SME
Štvrtok, 12. december, 2019 | Meniny má Otília

Načítavam moment...
Momentálne nie ste prihlásený

Volkswagen sa priznal k podvodu s emisiami v Spojených štátoch (Späť na článok)

Pridajte priamu reakciu k článku

1 2 3 4 5 > >>

Hodnoť

 

*** (príspevok porušil KÓDEX diskutujúceho)
 

 

Odporúčam pozrieť tento seriál, človek sa dozvie že už Chrobák bol jeden veľký ofajč.
http://www.csfd.cz/film/384053...
 

1/3

osobne si myslim, ze pokutu platit nebudu
teda nebudu niest zodpovednost za svoje rozhodnutia
podobne ako europske banky pri eurovale
alebo inak
zatiahneme to my vsetci, lebo "too big to fall"...
 

 

*** Po opakovanom hrubom porušení Kódexu diskutujúceho boli zmazané všetky diskusné príspevky tohto autora.
 

hmmm

Práveže sú v USA, preto spolupracujú a riešia aby to nebolo náhodou 50tis. USD / auto ... dobre vedia, že platiť budú, spolupráca im prinesie odhadujem tak o 50% menšiu pokutu ... plus pravdepodobne následne prebehne súd (nejaká hromadná žaloba vlastníkov tých áut) a budú musieť dať možnosť odkúpiť auto naspäť ...

... že clean diesel
 

 

Ja, ja, kazdy fie, ze ked wagen, tak jedine od Ifana. Fed kto iny dokaze fyrabat wagen 30 rokof bez jedina zmena(*), ak by tato model nebol dokonala?
Sice fabrika sama americka stroj, alebo rusky kopia, wagen taliansky, amerikansky ci iny licencs - technologie, ale stale najlepsia wagen na die Welt. A tak uzasne okologisch, ze i Grun Frieden kupovala. Preto Europa kauf enem rusky wagen. Ja, ja.

* -
https://en.wikipedia.org/wiki/...
 

 

ano je to uzasne okologisch prejst sa po nemeckej dedine v pondelok rano v zime, klepajuce studene diesle a ten smrad s prakticky nulovych emisii. este do mna rypu ze mam absolutne nemoderny japonsky motor - atmosfera benzin.. ja ja ja
 

 

*** (príspevok porušil KÓDEX diskutujúceho)
 
Hodnoť

nemecke auta

nemecke auta uz nie su co boli ,aj tu vidno ze pre peniaze su schopni klesnut az tak hlboko klamstvami.
 

 

Raz som bol na prednaske cloveka z WV a rozpravl nam off record, ze podvadzaju vsetky automobilky,pricom pricina je, ze normy su proste prilis prisne a jednoducho niesu schopny vyrobit motory ktore by splnali normy a zaroven by nemali tragicke vlastnosti. Dnes je beznou sucastou VW aut doslova zminiaturizovana chemicka cisticka , ktora tam musi byt aby vobec mali sancu preliezt cez testy (blue motion). Videl som detaily tej technologie. Nieje to ziadna suciastka, je to komplikovana chemicko-cerpadlovo-vyfukova sustava naplnena dakou modrou gebuzinou prelezena celym autom. Uradnici sa jednoducho rozhodli, ze za 12 rokov chcu aby auto vypustalo o 95% menej splodin a papier znesie vsetko. Pre predstavu, je to ako by uradnici nakazali, ze o 12 rokov maju mat auta spotrebu 0.3 l na 100km.... Ja nic proti ekologii, ale nariadenia by mali trochu reflektovat realitu aby sa potom nedialo to co sa deje teraz. Ak nejaky zakon porusuje jeden tak je to zlocinec, ak nejay zakon porusuju vsetci asi je to blby zakon. Vyvoj chce cas a ten automobilky v oblasti emisii nedostali. A ludia potom zhanaju stare diesle lebo najmodernejsie motory su horsie ako 6 rokov stare...
 

 

Ľudia sú v prvom rade sprostí, že zháňajú diesle ako také, nie to ešte staré. Cely svet fičí na čistejšej verzii motora - benzínovej (pri osobných vozidlách), iba Európanom hrabe. Vo Francúzsku je už viac ako 70% nových vozidiel predaných s (vraj úsporným) dieslovým motorom. A potom sa čudujú, odkiaľ sa v Paríži, Bruseli a iných európskych mestách začal objavovať smog.
 

 

*** Po opakovanom hrubom porušení Kódexu diskutujúceho boli zmazané všetky diskusné príspevky tohto autora.
 

 

Zabudol si dodať, moderné turbobenzíny... Zas výmysel Európy! Do bežného auta na bežnú jazdu pchať turbo!
 

 

*** Po opakovanom hrubom porušení Kódexu diskutujúceho boli zmazané všetky diskusné príspevky tohto autora.
 

 

priameho vstreku pod obrovským tlakom (turbom), ktorý rozpráši palivo na miniatúrne čiastočky nezachytiteľné bežným katalyzaátorom
 

 

Stale su to dobre auta aj zvysok koncernu... lepsie ako od sikmookych.
 

 

Nikdy som sice diesel v osobaku nemal, ale ako zakaznikovi by mi dost vadilo ze ma niekto takto oklamal. A toto su dost vazne veci, tu sa hazarduje so zdravim ludi.
 

 

Zas si nepredstavuj, ze VW vyrobil toxicke auto. S pravdepodobmostou bliziacou sa istote budu mat tie auta nizsie emisie ako vacsina aut na cestach, len si softverom pomohli aby presli cez najnovsie normy. To, ze auta maju specialne testovacie rezimy je vpodstate verejnym tajostvom a netyka sa to urcite len VW. Myslim, ze ci ma autak 0.08 alebo 0.09 NOx ta nemusi zas az tak trapit ked do roku 2005 bola norma 0.5 a neotravil si sa
 

 

Ty si ten článok asi radšej ani nečítal, že? Píše sa v ňom o 40 násobnom prekročení povolenej normy, nie o nejakej desatinke.
 

 

Cital som to, ale uz som sa naucil ignorovat zjavne hovadiny
 

1 2 3 4 5 > >>

Prihláste sa

(?)
 


Ďalšie možnosti
Zoznam diskusií

Registrácia
Zabudnuté heslo
Kódex diskutujúceho

Najčítanejšie na SME Ekonomika