SME
Piatok, 22. november, 2019 | Meniny má Cecília

Načítavam, moment...
Momentálne nie ste prihlásený

Železnice ukázali svoje najlepšie vozne. Porovnajte ich s RegioJetom (Späť na článok)

Pridajte priamu reakciu k článku

Pimp my ride v
podani ZSR :-)
browser
vidis! nieco mi tam chybalo...
ja si pamatam len nove calunenie do starych vrakov...
browser
1 2 3 4 5 6 7 8 ... > >>

Hodnoť:   mínus indicator plus

a kde su tie

repraky, monitory a virivky? Na tie by X urcite nezabudol :-D :-D :-D
 
Hodnoť:   mínus indicator plus

stacilo

by doplnit funkcne wi-fi v celych supravach a dostatok zastrciek, dnes si nosi kazdy aspon smart...
 
Hodnoť:   mínus indicator plus

 

Neporovnateľne lepšia je žltá alternatíva. Nové Ic vlaky ma vôbec nezaujali
 
Hodnoť:   mínus indicator plus

bolo to

skor o povinnej vybave - rozhodujucou bude cena, ale konkurencia v podani dotovanych zeleznic a s polovicou cestujucich zadara je akosi sci-fi...
 
Hodnoť:   mínus indicator plus

Všetko je super, až na jednu vec:

Nie "Železnice" ukázali vozne ale Železničná spoločnosť Slovensko ukázala vozne. To nie je to isté. To sú dve rozdielné spoločnosti s rozdielnym predmetom podnikania.

"Železnice" podľa zákona nemôžu a ani neprevádzkujú vlaky a vozne. Tie prevádzkuje dopravná spoločnosť (ŽSS). Už ako dieťa som pod železnicami chápal "koľajnice" a nie vlaky. To čo je v nadpise, je to isté, akoby ste napísali, že Národná diaľničná spoločnosť nasadila na ďiaľkové cesty nové autobusy!
 
Hodnoť:   mínus indicator plus

 

za komance bol riadtel a sekretarka
dnes musia byt spolocnsti 3 aby mohol kazdy pajac co prispel do stranickej kasy mat vlastny stol a hovorcu
urcite nam ich treba
 
Hodnoť:   mínus indicator plus

 

za komanca mal kazdý "úsek" riaditeľa a sekretárku + ešte spoločný riaditeľ pre všetky tri časti a aspoň tri sekretárky...
 
Hodnoť:   mínus indicator plus

Áno

máš pravdu.

Až na to, že rozdelenie železníc bolo urobené na základe nariadení Európskej únie. Slovensko jednoducho muselo prijať zákony na to, aby majiteľ koľajníc (to znamená železničných trás) nebol ten istý ako majiteľ vlakov, kroré po tých trasách chodia. Bolo to súčasťou prístupových záväzkov SR.

Myslím, že pozitívny efekt môžeme už dnes vidieť. Iba vďaka tomu, je možné, že vzniká konkurencia pri dopravcoch (npr. "žlté vlaky").

Chcel by som vidieť, ako by majiteľ koľajníc, ktorý aj prevádzkuje vlaky, len tak jednoducho pustil konkurenciu na svoje koľajnice.
 
Hodnoť:   mínus indicator plus

Repráky?

Tebe fakt chýbajú repráky? Niekoľko hodín stráviť v nepretržitom zvukovom objatí Karla Gotta, Senzi Senzusu, Drišľaku a Rytmusa?

Ďakujem. To radšej tretiu triedu, fajčiar, k oknu, prosím...
 
Hodnoť:   mínus indicator plus

skor ako ta nemecka

verzia - pimp my fahrrad (bicykel)...na ten ride chybaju monitory, virivky a hlavne lestic guli (bowlingovych), lebo bez vylestenych gul sa nechodi nikde :)
 
Hodnoť:   mínus indicator plus

 

ked otvoris odpadkovy kos, tak tam bude PSP, na sedadle pred tebou bude 45 palcova full HD telka, vozne dostanu nove 30 palcove disky, na predku rusna sa bude vynikat znak smrtky - ktora je velmi vhodna v ramci vlakov a priecesti, samozrejmostou je spojler a chromovane vyfuky.
 
Hodnoť:   mínus indicator plus

 

Aj tak dosť nepodarený, regio vyzerá omnoho lepšie a k tomu je aj lacnejšie. Vidno, že návrh vynovených vozňov v podaní ZSSR, robili starý komunistický neschopáci bez kúska kreativity. V podstate zabalili h.... do pozlátka a idú sa tváriť na niečo extra. Za málo peňazí málo muziky, veď aj na odmeny musí niečo ostať a nie málo veď idú Vianoce.
 
Hodnoť:   mínus indicator plus

 

nejde o to byť lepší.
ide o to za čo najviac penazí tam ,,vylepšiť,, čo najmenej aby sa na tom čo najviac niekto nabalil.je jasné že to nebude na regio stačiť.takže to budú prerábať znova a znova zinkasujú prachy z naších daní.
win win
 
Hodnoť:   mínus indicator plus

REGIOJET - JEDNOOKY MEDZI SLEPYMI....

