SME
Utorok, 12. november, 2019 | Meniny má Svätopluk

Načítavam, moment...
Momentálne nie ste prihlásený

Volkswagen u nás vyrobil už vyše 200-tisíc áut (Späť na článok)

Pridajte priamu reakciu k článku


Hodnoť:   mínus indicator plus

Hejslovensko to je!

Mala dielna pre Nemcov ... Sice auta vyrabaju ale zisk 99% ide do zahranicia. A Hejslovaci nebohatnu a ani nenapreduju ekonomickz! Uz v Cine priemysle je mzda 400. eur dneska. A Cina sa stavia na vlastneho nohy tento rok 2015 a opusta ekonomiku lacna pracovna sila. Hejslovaci idu dalej do montuju. A oni viac menej prisli na Hejslovensko pre lacnu pracovnu silu. Pre tie platy ... Chod sa pozriet do Kechnec ako budu odchadzat ked vypukla kriza 2009. Tak najdes tam po nich prazne plechove budy. Stroje vsetko nalozili na kamiony a caute Hejslovaci! VW na Hejslovensku to je tak ze Audi a tie premiove sa tu vyrobia. Ale idu do Nemecka kde sa namontuje stitok made in Germany inak by to nikto a nikdy nekupil ... To iste bolo aj to Bentley co mali vyrabat vo VW na Hejslovensku. A ze Bentley budu dalej do Anglicka nosit kde zase nalepia made in UK! :))) Hejslovaci to su ty co stoja za pasom a skoro ich nahradia tie roboty a tak dalej. Kapitalizmus je o znizovani nakladov a v USA to uz aj ide a aj zacina ...

http://byznys.lidovky.cz/lide-...
 
Hodnoť:   mínus indicator plus

hejslovák netopier, a čo tak

miesto drístania navrhnúť iné riešenie?

Čo tak urobiť vlastný superbiznis a ním vytlačiť "montážne" firmy zo slovenska?

Tam ti musk dokazuje, že sa to dá ... Aj v amerike s drahou pracovnou silou postavil fabriku na autá od piky, robí tam vývoj aj montáž, pomaly každý rok zdvojnásobuje výrobu ... Podobne postavil fabriku na raketne a má z toho už aj pekné zisky ...

Čo tak sa hejnetopiersky posnažiť a niečo vymyslieť? Či drístať je lepšie?
 
Hodnoť:   mínus indicator plus

Slovenská pracovná sila nie je lacná

je najdrahšia vo V4. O málo drahšia ako česká a o 20-30% drahšia ako poľaká a maďarská.

Prečo by mal napr. Volkswagen produkovať zisk vo výrobnom závode? V tom závode neplatia vývoj, konštrukciu, nemusia investovať do marketingu, budovania obchodnej siete ... Jediný zisk, ktorý montážna fabrika tvorí, je zisk dosiahnutý úsporami vo výrobe z plánovaných nákladov..

Automobilový priemysel v našom regióne žije svoj vlastný život - je tu sieť automobiliek aj ich subdodávateľov a aj zamestnancov, ktorý vedia v tomto systéme fungovať. Nie je jednoduché presunúť takúto výrobu na iné miesto.
 
Hodnoť:   mínus indicator plus

 

*** Po opakovanom hrubom porušení Kódexu diskutujúceho boli zmazané všetky diskusné príspevky tohto autora.
 
Hodnoť:   mínus indicator plus

milujem takéto

nekonečne komunistické drísty ...
 
Hodnoť:   mínus indicator plus

 

*** Po opakovanom hrubom porušení Kódexu diskutujúceho boli zmazané všetky diskusné príspevky tohto autora.
 
Hodnoť:   mínus indicator plus

 

Nerozumieš strojárstvu, tak nepíš, aké sú americké stroje. V niektorých odvetviach sú špička, ale nie sú to CNC univerzálne stroje, ale vysokoproduktívne špeciálne zamerané stroje, prípadne ťažká technika.
to isté by som netvrdil ani o talianskych strojoch...

Ale musíš sa správne rozhodnúť, čo chceš robiť a na akých strojoch.
 


Prihláste sa

(?)
 


Ďalšie možnosti
Zoznam diskusií

Registrácia
Zabudnuté heslo
Kódex diskutujúceho

Najčítanejšie na SME Ekonomika