SME
Nedeľa, 17. november, 2019 | Meniny má Klaudia

Načítavam, moment...
Momentálne nie ste prihlásený

Volkswagen dočasne zbavil funkcie viacerých manažérov (Späť na článok)

Pridajte priamu reakciu k článku

1 2 >

Hodnoť:   mínus indicator plus

Vraj docasne

Tie nebezpecne vraky plne zbytocnosti inak ako podvodm ani neslo predavat.

To su take za-Ečkované chlebiky fajnove.
A tei chemikalie v tych chleboch plati kupujuci, pekaren to veru nie je.

Aj zle VW zaplati kupujic - co sa nevyzna.

bezpecne auto je Tesla, Qoros atd.
 
Hodnoť:   mínus indicator plus

 

*** Po opakovanom hrubom porušení Kódexu diskutujúceho boli zmazané všetky diskusné príspevky tohto autora.
 
Hodnoť:   mínus indicator plus

 

*** Po opakovanom hrubom porušení Kódexu diskutujúceho boli zmazané všetky diskusné príspevky tohto autora.
 
Hodnoť:   mínus indicator plus

Dobre pisete cudzopasnik

VW naftove auto ma o 100 kg tazsi motor ako benzinove, tam mohlo teda byt radsej 50 kg vystuzi benzinovy motor a este by bolo aj 50 kg lahsie. A menej rakoviny detom co to dychaju.

Nie tie VW naftove auta 50 kg tazsie, ako tanky, a pritom nebezpecne.
 
Hodnoť:   mínus indicator plus

OZVALA SA

teta zavist. :-)
 
Hodnoť:   mínus indicator plus

 

Podla stylu pisania mam skor pocit, ze tu niekto diskutuje sam so sebou. K tomu co pise ani nema zmysel sa vyjadrovat.
 
Hodnoť:   mínus indicator plus

To bolo

pre spolok krvilacnik,cudzopasnik,zamotok ....
 
Hodnoť:   mínus indicator plus

Comu nerozumies moje

Benzinovy motor rovnakej triedy a vykonu je ovel lahsi ako naftovy a tak moze byt vpredu viac tazkych pevnych plechov ako vystuzi pre naraz a este aj moze byt take auto lahsie.

mamina v naftovou auticku sposobila dietatku rakovinu.

comu nerozumies moje.
 
Hodnoť:   mínus indicator plus

 

Jasne. Treba dat do predu plno vystuzi, aby sa predok pri naraze ani neohol. To je presne to, co zachrani posadku. Isto....

A odkial beries istotu, ze prave Tesla je bezpecnejsia ako ine auta fakt neviem.
 
Hodnoť:   mínus indicator plus

Treba odobrat?

.
 
Hodnoť:   mínus indicator plus

zamotok,mojenko,

kup si tank,tam mas 1000%tnu istotu,ze mas predok dobre vystuzeny :-) :-) :-)
 
Hodnoť:   mínus indicator plus

 

Ale len izraelsku Merkavu, ostatne maju motor vzadu.
 
Hodnoť:   mínus indicator plus

Aj Audi !!

Vorsprung durch Technik...
Na rade je BMW...
 
Hodnoť:   mínus indicator plus

 

*** Po opakovanom hrubom porušení Kódexu diskutujúceho boli zmazané všetky diskusné príspevky tohto autora.
 
Hodnoť:   mínus indicator plus

 

Germoney. Za vsetkym su peniaze...
 
Hodnoť:   mínus indicator plus

 

*** (Všetky príspevky boli zmazané na vlastnú žiadosť autora.)
 
Hodnoť:   mínus indicator plus

 

to ma suplne jedno. tu vobec nejde o auta ci emisie. tie auta aj napriek tomu doftveru maju zanedbatelne emisie optori inycm starsima autam nehovoriac o autach vyrabanych pod americkymi znackami. toto je cista politika. ti amici ci ti ich technici toto uz vedeli velmi davno a to ze s tym prisli prave teraz nie je nahoda...
 
Hodnoť:   mínus indicator plus

 

*** (Všetky príspevky boli zmazané na vlastnú žiadosť autora.)
 
Hodnoť:   mínus indicator plus

 

jasne. a to ze to prislo prave teraz aj ked o tom uz davno vedeli je tiez len nahoda. rovnako je nahoda aj to, ze prave teraz idu amici zacat vyrabat svoje elektromobily v europe. ake nacasovanie, no nieco uuuuuuuuuzasne...... :-)
 
Hodnoť:   mínus indicator plus

no

každopádne ak odhliadneme tie emisie, tak dieslové motory prekonajú benzínové ... 2.0 D od bmw má 200 koní, spotrebu 7 litrov....
3.0 má 250 , ak má 2 turbá tak 313, spotreba 8 litrov (3 turbá majú výkon 381 koní)... benzín 3.0 od bmw má síce 274 koní a aj ked to točíte do 5000 otáčok a ide to fajn, na ten diesel to nemá ani náhodou.....spotreba pri takom štýle 15 litrov hocikedy...
bmw X 5 3.0 D čo je ťažká krava ale priemer 10 litrov pri 243 konoch a 2,2 tonách ....
no tie emisie...
- ale však nech automobilky viac robia na elektrických motoroch a nie že nie..
ale ked už začne prepúšťať VW v Ba tak to se pak ale nachechtáme....:((
 

1 2 >

Prihláste sa

(?)
 


Ďalšie možnosti
Zoznam diskusií

Registrácia
Zabudnuté heslo
Kódex diskutujúceho

Najčítanejšie na SME Ekonomika