...je ako obdivovat ŠK Slovan , ze vyhral nad Senicou. Keby prisiel Bayern, tak ho vyprasi s hanbou, lebo taka je vysoka uroven na Zapade. Keby tu zacali jazdit napr.nemecke ICE vlaky ,tak by slovensky clovek rychlo zobudil a na "zazrak" menom Regiojet by si ani nespomenul..! Lebo týchto voznov sa vsade na Zapade zbavuju a teraz budu jazdit na Slovensku. Tesme sa ! Trochari.
 
Hodnoť:   mínus indicator plus

 

len pre zaujímavosť, aj vieš kolko stojí lístok v takom Nemecku na vlak IC? už ked niečo hodnotím, tak hodnotím poriadne, nie iba to čo sa mne hodí
 
Hodnoť:   mínus indicator plus

 

ano a vieme kolko aj zarabaju
hod si to na percenta
aj odpisovat z dani si mozu kde co....ty odpisujes statnej sprave a ciganom
 
Hodnoť:   mínus indicator plus

VIEM,CO HOVORIM,

a viem , co stoja listky v celej EU -napr. IC v Nemecku 8 - 10 centov /km, ICE az 15 centov/ km. IC v Rumunsku v priemere 6-7 centov, v Bulharsku dtto. U nas doposial 4 - 4,9 centov/km. Teraz po vstupe "zazraku" RGJ to bude 2 centy/km.....ja sa Ta teda pytam, z coho chce RGJ financovat rozvoj a nakup modernych suprav,ked teraz jazdi pod naklady resp. na nule ?! Dosial sme boli suverenne najlacnejsou zeleznicou v celej EU a teraz nejaky vychytralek a setrilek tu zabetonuje pokrok na cele desatrocia dumpingovými cenami, lebo nikto so skutocne modernymi súpravami sem nepride,lebo za 2 centy sa jazdit neda....za 5 - 6 centov uz ano... Co na to chces teda povedat ?
 
Hodnoť:   mínus indicator plus

BUDEM TI OPONOVAŤ...

Lebo toto je tvoj pohľad. Ja ti poviem že vo Francúzsku cestujem AJ za 3,5 centu na kilometer v TGV a v Španielsku za rovnakú cenu v AVE Barcelona-Malaga rýchlosťou 300 km/h. Stačí si kúpiť lístok dopredu a vyhnúť sa exponovaným časom. VLAK MUSÍ BYŤ podstatne lacnejší ako autobus, vezú sa naraz stovky ľudí.. To že ZSSK vozí hordy bezplatných ľudí a režinkárov, objednáva predražené rekonštrukcie vagónov a morozmrdov v ŽOS a tiež nie je schopná prilákať biznis cestujúcich a na víkendy zas rodiny s deťmi skrátka niekto musí zaplatiť. Chvalabohu ja zajtrajším dňom s financovaním ZSSK končím - aj keď iba nepriamo, lebo každý občan SR ročne v daniach cca 400 EUR prispieva na slovenskú železnicu či s ňou cestuje alebo nie.
 
Hodnoť:   mínus indicator plus

IDE TO NESPRAVNOU CESTOU.

Ja s Tebou uplne so vsetkym suhlasim,je to bohuzial tak, ako si napisal... Vidim,ze mas prehlad a si mozno od fachu. Ale nikto nereaguje na moj argument, ze prichod RGJ je len prvoplanove riesenie a na kratku dobu. Lebo vozne RGJ su o nieco lepsie ako ZSSK, nakolko Jancura prichadza ako vzdy s dumpingom , tak bude prerabat, mozno bude na nule a nebude mat preto peniaze na obdobne supravy ako TGV,AGV,AVE,railjet,ICE a pod. Nebolo by to super sa vozit takýmito vlakmi aj ked len 160-200 km/h. do Kosic ?
Tymto dumpingom to ale Jancura na dlhe roky zabetonoval len pre vyjazdene sekace !
A bude jednookym kralom medzi slepými ....
 
Hodnoť:   mínus indicator plus

vlada nema strategiu ani koncpet

rozumiem tomu spravne, že chceš zdražovat? a rapídne?
Ono by možno stačilo, keby ZSSR neplytvalo tak ako plytva, nekupovalo blbosti ako tapety do zachodou a stare Ceske vlaky. Radšej zrušili listky zadarmo. Radšej vznikli mesačenky, s ktorymi môžeš cely mesiac cestovat kolko len chceš, ako je to v Nemecku. Ja čo som sa bavil s Nemcami, tak aj pre nich boli vlaky drahe, jedine čo hovorili, že sa oplatí, su tie mesačenky na rychliky a s-bahn.
 

1 2 3 4 5 6 7 8 ... > >>

Prihláste sa

(?)
 


Ďalšie možnosti
Zoznam diskusií

Registrácia
Zabudnuté heslo
Kódex diskutujúceho

Najčítanejšie na SME Ekonomika

Už ste čítali?

Domov NajnovšieNajčítanejšieDesktop