Je nejaka statistika, o kolko stupli statu prijmy za myto oproti dialnicnym nalepkam? Zaujima ma cisty vynos po odpocitani pretunelovanych penazi skytollom
parazitnej zakomplexovanej a inak babrackej politickej triedy a ich akoze podnikatelov.....
politicky kvazipodnikatel pripravi navrh zakona, ktory uvrhne na ludi dalsiu povinnost pripadne priamo dan, politicka mafia ho schvali,a nasledne sa peniazky pekne po centoch vytahuju z chudakov pracujucich ludi, ci uz je to myto, zdravotne poistnie, poplatky za TV, , mestske parkovne, primestska doprava.....a kvazipodnikatelia civaju a cicaju, na slovensku rastu honosne vily ako huby po dazdi....
kto je pripraveny hodit do takych spin molotov cotejl, nech mi da lajk
nemaju ziadne myto, takto vyzera ze ked ide o zdieranie zo strany statu my sme vo vsetkom svetovi, cesty ako tankodrom ale poplatky vyssie ako v zapadnej europe a to myto sa potom premieta ja do ceny tovarov a sluzieb. Je zaujimave za nasi standardni cerveneomodri politici sa pri poplatkoch a daniach chcu vzdy priblizit zapadnej europe napr. pri nehnutelnostiach a v niektorych smeroch ju dokonca predbiehaju....ale co sa tyka vyrovnania sa v dochodkoch a platoch zapadnej europe, su nasi standardni politici ako vzdy zasadne ticho.
Vo Francuzku nemaju myto? A tie mytne brany kde si uctuju za vjazd aj za vyjazd je co prosim? A este ake palky si uctuju. Najlepsie na tom je ze jeden by si myslel ze ked uz vlezie na nejaku tu spoplatnenu dialnicu tak ok, zaplati a je to na celu dialnicu,ale chyba lavky, za nejakych 30 - 50 km (niekedy aj podstatne menej) je tam dalsia mytna brana...Ked som siel naposledy do Spanielska tak uz mi tiekli nervy, lebo cim viac sa clovek blizi k hranici tym viac stupa cena a zmensuju sa rozostupy tych mytnych bran. Az som to cca 100 km pred hranicou nevydrzal a zliezol som z dialnice, lebo som uz nebol ochotny platit 8 euro za dalsi 10 km usek. Len pre informaciu najdu sa useky kde kasiruju aj 25 € a to sa bavime o osobnom aute, nechcem si ani predstavit kolko chcu za kamion. Zrejme dost, kedze najvacsiu premavku kamionov som tam zaznamenal prave na cestach druhej triedy. To bol kamion za kamionom
...koleduje o blokáciu ciest... Po poslednej padol na držku...:-)Akurát, že nasledovník ministra dopravy (Figeľ)sa ukázal v pravom svetle a rezignoval na riešenie problémov v mýte.(zrejme mu už neprišlo vhodné podporiť kamionistov v ich oprávnených požiadavkách)
fico padol v 2008 na drzku? no to su mi noviny. myto zacalo takmer podla planu, kamionistov zrusili policajti len tym ze zadrzali zopar vodicakov a vsetci pustili do gati, zrusenie spotrebnej dane za naftu (jedine co si vyjednali) - dan sa po roku vratila tam kde bola, zdvojnasobil sa pocet spoplatnenych km, odvtedy kazdy cusi. taky figel este mytny tender obhajoval v bruseli ked sa stal ministrom.
