KSSmer úspešne funguje ako akciová spoločnosť s mafiánskym pozadím a mýto s dividendami odovzdanými tichomorským firmičkám so štruktrúrami organizovaného zločinu je toho jasným dôkazom, štruktúra toho kam idú Ficove mýtne peniaze je napr. tu http://veronikaremisova.blog.s...
Je to model ktorý môže úšpešne fungovať v postkomunistickej krajine ako slovensko kde sa dá pomerne úspešne vybudovať tvrdé jadro populistickej strany z rozumovo jednoduchších voličov. Tí sa nechajú pred voľbami opiť vlakom zadarmo, novoročným dôchodkom alebo narcistickým TV prejavom precedu o potrebách ľudí. A už vôbec sa nezaujímajú o to že za investíciu do predvolebných billboardov KSSMeru (prípadne za propagandistické vysielanie TV ako TAtri malého Kmotra) dostávajú potom bývalí ŠTBáci a mafiáni pravidelne štátne zakázky.
KSSmer - Smerom k ľuďom (pozn. ľuďmi rozumej Širokého, Brhela, Kmotríka, Pašku, Haščáka, Jakaboviča, Tkáča, Lorenca a Pavlisa)
treba napisat aj Rakusanom, pred par tyzdnami bolo porovnanie ze kym u nas je odhadovana suma na elektronicke znamky cez 30 mil. Eur, Asfinag to zvladne za 12 milionov. Teraz to vychadza akosi rovnako, len s tym rozdielom ze u susedov budu elektronicke znamky doplnok ku klasickym.
a za službu ktorú by nejaká menšia firma mohla robiť za max. rádovo stotisíce ale samozrejme prečo podporiť menšie slovenské firmy ktoré chcú poctivo podnikať keď môžme dať prednosť tichomorskej firme ktorá pred voľbami zasponzoruje billboardy s hranatou tvárou
tu "rozkradacsku" logiku. :) tak najprv stat zaplati za vybudovanie siete sukromnej firme a potom este jej aj bude platit percenta z kazdej predanej nalepky,
a ked sa firma po osmych rokoch rozhodne, ze konci, tak stat zaplati dalsej firme za vybudovanie systemu a tak stale dokola.
no cista ryza. to co ich bude stat vybudovanie systemu zaplati stat sukromnej firme, takze ich to nebude stat vobec nic a potom uz len cisty zisk za predane nalepky.
Ale na začiatku celého reťazca sú investície do predvolebnej kampane s hranatou tvárou (rozumej peniaze zohnané vlastnou hlavou) za ktoré potom biele goliere pravidelne počas volebného obdobia dostávajú štátne peniaze. Ľudia si zaslúžia istoty (pozn. zoznam tých 15 ľudí bude zverejnený neskôr)
Nie stat, to su konkretni ludia. Rovnako ako predstavenstvo v korporacii. Stat nie je anonymny. Problem akurat je, ze akcionari teoreticky mozu predstavenstvo zmenit (ak teda tam nesedia samotni akcionari), ale v zastupnej demokracii vlastne predstavenstvo dostava hlasovacie akcie :D .. zacarovany kruh.
Aj táto brutálna suma im bude málo a podpíšu 10 dodatkov k zmluve a cena sa navýši 3 násobne. A nech sa prihlási každý, kto nevie o prepojení pošty a skytolu (JaT -skytol, post,banka,Hoffman a JaT))
SkyToll v elektronickej aukcii na predaj diaľničných známok ponúkla cenu vyše 12 mil. eur namiesto predpokladanej sumy 30,8 mil. eur bez dane z pridanej hodnoty.
Vyhodiť tých, čo tam nastavili 30,8 mil eur, NESKUTOčNá MANIPULáCIA SUTAZOU.
Národná diaľničná spoločnosť, a. s. (NDS) začala s distribúciou a predajom nových diaľničných nálepiek na rok 2015. Distribúciu a predaj nálepiek na rok 2015 zabezpečuje Slovenská pošta, a. s. ktorá uspela vo verejnej súťaži s návrhom odplaty, resp. provízie vo výške 5,99 % bez dane z pridanej hodnoty. Počas trvania zmluvy by celková konečná cena zákazky podľa diaľničiarov nemala presiahnuť jej pôvodnú predpokladanú hodnotu 3,5 mil. eur bez dane. Mandátna zmluva medzi NDS a Slovenskou poštou o predaji a distribúcii diaľničných nálepiek na rok 2015 je účinná od 29. novembra 2014 a platná do 31. januára 2016. . „NDS očakáva výnosy z predaja diaľničných nálepiek pre rok 2015 na úrovni 54,6 mil. eur, náklady na tlač predstavujú 250 tis. eur . Mýtna spoločnosť SkyToll v elektronickej aukcii na predaj diaľničných známok ponúkla cenu vyše 12 mil. eur Mýtna spoločnosť SkyToll má za ponúknutú cenu dodať a približne osem rokov prevádzkovať systém elektronických diaľničných známok. . . Ak tých 3,5 mil pre Slovenskú poštu bolo za 1 rok tak týchto 12 mil za 8 rokov za elektronické známky by malo byť lacnejšie ako tlač a distribúcia známok.. Uvidíme Napriek tomu na mýte neskutočne ryžujú IMO. Podiel poplatkov za správu mýta k výberu mýta je vysoký
NDS predpokladala cenu +- 30 mega, pravdepodobne víťaz tendra tvrdí že to dodá za 12 mega. Fajn, úspora. Potiaľ by nemal mať nik výhrady (teda ak predpokladanú cenu nepočítal nejaký smerácky profesorík ale odborník). Ale ak je tak výrazný rozdiel v sumách tak, buď tí čo počítali predpokladanú cenu počítali aj s nejakým "všimným" teda vopred zarátali korupciu, alebo jednoducho strelili, šak raz sa aj slepý súdruh trafí...
Nechápem prečo každé jedno "obstarávanie" v podaní dnes vládnej svorky zadáva dôvodné podozrenie, že ten kšeftík nebude výhodný pre štát, ale vývar bude pre "úspešných" tendristov?
A otázka na záver, ak by sa toho obstarávania zúčastnil SkyToll povedzme s cenou 24 mega (+- 80% odhadu) a na štátostranu nenapojená firma XY s cenou 12 mega, čo myslíte vylúčil by ju obstarávateľ z tendra pre "podozrivo nízku cenu"?
http://veronikaremisova.blog.s...
Je to model ktorý môže úšpešne fungovať v postkomunistickej krajine ako slovensko kde sa dá pomerne úspešne vybudovať tvrdé jadro populistickej strany z rozumovo jednoduchších voličov. Tí sa nechajú pred voľbami opiť vlakom zadarmo, novoročným dôchodkom alebo narcistickým TV prejavom precedu o potrebách ľudí. A už vôbec sa nezaujímajú o to že za investíciu do predvolebných billboardov KSSMeru (prípadne za propagandistické vysielanie TV ako TAtri malého Kmotra) dostávajú potom bývalí ŠTBáci a mafiáni pravidelne štátne zakázky.
KSSmer - Smerom k ľuďom (pozn. ľuďmi rozumej Širokého, Brhela, Kmotríka, Pašku, Haščáka, Jakaboviča, Tkáča, Lorenca a Pavlisa)