:   mínus indicator plus

 

To co hovoris hovorim uz dlho.
Ale je to velmi dobra a lahka vyhovorka pre tich o ktorich pises.
 
Hodnoť:   mínus indicator plus

 

skús napísať koľko tých trojvalcov dieselových vyrábajú?
 
Hodnoť:   mínus indicator plus

 

s tymi preturbenymi piskajucimi trojvalcekmi som myslel samozrejme benzinaky (sorry vypadlo mi to ta), ktore sa (tabulkovou) spotrebou blizia k cislam dieselov a to pre Feriho z Hornej Dolnej rozhodujuce (tak ako velky kufor, odkladacie priestory na PET flase a skrabka. skrabka nesmie chybat :DDDDDD)
 
Hodnoť:   mínus indicator plus

 

tá škrabka je dobrá vec, tu pod Tatrami máme už mrazíky a mám garáž s dvomi miestami a na moje tretie pracovné padá mrznúce mrholenie, idem kúpiť asi škrabku. Drahá má benzínovú atmosféru, lebo chodí denne 5 x po 2 km. let´s go moja v6 torque machine.
 
Hodnoť:   mínus indicator plus

 

uf a pobav sa, ale pozeram ze VAG vyraba i 3 valcove TiiiiDiiiiAaaaj:
https://en.wikipedia.org/wiki/...
a ten common-railovsky vyzera ze stale laduju do Pola, ci Fabky
http://www.vw.sk/media/Kwc_Bas...
http://www.skoda-auto.sk/model...
OMFG...dufam ze i ta falsuju emisie dusika..no pri tych fukatkach sa to asi strati tak ci tak, LOOOL :))))
 
Hodnoť:   mínus indicator plus

paste

Saze z benzinu

Je snadné pranýřovat teď turbodiesely, ke kterým se automobilky v Evropě hromadně uchýlily právě kvůli tlaku na snižování emisí CO2. Jenže ony ani moderní zážehové motory nejsou v lehké situaci. Britská organizace Transport & Environment už v roce 2013 ukázala, že u moderních přímovstřikových přeplňovaných benzinových motorů jsou problémem saze. Ty se přitom doposud řešily jen u vznětových motorů a často kvůli nim diesely byly terčem posměchu.

Zdroj: http://auto.idnes.cz/studie-em...
 
Hodnoť:   mínus indicator plus

 

No ale skús sa opýtať, kto núti výrobcov k preplňovaniu??? Nik. Mnoho výrobcov dokáže vyrobiť vozidlo spĺňajúce normy aj bez turba, tak prečo taký VAG okrem toho benzínového trojvalca neponúka aj normálny štvorvalec? Kedysi mali 1,4 ako aj 1,6 l. Dnes neponúkajú nič, aj keď iný výrobcovia dokážu splniť emisné normy aj s benzínovým dvojlitrom, napr. Mazda.

Načo je ľuďom do mesta benzínové turbo??? Kedysi sa dávali iba do pretekárskych vozidiel, dnes už pipka nedokáže bez turba ani zaparkovať v shopping centre!
 
Hodnoť:   mínus indicator plus

 

wow, tak tento článok je normálne na Pulitzera
 
Hodnoť:   mínus indicator plus

Na Pulitzera bude,

ak na základe tohto článku zakážu predaj smradov Škoda, VW , Seat , Audi a už predané smrady vykážu aspoň z miest.
 
Hodnoť:   mínus indicator plus

 

V tomto som dosť skeptický. VW mal zdroje na to, aby 8 rokov produkoval vozidlá nespĺňajúce normy a nik mu neklepol po prstoch, takže teraz to nejak znovu vybavia.
 
Hodnoť:   mínus indicator plus

 

Tak som zvedavy na kolko takychto clankov do konca roka este kliknem (denne su vygenerovane aspon 2-3). Stale tie iste omacky plus pridane dve vety od nejakych ako keby odbornikov. Vypovedna hodnota jedna babka si mysli...
 
Hodnoť:   mínus indicator plus

Vysoko odborná je

napr. tá pasáž o odstúpení od zmluvy a o spojení pojmov záruka a lehota na odstúpenie. Okrem toho - čo nesplnil výrobca voči spotrebiteľovi? Dal mu auto, ktoré je homologizované, sprechádza (pri primeranej starostlivosti) estékáčkami a emiskami a spľňa technické parametre uvádzané v návode.
 
Hodnoť:   mínus indicator plus

 

Výhovorka, že som si kupoval ekologické auto asi na súdoch v Európe neobstojí, ale pravdepodobne bude úprava softvéru spojená so znížením výkonu, a to, si myslím, je argument na požadovanie aspoň odškodného
 
Hodnoť:   mínus indicator plus

na sa nejdem sudit

Ja si užívam auto, ktoré som kúpil homogénne. Ak chcú zmeniť metodiku Ek, nemôžu to urobiť retroaktivne. (To bola ilustrácia, ja mam benzín, ale ide o princíp).
 
Hodnoť:   mínus indicator plus

*homologovane

,
 
Hodnoť:   mínus indicator plus

Dufam, že články budú pisať

dovtedy, dokiaľ nezakážu predaj smradov Škoda, VW, Seat ako vo Švajčiarsku a stávajúce smrady nevykážu aspoň z miest.
 

1 2 >

Prihláste sa

(?)
 


Ďalšie možnosti
Zoznam diskusií

Registrácia
Zabudnuté heslo
Kódex diskutujúceho

Najčítanejšie na SME Ekonomika