... v každom prípade to bolo prvýkrát, čo niekto vystúpil proti hranolovmu plánu a ficko sa zľakol.Začal nasadzovať políciu a ľudia sa konečne zobudili a verejne sa zastali protestujúcich. Vrcholom bola kopa hnoja pred uradom vlády...:-) Fico sa spoľahol na česmad a nerokoval s UNAS(prečo by aj, ked v česmade má svojich ľudí) .Mýto bolo pozastavené a fico tak ukázal, že sa verejnej mienky bojí.Bol to aj prvý impulz na protesty proti"sociálnej politike"pána pioniera...:-)Myslím, že aj na základe tohto počinu kamionistov voľby vyhrala pravica, ktorá dovtedy tápala bez vlastných reálnych vízií.Celonárodný protest je to, čoho sa náš katolíckoateista a potomok ficka z Čachtíc najviac bojí...:-)
Zhruba. Náklady na diaľničné známky 300 tis. € z toho príjem 45. mil. €. Teda z 1 € 150€ príjem. Mýto náklad 108 mil.€, príjem 148 mil.€. Teda z 1€ 1,3 € príjem. Treba si ešte prirátať vynútené investície a sme v mínuse. Keď to porovnáme štát má stále menej ako za zlé DN. Ale za to majú na 13 rokov stály príjem 108 mil.€ majitelia MÝTA a ich biele kone v parlamente. Takto vyzerá privatizácia podľa komunistu- katolíka.
seci su babraci mali myto postavit najrv na cetach I. a II. triedy pre kamiony - tym by ich vyhnali setky na dialnice - ludia by neriesili popraskane domy a bezpecnost v obciach. a potom tresknut myto aj na dialnice - samozrejme o par supov lacnejsie ako na oreskach... a seci by boli spokojni a v tom brlohu na hradnom vrsku je svorka babrakov
Idioti uz ,ale nepovedia ,ze stat z vyberu myta nema nic a vsetko ide Skytollu.Preco Fickokovi uz nevadi pri tomto odlev kapitalu zo statu?zdravotne poistovne nemozu mat zisk,ale skytoll si moze veselo zhrabnut cisty zisk?kolko ciest sa z vyberu myta mohlo opravit a postavit,keby vyber myta realizovala statna firma a vynosy z myta boli priamo investovane naspat do cestnej infrastruktury? Ale preco by vlastne nedali zarobit kamosom,ked je to taka dobra prilezitost..
Dzurinda dvojnasobne platy aj dal, ked nastupoval do vlady bola priemerna mzda asi 350 dolarov. Ale ine som chcel, Skytool bol jeden z najvacsich tunelov, ake sa smerakom podarili, dlhodobo im budu vsetci cvakat a oni budu mat nekonecne provizie, na to aby mohli nosit milionove hodinky, byvat v stamilionovych barakoch. Ze socialni politici, smer je este vacsia zberba ako sdku. Ja sa vobec cudujem ze su slovaci taki sprosti ze fica volia, na kazdom kroku a kazdemu jednemu berie a berie stale viac a viac a teraz ide ovladnut uplne vsetko, ako to asi bude vyzerat potom?
Zrejme o malo,ak vobec
.
....30.126 stupnov je predsa jav trvaly..
..
..kolko pre stat podstatne nie je...tkac a ina mafia zarobi, o to ide !!!
toto je najnovsi business model
politicky kvazipodnikatel pripravi navrh zakona, ktory uvrhne na ludi dalsiu povinnost pripadne priamo dan, politicka mafia ho schvali,a nasledne sa peniazky pekne po centoch vytahuju z chudakov pracujucich ludi, ci uz je to myto, zdravotne poistnie, poplatky za TV, , mestske parkovne, primestska doprava.....a kvazipodnikatelia civaju a cicaju, na slovensku rastu honosne vily ako huby po dazdi....
kto je pripraveny hodit do takych spin molotov cotejl, nech mi da lajk
viete o tom ze francuzi
toto nie je pravda
???
Birmovaný komunista
Je a presná...
hranol si zase...
myslel som to obrazne...
Náklady na diaľničné známky 300 tis. € z toho príjem 45. mil. €. Teda z 1 € 150€ príjem.
Mýto náklad 108 mil.€, príjem 148 mil.€. Teda z 1€ 1,3 € príjem.
Treba si ešte prirátať vynútené investície a sme v mínuse.
Keď to porovnáme štát má stále menej ako za zlé DN.
Ale za to majú na 13 rokov stály príjem 108 mil.€ majitelia MÝTA a ich biele kone v parlamente.
Takto vyzerá privatizácia podľa komunistu- katolíka.